Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddogebruiker overleden na sprong uit raam

Paddogebruiker overleden na sprong uit raam

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anti-drugs extremisten plegen zelfmoordaanslagen tegen drugsbeleid in nederland. In mijn ideale wereld zou de media dat soort dingen melden :wink:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik las het vanochtend in de krant...echt heel vervelend nieuws. in eerste plaats natuurlijk voor de nabestaanden. hoop ook dat zijn vriendin het een beetje kan bevatten allemaal, want kan me voorstellen dat zo iets heel traumatisch kan zijn.

en ja, nu heeft de politiek weer een extra stok om mee te slaan straks in de rechtszaal.
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd, echt belachelijk... het zal me niets verbazen dat dit als reden word aangekaart. alcohol dood vele mensen meer :(
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik het verhaal van psychedelic teacher goed gelezen heb, ging het hier dus om een ervaren tripper die wist waar hij mee bezig was. Ideale omstandigheden dus.

Ik vraag mij af hoe dit dan in godsnaam kan gebeuren. Wat is er in de hoofd van deze stumper omgegaan, wat heeft hem bewogen om uit het raam te springen?! Wat kon nou zo erg zijn, dat hij koos om te sterven in plaats van het te slikken?

Het enige wat ik kan bedenken is dat hij gewoon knapte. Iedereen heeft een bepaalde 'breaking point'.

We zullen het helaas nooit weten, deze meneer kan het niet navertellen.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit nieuwtje staat niet meer op nu.nl?

Waarom zou het er van af zijn gehaald?

Sowieso erg triest natuurlijk. Geeft de paddestoel weer een slechte naam die nergens voor nodig is.

Werkende link gevonden
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pak dan a.u.b de volkskrant want de telegraaf heb ik toch wel zo'n tering hekel aan. Kijk die reacties dan, het lijkt wel alsof die mensen allemaal een verstandelijke handicap hebben.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... _na_paddos
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
shokora zei:
Pak dan a.u.b de volkskrant want de telegraaf heb ik toch wel zo'n tering hekel aan. Kijk die reacties dan, het lijkt wel alsof die mensen allemaal een verstandelijke handicap hebben.
Klik om te vergroten...
:grin: So true <3
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verruim je geest met mate, straks explodeert je geest.

Je stopt toch ook niet teveel lucht, in een ballon?
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weer een halve gare Engelse die dacht van 10m hoogte naar beneden te kunnen springen.
nu.nl
Gelukkig nu wel overleeft, maar dat gaat zo nergens meer over. Zou deze sukkel hebben gedacht van laat ik eens in mijn eentje paddo's gaan proberen op dinsdagmiddag ofzo.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#10
shokora zei:
Pak dan a.u.b de volkskrant want de telegraaf heb ik toch wel zo'n tering hekel aan. Kijk die reacties dan, het lijkt wel alsof die mensen allemaal een verstandelijke handicap hebben.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... _na_paddos
Klik om te vergroten...
Haha dat is waar, sorry. :P

Ik zocht op google en dit was de eerste hit, vandaar. :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is duidenlijk dat mensen zichzelf gaan omleggen om paddo's te laten verbieden omdat ze tegen drugs zijn ofzo
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
:confused:
Plannen ze dit of zo? Willen ze aandacht?? Dit slaat echt nergens op...

Edit: Volgens mij, worden ze betaald door de regering...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een nerd zeg, maar het is natuurlijk wel lullig voor hem :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wil je niet aanvallen gnuxx, maar dat vind ik wel een beetje een rare reactie...Het is niet lullig voor hem. Het is lullig voor zijn vriendin, voor zijn ouders en voor alle paddo gebruikers.

En we weten natuurlijk niet of hij een sukkel is of niet...Geen idee waarom het mis is gegaan.

Valt me op dat er de laatste tijd veel mensen dood gaan, niet alleen door dit soort dingen, maar ook (zelf) moord.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Anti-drugs extremisten plegen zelfmoordaanslagen tegen drugsbeleid in nederland.
Klik om te vergroten...

:grin: :rock:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik wou dit eerst ook nog zeggen maar ik d8 dat jullie dit niet leuk gingen vinde :tongueout:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
gamezz zei:
ik wou dit eerst ook nog zeggen maar ik d8 dat jullie dit niet leuk gingen vinde :tongueout:
Klik om te vergroten...

Te laat...
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Ik snap dit soort lui gewoon niet? Hoe kun je er zo erg aan toe zijn door een paar paddo's om zelfmoord te plegen?
Klik om te vergroten...

Misschien kom je er ooit achter en staan er mensen jou een laatste eer te bewijzen. Je weet niet wat zo iemand doormaakt, maar het is blijkbaar voldoende om voor uit een raam te springen.

Dit zeg ik natuurlijk zonder dat ik dit mannetje ken maar ik ga er vanuit dat hij een gezonde geest had.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is denk ik sowieso geen kwestie van paddo's alleen he, het kon ook gewoon puur toeval zijn. Er zijn genoeg mensen die nuchter uit ramen springen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
vaak is het ook een combinatie van paddos + andere middelen wat mensen gek maakt. je zal niet alleen van paddo's een raam uit springen maar misschien wel met xtc+paddo ik weet niet??? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."