#1
davie zei:eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
Kvind ook dat ze hun vrouw niet moeten bedriegen maar om daarom zo behandeld te worden !
davie zei:eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
Weednator zei:davie zei:eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
Kvind ook dat ze hun vrouw niet moeten bedriegen maar om daarom zo behandeld te worden !![]()
Niet?Psycho_Chrono zei:Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van.
nu.nl zei:Vijf slachtoffers (homoseksuele mannen tussen de 25 en 50 jaar oud) hebben zich inmiddels bij de politie gemeld, vier hebben aangifte gedaan. De slachtoffers spraken via chatboxen af op de seksfeesten.
Daar werden ze gedrogeerd met de drug GHB, soms in combinatie met xtc, waarna ze met een injectiespuit besmet bloed kregen ingespoten.
Psycho_Chrono zei:matthijs zei:Er gaat niets boven groningen...toch
Psycho_Chrono zei:van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
ThunderBunny zei:vlaemink zei:Psycho_Chrono zei:matthijs zei:Er gaat niets boven groningen...toch
Psycho_Chrono zei:van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
Waarom kan dat niet? Als het bewezen is dat er ghb in het drankje van die mensen zat, dan is dat zo. Punt aan de lijn.
nou ik kan je zeggen dat kan zeker iedereen hier weet dat ik als we hier op het forum over ghb in drinken hadden dat ik een van de mensen was die schreeuwde dat je dat moest merken en proeven.
ik ben er dus zelf achter gekomen JE PROEFT HET HEEL SLECHT!!!
pas als je er echt op let proef je het.
en onveilige sex ja daar kies je zelf voor dan weetje ook wat de consequenties zijn hiv en andere soa's maar de meesten deden het juist veilig!
hun gingen ook altijd op zoek naar mensen die het veilig deden om dat ze dan wisten die zijn hiv negatief!
ga nu niet doen of homo's het zelf schuld zijn!
ik heb er ook niet om gevraagd om als laboratorium rat gebruikt te worden en verkracht te worden!!!
de meeste die ik kende van de party en waarik van wist dat ze een vrouw/vriendin hadden deden er net alles aan om niks op te lopen! en julie laten het lijken of ze alleen op zoek waren naar mannen die een vrouw/vriedin hadden niet dus daar keek men niet naar was gewoon pakken wie je pakken kan!
dus ga nu niet ons zitten beschuldigen. als ik dit van te voren geweten had, had ik nooit met mijn ex gedate laat staan naar feestjes toe gaan.
inmiddels is de eersterechtszaak geweest over geval groningen en dat ging er gruwelijk aan toe
http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0
http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0
vlaemink zei:Psycho_Chrono zei:matthijs zei:Er gaat niets boven groningen...toch
Psycho_Chrono zei:van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet?
Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus.
Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad.
Echt ziek!
Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen.
Waarom kan dat niet? Als het bewezen is dat er ghb in het drankje van die mensen zat, dan is dat zo. Punt aan de lijn.
Que?yellowmoon zei:waar heeft dit allemaal zin eigenlijk dan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."