Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

121 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het plegen van een aanslag op het KH is al 30 jaar knorren. Hoe zit dat?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
het valt me wel op (niet alleen hier, maar in het algemeen), dat mensen die niet bij de situatie aanwezig waren, of indirect betrokken, nog best regelmatig zich niet kunnen inleven in die
situatie. Ik begrijp wel dat je zelf geen traan hoeft te laten hierom. Ik snap alleen niet waarom
iemand die mensen heeft zien dood gaan, ledematen letterlijk door de lucht heeft zien vliegen, zich aanstelt als die persoon zegt, dat had ik kunnen zijn. Waarom is het zo gek dat zoiets erg aangrijpt en je persoonlijke veiligheidsgevoel aantast? In shock verkerende traumatiseerde mensen heb ik hier gezien, in complete paniek, verdriet en in hun ogen valt nog de doodsangst te
zien die ze hebben ervaren.

Die plaatjes hier zijn niet zo belangrijk toch? een beetje onsmakelijk, maarja.... Het zou trouwens wel stijlvol zijn van de posters of moderatoren, dat wanneer er (fatsoenlijk) gevraagd zou worden om verwijdering van deze plaatjes, met argumenten, dat dit ook gedaan wordt.


ach ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."