#1
Als het dan zo ver is dat dit allemaal in gang is gezet en het onvermijdelijke eraan komt, dan mogen ze voor mijn part net zo goed vlaggen met hakenkruisen ophangen daar in Den Haag. Allemaal de Hitler groet doen. Alsjeblieft, vertel me dat ik niet geloof in een Nederland die op sterven is. Ik wil niet leven in een wereld waar elke vorm van vrijheid langzaam word verboden. Ik KAN niet leven in die wereld... ![:(]()

