Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

121 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
3970 zei:
wel restproducten van cannabis in zijn bloed, maar dat kan ook van vorige week zijn....
Klik om te vergroten...
Daar heb je het al. Geregeld van bovenaf wat ik je brom! Net als Fortuyn, net als Kennedy, net als onze paddo's, net als alle andere beslissingen die die ze er nog door willen gaan drukken! [/conspiracytheoryidiot]
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Shroomfan zei:
Ik vind het alleen niet erg slim en zeker geen moderator waardig. Beetje misbruik van een 'machtspositie' als moderator misschien? 'Men kan mij niks maken' ?
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het dan ergens wel weer mee eens. Ik zou ze zelf ook niet gepost hebben, maar ik ben hier alleen om regels te handhaven en Solidius is een grote jongen hij bepaalt zelf wel wat hij post, het is niet aan mij om dat weg te halen omdat er een paar zijn die het er niet mee eens zijn. Zijn gezichtsverlies is alleen in zijn nadeel, maar ik betwijfel het of het 'm iets kan schelen.
Klik om te vergroten...


''Een paar''
Flikker toch op jonge :tearsofjoy:
Misbruik van de macht die ze hebben, helaas. Heb me dan toch weer vergist in deze jongens.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
acidboy zei:
Anon zei:
Suffe discussie. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, +1.
Klik om te vergroten...

Eens. Wat een gezeik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
''Een paar''
Flikker toch op jonge :tearsofjoy:
Misbruik van de macht die ze hebben, helaas. Heb me dan toch weer vergist in deze jongens.
Klik om te vergroten...
Dan pm je neman of freak toch lekker of je mod mag zijn voor 1 dag, dan kun je het lekker zelf verwijderen. Weet je hoe vaak ik pm's krijg van mensen die dingen zien waarvan ze vinden dat die niet kunnen? Of dat ik zelf dingen zie die niet kunnen, maar die wel binnen de regels van het forum vallen. Weet je hoe lang ik ermee bezig ben om iedereen zn zin te geven en wat een zooitje dat gaat worden? Alles mag, zo lang het binnen de regels valt.

Edit: Dit gaat binnenkort toch dicht, want het wordt een hoop welles nietes wat die plaatjes betreft en zal niet lang meer over de gebeurtenis zelf gaan.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
voor 3/4de van dit topic:

2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)


Onzinkutdiscussie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vanadesse zei:
voor 3/4de van dit topic:
2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
Klik om te vergroten...
Noem eens 1 topic waarin dat niet gedaan wordt. Dat bedoel ik, als ik in elk topic die shit moet verwijderen blijf ik bezig. Het mag nergens, maar het gebeurt overal, dan maar een gedoogdbeleid. Het mag zo lang het geen andere regels overtreedt.

Vanadesse zei:
Onzinkutdiscussie.
Klik om te vergroten...
Meng je er dan niet in.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey ik ben het eens met Tomzor eens en alle anderen die tegen de fotos zijn. Ik vind die fotos ook bestwel respectloos en me aanzien tegenover desbetreffende posters is sterk gedaald.


Voor de rest zou het me totaal niet boeien wat er in Apeldoorn gebeurd is, lig er geen seconde wakker van. Maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hier een verschrikkelijk trauma aan over hebben en deze mensen zijn niet blij met zo een fotos. We zijn toch geen geenstijl hier ofwel dan.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flip Trip zei:
Hey ik ben het eens met Tomzor eens en alle anderen die tegen de fotos zijn. Ik vind die fotos ook bestwel respectloos en me aanzien tegenover desbetreffende posters is sterk gedaald.


Voor de rest zou het me totaal niet boeien wat er in Apeldoorn gebeurd is, lig er geen seconde wakker van. Maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hier een verschrikkelijk trauma aan over hebben en deze mensen zijn niet blij met zo een fotos. We zijn toch geen geenstijl hier ofwel dan.
Klik om te vergroten...

Ik kan er best slecht tegen als mensen dat soort plaatjes associëren met geenstijl, hun rippen alles van 4chan/ /b/ :angry:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het niveau van deze site iets te hoog ingeschat merk ik, helaas. Op zich niet erg.

En voor alle duidelijkheid; mijn post is zelfverzonnen en zelfgemaakt.

Originaliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Evenals classics maar dat terzijde.

Luitjes, droog je tranen ook al heb je veel verdriet en ga verder met leven en . .

