Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddogebruiker overleden na sprong uit raam

Paddogebruiker overleden na sprong uit raam

49 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is niks wat ik van mezelf zou kunnen zien wat me er erg aan toe zou maken. Als ik opeens zag dat ik drieduizend kinderen had verkracht en in de sloot gegooid, zou ik erom lachen en zeggen "Nou, goed dat je niet gepakt bent dan :mrgreen: ".
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
phy zei:
tomz0r zei:
Daar heb je gelijk in. Maar dat zou ook makkelijk op een andere manier opgelost kunnen worden, bijvoorbeeld door die 3-dagen-bedenktijd regel.
En ik vind dat Nederland zich niks aan moet trekken van andere landen maar dat we lekker zelf moeten doen wat ons het beste lijkt voor ons land. :rock:
Klik om te vergroten...

Ik ben het daar helemaal mee eens! Waarom moet je het nou weer de illegaliteit in duwen?
Daardoor valt de contole helemaal weg.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! Die internationale politiek moeten we zo veel mogelijk buiten blijven!
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#3
:) Gelukkig maar dat er onder invloed van alcohol nooit gekke dingen gebeuren.

Blijft natuurlijk spijtig, dat zondermeer..

@ Sirius, knap dat je nog zo positief / objectief kan blijven over paddo's ondanks je ontzettend slechte ervaring met paddo's bij je vriend! Petje af!

"elke dag lezen we er wel weer wat over in de kranten".
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Haha wat een lolbroek! Zal wel eens een mooie deal met meneer Teeven maken.
Wanneer hij gelijk heeft en er iets over paddo-incidenten vermeld wordt in de krant geef ik 'm 10 euro, maar wanneer er niets over in de krant verschijnt wil ik per krant/dag 10 euro van hem.. Zien of ie nog steeds zo overtuigd is :grin:

:tearsofjoy: Humor hebben ze in ieder geval wel :tearsofjoy:
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ff een update:(deze info heb ik uit de smartshop)


Volgens onderzoek van de politie heeft de jongen een cocktail genomen van medicatie, harddrugs, alcohol en paddo's en had deze jongen al veel psychische problemen. Ook zeiden ze dat hij 2 x gesprongen was, nadat de eerste poging mislukt was, en dat alles erop uit wees dat hij alles met vrij bewuste gedachte heeft gedaan.

En ja touristen, ik heb in een touristenwinkel gewerkt waar ze paddo's verkochten en alles wat ik kan zeggen is niet verbieden maar reguleren. Wiet haal je toch ook niet bij de bart smit? Als je ziet hoe on-proffesioneel paddo's verkocht worden in de kiosken in a'dam, zonder uitleg, hoe meer, hoe beter, want dan maken ze meer winst.... Het is echt ongelofelijk....daar ligt echt het hele probleem. :kots:

en het hele verhaal op netwerk is ongelovelijk verdraaid, aub mensen neem dit absoluut niet serieus, ze manipuleren de hele boel om het verboden te krijgen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij sprong gewoon opnieuw....

Ik weet nou niet of ik hier nou respect voor moet hebben of ik hier nou keihard om moet gaan lachen of dat ik het gewoon diep triest moet vinden...

Als je deed wat hij deed; dan ben je echt tyfus zat van je leven...

Normaal gesproken; nemen zulke lui: mensen met hun mee...

Moordenaars = misantropie :rock:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
shokora zei:
>_<'
Klik om te vergroten...
v_v''
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anti-drugs extremisten plegen zelfmoordaanslagen tegen drugsbeleid in nederland. In mijn ideale wereld zou de media dat soort dingen melden :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verruim je geest met mate, straks explodeert je geest.

Je stopt toch ook niet teveel lucht, in een ballon?
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weer een halve gare Engelse die dacht van 10m hoogte naar beneden te kunnen springen.
nu.nl
Gelukkig nu wel overleeft, maar dat gaat zo nergens meer over. Zou deze sukkel hebben gedacht van laat ik eens in mijn eentje paddo's gaan proberen op dinsdagmiddag ofzo.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#10
shokora zei:
Pak dan a.u.b de volkskrant want de telegraaf heb ik toch wel zo'n tering hekel aan. Kijk die reacties dan, het lijkt wel alsof die mensen allemaal een verstandelijke handicap hebben.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... _na_paddos
Klik om te vergroten...
Haha dat is waar, sorry. :P

Ik zocht op google en dit was de eerste hit, vandaar. :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is duidenlijk dat mensen zichzelf gaan omleggen om paddo's te laten verbieden omdat ze tegen drugs zijn ofzo
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
:confused:
Plannen ze dit of zo? Willen ze aandacht?? Dit slaat echt nergens op...

Edit: Volgens mij, worden ze betaald door de regering...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een nerd zeg, maar het is natuurlijk wel lullig voor hem :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wil je niet aanvallen gnuxx, maar dat vind ik wel een beetje een rare reactie...Het is niet lullig voor hem. Het is lullig voor zijn vriendin, voor zijn ouders en voor alle paddo gebruikers.

En we weten natuurlijk niet of hij een sukkel is of niet...Geen idee waarom het mis is gegaan.

Valt me op dat er de laatste tijd veel mensen dood gaan, niet alleen door dit soort dingen, maar ook (zelf) moord.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Anti-drugs extremisten plegen zelfmoordaanslagen tegen drugsbeleid in nederland.
Klik om te vergroten...

:grin: :rock:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik wou dit eerst ook nog zeggen maar ik d8 dat jullie dit niet leuk gingen vinde :tongueout:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
gamezz zei:
ik wou dit eerst ook nog zeggen maar ik d8 dat jullie dit niet leuk gingen vinde :tongueout:
Klik om te vergroten...

Te laat...
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Ik snap dit soort lui gewoon niet? Hoe kun je er zo erg aan toe zijn door een paar paddo's om zelfmoord te plegen?
Klik om te vergroten...

Misschien kom je er ooit achter en staan er mensen jou een laatste eer te bewijzen. Je weet niet wat zo iemand doormaakt, maar het is blijkbaar voldoende om voor uit een raam te springen.

Dit zeg ik natuurlijk zonder dat ik dit mannetje ken maar ik ga er vanuit dat hij een gezonde geest had.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is denk ik sowieso geen kwestie van paddo's alleen he, het kon ook gewoon puur toeval zijn. Er zijn genoeg mensen die nuchter uit ramen springen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
vaak is het ook een combinatie van paddos + andere middelen wat mensen gek maakt. je zal niet alleen van paddo's een raam uit springen maar misschien wel met xtc+paddo ik weet niet??? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."