Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

121 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanadesse zei:
voor 3/4de van dit topic:
2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
Klik om te vergroten...
Noem eens 1 topic waarin dat niet gedaan wordt. Dat bedoel ik, als ik in elk topic die shit moet verwijderen blijf ik bezig. Het mag nergens, maar het gebeurt overal, dan maar een gedoogdbeleid. Het mag zo lang het geen andere regels overtreedt.

Vanadesse zei:
Onzinkutdiscussie.
Klik om te vergroten...
Meng je er dan niet in.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey ik ben het eens met Tomzor eens en alle anderen die tegen de fotos zijn. Ik vind die fotos ook bestwel respectloos en me aanzien tegenover desbetreffende posters is sterk gedaald.


Voor de rest zou het me totaal niet boeien wat er in Apeldoorn gebeurd is, lig er geen seconde wakker van. Maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hier een verschrikkelijk trauma aan over hebben en deze mensen zijn niet blij met zo een fotos. We zijn toch geen geenstijl hier ofwel dan.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flip Trip zei:
Hey ik ben het eens met Tomzor eens en alle anderen die tegen de fotos zijn. Ik vind die fotos ook bestwel respectloos en me aanzien tegenover desbetreffende posters is sterk gedaald.


Voor de rest zou het me totaal niet boeien wat er in Apeldoorn gebeurd is, lig er geen seconde wakker van. Maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hier een verschrikkelijk trauma aan over hebben en deze mensen zijn niet blij met zo een fotos. We zijn toch geen geenstijl hier ofwel dan.
Klik om te vergroten...

Ik kan er best slecht tegen als mensen dat soort plaatjes associëren met geenstijl, hun rippen alles van 4chan/ /b/ :angry:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het niveau van deze site iets te hoog ingeschat merk ik, helaas. Op zich niet erg.

En voor alle duidelijkheid; mijn post is zelfverzonnen en zelfgemaakt.

Originaliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Evenals classics maar dat terzijde.

Luitjes, droog je tranen ook al heb je veel verdriet en ga verder met leven en . .

We'll meet again.
Don't know where, don't know when.
But i'm shure we'll meet again, some sunny day.

:beer:

Slotje nu?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe zei:
Slotje nu?
Klik om te vergroten...

Dat zou wel grappig zijn, dan geven de mods toe dat ze verkeerd bezig zijn.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
` De dader van de aanslag in Apeldoorn
is overleden aan hersenletsel.Hij had
geen alcohol in zijn bloed.Dat is de
voorlopige conclusie van de sectie die
vrijdag op het lichaam van de man is
verricht.

Er zijn wel sporen van cannabis in het
bloed van de man gevonden
.Dat hoeft op
zich niets te betekenen,want cannabis
is enkele weken na het gebruik van de
drug nog terug te vinden.

De 38-jarige man woonde in het Gelderse
Huissen.Hij leidde een teruggetrokken
bestaan.Vlak na de aanslag met de auto
zei hij dat zijn actie gericht was
tegen de koninklijke familie.
Klik om te vergroten...

Netjes dat ze er ook nog bij zeggen dat het niets betekend, als ze dat nu ook nog eens gingen zeggen over de zweet/drugs test die de politie langs de weg gebruikt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Elfquest zei:
Oh ja en dan die psycholoog die zat te beweren dat het geen psychopaat is omdat hij het anders beter gepland zou hebben. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Logisch toch?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is hij geen psychopaat. Zelfs ik kan bedenken dat als ik een Suzuki Swift tegen een bus aan zou rijden ik alleen maar mijzelf zou verwonden en een hoop mensen aan het schrikken maken. Koop dan een sniper rifle, neem schiet lessen en schiet iedereen in die bus overhoop. Of neem een berg explosieven en ga op kamp met Al Qaida.

Deze actie is geheel spontaan en niet overdacht.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Schijnbaar dacht hij dat ze in de normale bus zouden zitten, dan had een Swift weldegelijk dodelijk kunnen zijn, voor een of meerdere leden van het huis.


http://www.koninklijkhuis.nl/dsc?s=obj& ... ntra:23383
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt ook domme psychopaten he. Ze hebben allemaal geen geweten, maar het zijn heus niet alleen maar superintelligente mensen die hun acties allemaal foutloos plannen.

Ik had gewoon zoiets van: hoe kun je nou zo'n uitspraak doen als psycholoog zonder die man zelf ooit gesproken te hebben. Psychologen zijn meestal wel erg voorzichtig in het te snel stellen van diagnonsens en terecht. Maar ja hij is dood dus ze kunnen ook alleen maar speculeren..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Deze actie is geheel spontaan en niet overdacht.
Klik om te vergroten...
Als dat bewezen had kunnen worden kreeg hij volgens RTl nieuws 15 jaar, hoe kan dat?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het plegen van een aanslag op het KH is al 30 jaar knorren. Hoe zit dat?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
het valt me wel op (niet alleen hier, maar in het algemeen), dat mensen die niet bij de situatie aanwezig waren, of indirect betrokken, nog best regelmatig zich niet kunnen inleven in die
situatie. Ik begrijp wel dat je zelf geen traan hoeft te laten hierom. Ik snap alleen niet waarom
iemand die mensen heeft zien dood gaan, ledematen letterlijk door de lucht heeft zien vliegen, zich aanstelt als die persoon zegt, dat had ik kunnen zijn. Waarom is het zo gek dat zoiets erg aangrijpt en je persoonlijke veiligheidsgevoel aantast? In shock verkerende traumatiseerde mensen heb ik hier gezien, in complete paniek, verdriet en in hun ogen valt nog de doodsangst te
zien die ze hebben ervaren.

Die plaatjes hier zijn niet zo belangrijk toch? een beetje onsmakelijk, maarja.... Het zou trouwens wel stijlvol zijn van de posters of moderatoren, dat wanneer er (fatsoenlijk) gevraagd zou worden om verwijdering van deze plaatjes, met argumenten, dat dit ook gedaan wordt.


ach ja
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, geweldig dit.

Laten we allemaal gewoon lsd nemen en dansen in een kring rond een vuurtje.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Areyouexperienced? zei:
Haha, geweldig dit.

Laten we allemaal gewoon lsd nemen en dansen in een kring rond een vuurtje.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#15
waarom zit iedereen hier nu te zeiken om een paar plaatjes.. laat die man toch posten wat hij wilt, neem alles toch met een korreltje zout. anders krijgen we van die moslimcartoontoestanden hier, word er wiet verbrand en vertrapt en dat willen we natuurlijk niet hebben! (alhoewel dat verbranden....)

mrja OT. ik ruik een anti-gedoogbeleidwet in the making..
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoor deze waardeloze rotzooi eens aan.. plaatsvervangende schaamte tot en met.

http://www.dumpert.nl/mediabase/494961/ ... _weet.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... rn_dr.html

Stuur d'r maar gauw een Suzuki Swift op af.. :')
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:

Klik om te vergroten...

lol :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
nee ik vind die plaatjes best triest, vooral om die meteen na zo`n ongeluk te droppen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog 1 opmerking over die plaatjes en hij gaat dicht.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
EVEN APELDOORN BELLEN.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."