#1
Noem eens 1 topic waarin dat niet gedaan wordt. Dat bedoel ik, als ik in elk topic die shit moet verwijderen blijf ik bezig. Het mag nergens, maar het gebeurt overal, dan maar een gedoogdbeleid. Het mag zo lang het geen andere regels overtreedt.Vanadesse zei:voor 3/4de van dit topic:
2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
Meng je er dan niet in.Vanadesse zei:Onzinkutdiscussie.