We'll meet again.
Don't know where, don't know when.
But i'm shure we'll meet again, some sunny day.

:beer:

Slotje nu?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe zei:
Slotje nu?
Klik om te vergroten...

Dat zou wel grappig zijn, dan geven de mods toe dat ze verkeerd bezig zijn.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#11
` De dader van de aanslag in Apeldoorn
is overleden aan hersenletsel.Hij had
geen alcohol in zijn bloed.Dat is de
voorlopige conclusie van de sectie die
vrijdag op het lichaam van de man is
verricht.

Er zijn wel sporen van cannabis in het
bloed van de man gevonden
.Dat hoeft op
zich niets te betekenen,want cannabis
is enkele weken na het gebruik van de
drug nog terug te vinden.

De 38-jarige man woonde in het Gelderse
Huissen.Hij leidde een teruggetrokken
bestaan.Vlak na de aanslag met de auto
zei hij dat zijn actie gericht was
tegen de koninklijke familie.
Klik om te vergroten...

Netjes dat ze er ook nog bij zeggen dat het niets betekend, als ze dat nu ook nog eens gingen zeggen over de zweet/drugs test die de politie langs de weg gebruikt.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Suffe discussie. :openmouth:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gemini zei:
ExceptionalInsight zei:
Elfquest zei:
Hij verklaarde zelf een aanslag te willen plegen op de 'leden van het koningshuis', vlak voordat hij afgevoerd werd naar het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
En dan? Met zn Suzuki Swiftje tegen die bus aan rijden? Ik hoop maar dat hij iemand van zn plannen verteld heeft, anders komen we er nooit achter. Ik vind het wel een interessant geval, ik denk dat er wel meer achter zit dan zomaar een stomme actie van een gek..
Klik om te vergroten...

Ja, het is ook dom. Ik vind het een vreemd verhaal. Met zo'n autootje tegen zo'n bus aanrijden.. daar hadden de mensen van het koningshuis minder van gemerkt dan al die mensen die in het rond vlogen (als je de omstanders mag geloven).
Klik om te vergroten...

Daarvan kan ik je redelijk zeker zeggen dat dat ook echt het geval was...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik steun elke actie tegen de koningin en het koningshuis, maar mijn medeleven gaat uit naar de onschuldige slachtoffers.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vreselijk. Hoe kan het gebeuren.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoorde net op het nieuws dat de man dus nu ook daadwerkelijk is overleden.

BlackRobBlunt zei:
Ik steun elke actie tegen de koningin en het koningshuis, maar mijn medeleven gaat uit naar de onschuldige slachtoffers.
Klik om te vergroten...

Ergens ben ik het hier wel mee eens.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
BlackRobBlunt zei:
Ik steun elke actie tegen de koningin en het koningshuis.
Klik om te vergroten...
Why? Wat hebben mensen toch tegen het koningshuis?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elfquest zei:
BlackRobBlunt zei:
Ik steun elke actie tegen de koningin en het koningshuis.
Klik om te vergroten...
Why? Wat hebben mensen toch tegen het koningshuis?
Klik om te vergroten...

Overbodig, overbetaald.

Het is niks meer als een clubje veredelde ambassadeurs, die de lucht die ze ademen niet verdienen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemini zei:
ExceptionalInsight zei:
Elfquest zei:
Hij verklaarde zelf een aanslag te willen plegen op de 'leden van het koningshuis', vlak voordat hij afgevoerd werd naar het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
En dan? Met zn Suzuki Swiftje tegen die bus aan rijden? Ik hoop maar dat hij iemand van zn plannen verteld heeft, anders komen we er nooit achter. Ik vind het wel een interessant geval, ik denk dat er wel meer achter zit dan zomaar een stomme actie van een gek..
Klik om te vergroten...

Ja, het is ook dom. Ik vind het een vreemd verhaal. Met zo'n autootje tegen zo'n bus aanrijden.. daar hadden de mensen van het koningshuis minder van gemerkt dan al die mensen die in het rond vlogen (als je de omstanders mag geloven).
Klik om te vergroten...

Misschien hoopte hij, dat z'n auto door de klap in de hens zou vliegen en dat dit voor een explosie zou zorgen?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
hij is in ieder geval overleden

op de fotos in de krant had die man niet eens een gordel om, en dan zou het een goed geplande aanslag zijn?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."