#1
In de 19e eeuw pakten tegenstanders van de monarchy het stukken slimmer aan
Bom in koets en klaar was Kees :P
Bom in koets en klaar was Kees :P
Een auto die in volle vaart door de menigte langs de voor Koninginnedag afgezette route in Apeldoorn reed, heeft tenminste twee doden veroorzaakt. De NOS meldt dat 23 mensen door de auto zijn geraakt. Zes omstanders raakten ernstig gewond. Een aantal gewonden moesten ter plekke gereanimeerd worden.
Ontreddering bij slachtoffers en omstanders vlak nadat een auto door de menigte reed. Met volle vaart rijdt de al zwaar beschadigde auto door het publiek. Fotografen springen opzij als de auto in volle vaart over de afgezette route rijdt. Volgens omwonenden zijn vier mensen overleden. De politie heeft dat niet bevestigd.
TV Gelderland meldt dat er sprake is van opzet van de chauffeur. De chauffeur van de Suzuki Swift zou volgens verslaggevers van Radio 1 een blanke jongeman zijn.
Vlak nadat de bus met de koninklijke familie het kruispunt Jachtlaan-Loolaan was gepasseerd, vloog de al zwaar gedeukte Suzuki Swift in vliegende vaart door de mensenmassa de kruising op. De koninklijke familie zag het ongeluk gebeuren. Getuigen zagen leden van de familie huilen.
Koningin Beatrix reageerde zeer ,,aangeslagen’’ toen de koninklijke familie vanuit de open bus getuige was van het ernstige incident in Apeldoorn. Dat zei voorzitter Simon Boon van de Apeldoornse Oranjeverenigingen. Boon zat ook in de bus en zag de geschokte gezichten van de leden van de koninklijke familie. Boon sprak van een ,,enorme impact, niet alleen voor Apeldoorn, maar voor het hele land.
Gewoon omdat het kanExceptionalInsight zei:Gelukkig leeft hij nog, ik wil wel weten waarom.

Solidius zei:
Solidius zei:@ 3970, 'wat ik hier plaats' zijn foto's die algemeen verkrijgbaar zijn met een paar aanpassingen om het wat op te leuken. Als je nog nooit van Carmageddon of GTA hebt gehoord begrijp je de analogie erachter niet. Jammer dat je het niet kunt waarderen![]()
Rawrrrr.Vanadesse zei:Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat ik het te triest voor woorden vindt dat hier überhaupt een discussie over is, maar ik maak me nu te kwaad om niet te reageren
Daar heeft iedere haan die er naar kraait nu al maar liefst 2(!) condoleance registers voor.Vanadesse zei:In dit geval zou ik zeggen: post je medeleven of post niet.
Solidius zei:Rawrrrr.Vanadesse zei:Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat ik het te triest voor woorden vindt dat hier überhaupt een discussie over is, maar ik maak me nu te kwaad om niet te reageren
Daar heeft iedere haan die er naar kraait nu al maar liefst 2(!) condoleance registers voor.Vanadesse zei:In dit geval zou ik zeggen: post je medeleven of post niet.
At the end of the day is dit is een DrugsForum en niet liefdadigheidsvereniging 'het genootschap der medeleven en sympathie'.
Solidius zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."