tomz0r zei:
Ik wou hier even kijken wat de mening van veel DF-ers was. Valt me heel erg tegen. Zeker van jou.
En ik maar denken dat de meeste mensen hier inmiddels wel weten hoe ik over dingen denk. Ik relativeer ellende altijd zo ver kapot dat er niks meer van overblijft en het bijna leuk wordt. Bijna.
tomz0r zei:
Ja, ze zijn inderdaad relevant aan het onderwerp, maar dat betekent niet dat ze gepast zijn. Maar daar gaat het niet eens om.
Inderdaad.
tomz0r zei:
Het gaat er vooral om dat je keihard door blijft verhalen met dat standpunt terwijl supervlieg alleen op een normale manier wat respect vraagt waar absoluut niets geks aan is.
Moet ik mijn mening veranderen omdat er mensen zijn die daar niet mee om kunnen gaan? Ik ga niet doen alsof ik het erg vindt voor de mensen die erbij waren en zeker niet voor mensen die mensen kennen die erbij waren. Ik ken die mensen toch niet? Het is zo een cliché excuus, maar als ik me zorgen moet gaan maken om alles wat er verkeerd gaan in de wereld zou mn leven me toch een partij kut worden. Het is vervelend voor de nabestaanden van de slachtoffers, maar ik voel er verder niets bij, het zijn voor mij gewoon de volgende doden.
tomz0r zei:
Jou doet het misschien niks, maar met anderen kan wel een beetje rekening worden gehouden. Je schrijft dat de enige mensen die het wat doet de familieleden van de overledenen zijn, maar dat vind ik veel te veel bekeken vanuit jouw perspectief en dom. Het doet die mensen die daarbij waren echt wel wat. Er zijn zat mensen die dit hebben gezien en er zware trauma's aan overhouden en voor de rest van hun leven elke keer als ze een auto langs zien rijden bang op straat zijn.
Ja? Wat wil je van mij dan? Ik zie reacties van mensen, geformuleerd op een manier waar ik het niet mee eens ben, dat laat ik merken. Het hele gebeuren is kut, voor iedereen, meer kan ik er niet van maken.
tomz0r zei:
Misschien dat het jou niks zou doen, maar ik kan me goed voorstellen dat het iemand anders zijn leven veel angstiger maakt.
tomz0r zei:
Ik weet overigens zeker dat je niet kan oordelen wat voor trauma's dit bij mensen kan geven aangezien je dit niet hebt meegemaakt.
Spreek je jezelf nu even keihard tegen, of wat?
tomz0r zei:
Jij blijft keihard bij je standpunt dat die foto's zogenaamd in dit topic horen, maar dat is grote onzin.
Joh? Dezelfde opticiën als 3970 toevallig?
tomz0r zei:
Als een niet-mod ze had gepost weet ik zeker dat je het niet zo openlijk zou lopen verdedigen.
Oh that is just shit. Solidius is voor mij gewoon de volgende user, het is niet zo dat omdat mn naam nu dezelfde kleur heeft als die van hem dat we ineens een speciale band hebben ofzo. Hij denkt er blijkbaar toevallig hetzelfde over als ik, hij zal heus niet de enige zijn.
tomz0r zei:
Jullie denken alleen maar aan jezelf en kunnen je niet inleven in anderen.
tomz0r zei:
Ik weet overigens zeker dat je niet kan oordelen wat voor trauma's dit bij mensen kan geven aangezien je dit niet hebt meegemaakt.
Inderdaad.
tomz0r zei:
Ik moet zeggen dat het mij ook weinig doet, maar dat ik wel erg meeleef met de slachtoffers en de mensen die dit gezien hebben.
Hooguit een verschil in empathisch vermogen dan, ik kan niet meeleven met iets waar ik zo ver vanaf sta, godzijdank.
tomz0r zei:
En ik kan er absoluut niet bij met mijn hoofd hoe die gast in die auto zoiets vreselijks kon doen. Echt gewetenloos, absoluut niet beseffend wat hij mensen hier mee aan doet.
Crazier than a shithouse rat I guess.. Of paddo's.