#1
Weednator zei:davie zei:eigen schuld. moeten ze maar niet hun vrouwtje bedriegen.
Kvind ook dat ze hun vrouw niet moeten bedriegen maar om daarom zo behandeld te worden !![]()
Het staat helemaal niet vast dat ál deze mannen hun vrouwen bedriegen; misschien zaten er een paar tussen, maar het zijn gewoon homo's die uitgaan en dan verkracht worden en ingespoten met besmet bloed. Dat is ernstig en ik vind het niet veel minder dan moord op termijn eigenlijk.