#1
Nou, om dat GTA Apeldoorn plaatje kan ik anders best wel lachen :P
Dat ie de bus van de koningin probeerde te rammen kan ik heel stiekem ook nog wel om lachen, het idee, alleen het idee grappig vinden en het daadwerkelijk doen is natuurlijk een groot verschil.. Vooral erg voor de familie en de mensen die aangereden zijn..
Dat ie de bus van de koningin probeerde te rammen kan ik heel stiekem ook nog wel om lachen, het idee, alleen het idee grappig vinden en het daadwerkelijk doen is natuurlijk een groot verschil.. Vooral erg voor de familie en de mensen die aangereden zijn..
