Het plegen van een aanslag op het KH is al 30 jaar knorren. Hoe zit dat?
#2
het valt me wel op (niet alleen hier, maar in het algemeen), dat mensen die niet bij de situatie aanwezig waren, of indirect betrokken, nog best regelmatig zich niet kunnen inleven in die
situatie. Ik begrijp wel dat je zelf geen traan hoeft te laten hierom. Ik snap alleen niet waarom
iemand die mensen heeft zien dood gaan, ledematen letterlijk door de lucht heeft zien vliegen, zich aanstelt als die persoon zegt, dat had ik kunnen zijn. Waarom is het zo gek dat zoiets erg aangrijpt en je persoonlijke veiligheidsgevoel aantast? In shock verkerende traumatiseerde mensen heb ik hier gezien, in complete paniek, verdriet en in hun ogen valt nog de doodsangst te
zien die ze hebben ervaren.
Die plaatjes hier zijn niet zo belangrijk toch? een beetje onsmakelijk, maarja.... Het zou trouwens wel stijlvol zijn van de posters of moderatoren, dat wanneer er (fatsoenlijk) gevraagd zou worden om verwijdering van deze plaatjes, met argumenten, dat dit ook gedaan wordt.
ach ja
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.