Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

121 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de 19e eeuw pakten tegenstanders van de monarchy het stukken slimmer aan :grin:

Bom in koets en klaar was Kees :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een auto die in volle vaart door de menigte langs de voor Koninginnedag afgezette route in Apeldoorn reed, heeft tenminste twee doden veroorzaakt. De NOS meldt dat 23 mensen door de auto zijn geraakt. Zes omstanders raakten ernstig gewond. Een aantal gewonden moesten ter plekke gereanimeerd worden.

Ontreddering bij slachtoffers en omstanders vlak nadat een auto door de menigte reed. Met volle vaart rijdt de al zwaar beschadigde auto door het publiek. Fotografen springen opzij als de auto in volle vaart over de afgezette route rijdt. Volgens omwonenden zijn vier mensen overleden. De politie heeft dat niet bevestigd.

TV Gelderland meldt dat er sprake is van opzet van de chauffeur. De chauffeur van de Suzuki Swift zou volgens verslaggevers van Radio 1 een blanke jongeman zijn.

Vlak nadat de bus met de koninklijke familie het kruispunt Jachtlaan-Loolaan was gepasseerd, vloog de al zwaar gedeukte Suzuki Swift in vliegende vaart door de mensenmassa de kruising op. De koninklijke familie zag het ongeluk gebeuren. Getuigen zagen leden van de familie huilen.

Koningin Beatrix reageerde zeer ,,aangeslagen’’ toen de koninklijke familie vanuit de open bus getuige was van het ernstige incident in Apeldoorn. Dat zei voorzitter Simon Boon van de Apeldoornse Oranjeverenigingen. Boon zat ook in de bus en zag de geschokte gezichten van de leden van de koninklijke familie. Boon sprak van een ,,enorme impact, niet alleen voor Apeldoorn, maar voor het hele land.
Klik om te vergroten...

http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... ldoorn.xml

Ik weet nog niet wat ik ervan moet maken.. maar what the fuck!
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het verschrikkelijk dat iemand zo iets in zijn hoofd haalt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelukkig leeft hij nog, ik wil wel weten waarom.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Idd, er kan geen goede rede zijn, maar wel benieuwt...

Sterkte aan de gewonde en nabestaande!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Gelukkig leeft hij nog, ik wil wel weten waarom.
Klik om te vergroten...
Gewoon omdat het kan :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga in alle clips alvast zoeken naar snipers op de daken.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8

A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:

Klik om te vergroten...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beetje smakeloze plaatjes hierboven me.

Misschien word ik oud.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, ik vind ze ook smakeloos. Kan er niet om lachen. Kan sowieso niet echt lachen om het hele incident van vanmorgen. Ik ben er best van geschrokken.

Het is natuurlijk ook jammer dat deze koninginnedag zo is gegaan. Ik vind het altijd hartstikke leuk en maak er een feest van, maar dat zal vanavond wel heel anders lopen. In Wijk Bij Duurstede zijn ook alle festiviteiten afgelast, alleen de kroegen zijn wel open. Nog even kijken wat ik ga doen..

Wat gaan jullie eigenlijk doen vanavond?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Autorijden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shit is so crash.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, om dat GTA Apeldoorn plaatje kan ik anders best wel lachen :P
Dat ie de bus van de koningin probeerde te rammen kan ik heel stiekem ook nog wel om lachen, het idee, alleen het idee grappig vinden en het daadwerkelijk doen is natuurlijk een groot verschil.. Vooral erg voor de familie en de mensen die aangereden zijn..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ 3970, 'wat ik hier plaats' zijn foto's die algemeen verkrijgbaar zijn met een paar aanpassingen om het wat op te leuken. Als je nog nooit van Carmageddon of GTA hebt gehoord begrijp je de analogie erachter niet. Jammer dat je het niet kunt waarderen :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Solidius; ik had van een moderator hier wel een iets andere reactie verwacht. Wat jij hier plaats vind ik persoonlijk misselijkmakend, ook al mag je natuurlijk plaatsen wat je wilt.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:
@ 3970, 'wat ik hier plaats' zijn foto's die algemeen verkrijgbaar zijn met een paar aanpassingen om het wat op te leuken. Als je nog nooit van Carmageddon of GTA hebt gehoord begrijp je de analogie erachter niet. Jammer dat je het niet kunt waarderen :)
Klik om te vergroten...

Ik ken de spellen; dat maakt het juist zo wrang. Ik denk dat je de foto's sowieso beter in "Onzin" had kunnen plaatsen, en niet in deze topic. Uit de forumregels:
Niet wenselijk: Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)

Ik denk dat de foto's weinig, zoniet geen meerwaarde aan dit topic toevoegen...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanadesse zei:
Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat ik het te triest voor woorden vindt dat hier überhaupt een discussie over is, maar ik maak me nu te kwaad om niet te reageren
Klik om te vergroten...
Rawrrrr.

Vanadesse zei:
In dit geval zou ik zeggen: post je medeleven of post niet.
Klik om te vergroten...
Daar heeft iedere haan die er naar kraait nu al maar liefst 2(!) condoleance registers voor.
At the end of the day is dit is een DrugsForum en niet liefdadigheidsvereniging 'het genootschap der medeleven en sympathie'.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solidius zei:
Vanadesse zei:
Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat ik het te triest voor woorden vindt dat hier überhaupt een discussie over is, maar ik maak me nu te kwaad om niet te reageren
Klik om te vergroten...
Rawrrrr.

Vanadesse zei:
In dit geval zou ik zeggen: post je medeleven of post niet.
Klik om te vergroten...
Daar heeft iedere haan die er naar kraait nu al maar liefst 2(!) condoleance registers voor.
At the end of the day is dit is een DrugsForum en niet liefdadigheidsvereniging 'het genootschap der medeleven en sympathie'.
Klik om te vergroten...

Die plaatjes vind ik respectloos en niet op zijn plaats hier. Je weet niet wie dit leest. Er zitten veel mensen op DF, er is een kans dat een directe betrokkene dit leest.
Stel je voor dat er grappen op forums werden gemaakt als jouw moeder werd aangereden.

Dit is geen moralistisch gedoe, maar ik vind dit gewoon enorm belachelijk. Jullie kunnen je absoluut niet inleven in anderen en jullie snappen niet hoe vreselijk dit voor sommige mensen kan zijn. BAH!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Solidius zei:
Klik om te vergroten...

:' )

Ik vind het allemaal maar weer bullshit dat er zoveel heisa over gemaakt wordt. Iemand rijdt met een auto 5 mensen dood, oh god, periode van nationale rouw. Er gaan per dag duizenden mensen dood aan oorlog en onderdrukking 'mwa... zal wel'. Alleen omdat het dichtbij gebeurt is het erg? Ik snap best dat het erg is en dat de betrokkenen vast diep geschokt zijn, maar het is zo fucking hypocriet dat wanneer er is een keertje iets in Nederland gebeurt iedereen gelijk in rep en roer is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."