Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

121 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, om dat GTA Apeldoorn plaatje kan ik anders best wel lachen :P
Dat ie de bus van de koningin probeerde te rammen kan ik heel stiekem ook nog wel om lachen, het idee, alleen het idee grappig vinden en het daadwerkelijk doen is natuurlijk een groot verschil.. Vooral erg voor de familie en de mensen die aangereden zijn..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ 3970, 'wat ik hier plaats' zijn foto's die algemeen verkrijgbaar zijn met een paar aanpassingen om het wat op te leuken. Als je nog nooit van Carmageddon of GTA hebt gehoord begrijp je de analogie erachter niet. Jammer dat je het niet kunt waarderen :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Solidius; ik had van een moderator hier wel een iets andere reactie verwacht. Wat jij hier plaats vind ik persoonlijk misselijkmakend, ook al mag je natuurlijk plaatsen wat je wilt.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Solidius zei:
@ 3970, 'wat ik hier plaats' zijn foto's die algemeen verkrijgbaar zijn met een paar aanpassingen om het wat op te leuken. Als je nog nooit van Carmageddon of GTA hebt gehoord begrijp je de analogie erachter niet. Jammer dat je het niet kunt waarderen :)
Klik om te vergroten...

Ik ken de spellen; dat maakt het juist zo wrang. Ik denk dat je de foto's sowieso beter in "Onzin" had kunnen plaatsen, en niet in deze topic. Uit de forumregels:
Niet wenselijk: Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)

Ik denk dat de foto's weinig, zoniet geen meerwaarde aan dit topic toevoegen...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
De afbeeldingen zijn relevant aan het onderwerp.

Maar bedankt voor het verkondigen van je mening.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#6
smakeloos deze foto's! absoluut niet grappig en beledigend voor nabestaanden en slachtoffers!
Hoe haal je het in je hoofd dit hier te plaatsen?!?!

RESPECTLOOS
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
zuurpruim alert.

ookal vind ik de fotos ook niet grappig
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is /b/, het is niet grappig bedoeld. Maar terug naar wat er gebeurd is, want dat is veel interessanter. Theoriën? Iemand? Ik denk dat we er nooit achter zullen gaan komen want ik las net dat hij officieus hersendood verklaard is. Hoe groot is de kans dat mensen daarvan herstellen?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Gelukkig leeft hij nog, ik wil wel weten waarom.
Klik om te vergroten...

Maar heb begrepen dat zijn hersens inmiddels al morsdood zijn, dus of we ooit nog achter het motief gaan komen?? I don't think so...

Hoe dan ook, het blijft sowieso een laffe, walgelijke actie. GATVERDAMME, BAH! :kots:

De foto's die hier geplaatst zijn, vind ik eigenlijk ook vrij ongepast. Het ligt nog wel erg vers in het geheugen namelijk en om dan al meteen met de "opgeleukte" versies te komen.... Ik kan de reacties van de forumleden wel begrijpen iig. Hoewel ik denk, dat als ze pas een week later geplaatst zouden zijn, men alweer een stuk minder ontstemd gereageerd had. Raar eigenlijk, maar zo gaan die dingen vaak nou eenmaal.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lieve schat, kijk eens naar mn laatste post (:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bizarre, impulsieve actie van die man zeg
Als je het dan op de koningin gemunt hebt, waarom dan niet afwachten tot ze ergens een lintje door gaat knippen ipv op z'on druk feest met verhoogde veiligheidsmaatregelen met een piepklein autotje iets tegen een bus denken te kunnen beginnen?

Triest. Vooral voor de slachtoffers.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elfquest zei:
Bizarre, impulsieve actie van die man zeg
Als je het dan op de koningin gemunt hebt, waarom dan niet afwachten tot ze ergens een lintje door gaat knippen ipv op z'on druk feest met verhoogde veiligheidsmaatregelen met een piepklein autotje iets tegen een bus denken te kunnen beginnen?

Triest. Vooral voor de slachtoffers.
Klik om te vergroten...
Speculatie. Ik heb niemand horen zeggen dat er concrete bewijzen zijn van het feit dat hij het op de koningin gemunt zou hebben. Impulsief was het denk ik ook niet, hij had een programmaboekje bij zich, heeft verklaard dat hij het met opzet deed, ik denk dat het wel met voorbedachte raden gebeurd is. Maar ik ben bang dat we het nooit zullen weten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je had het idd ook al vernomen...

Even gezocht wat de diagnose hersendood precies zegt:

Het onomkeerbaar tot stilstand komen van de functies van de hersenen en de hersenstam.

De lafaard is in principe dus gewoon zo goed als dood te noemen nu. Erg jammer, had graag gewild dat hij de gevolgen van zijn daad nog onder ogen had kunnen gezien.

Misschien dacht ie in "het Paradijs" terecht te komen, dat denken al die zelfmoord=moordenaars toch? :rolleyes:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een auto die in volle vaart door de menigte langs de voor Koninginnedag afgezette route in Apeldoorn reed, heeft tenminste twee doden veroorzaakt. De NOS meldt dat 23 mensen door de auto zijn geraakt. Zes omstanders raakten ernstig gewond. Een aantal gewonden moesten ter plekke gereanimeerd worden.

Ontreddering bij slachtoffers en omstanders vlak nadat een auto door de menigte reed. Met volle vaart rijdt de al zwaar beschadigde auto door het publiek. Fotografen springen opzij als de auto in volle vaart over de afgezette route rijdt. Volgens omwonenden zijn vier mensen overleden. De politie heeft dat niet bevestigd.

TV Gelderland meldt dat er sprake is van opzet van de chauffeur. De chauffeur van de Suzuki Swift zou volgens verslaggevers van Radio 1 een blanke jongeman zijn.

Vlak nadat de bus met de koninklijke familie het kruispunt Jachtlaan-Loolaan was gepasseerd, vloog de al zwaar gedeukte Suzuki Swift in vliegende vaart door de mensenmassa de kruising op. De koninklijke familie zag het ongeluk gebeuren. Getuigen zagen leden van de familie huilen.

Koningin Beatrix reageerde zeer ,,aangeslagen’’ toen de koninklijke familie vanuit de open bus getuige was van het ernstige incident in Apeldoorn. Dat zei voorzitter Simon Boon van de Apeldoornse Oranjeverenigingen. Boon zat ook in de bus en zag de geschokte gezichten van de leden van de koninklijke familie. Boon sprak van een ,,enorme impact, niet alleen voor Apeldoorn, maar voor het hele land.
Klik om te vergroten...

Fantastische journalistiek, ook fijn dat we allemaal live konden meekijken.

:(
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Speculatie. Ik heb niemand horen zeggen dat er concrete bewijzen zijn van het feit dat hij het op de koningin gemunt zou hebben. Impulsief was het denk ik ook niet, hij had een programmaboekje bij zich, heeft verklaard dat hij het met opzet deed, ik denk dat het wel met voorbedachte raden gebeurd is. Maar ik ben bang dat we het nooit zullen weten.
Klik om te vergroten...

Hij verklaarde zelf een aanslag te willen plegen op de 'leden van het koningshuis', vlak voordat hij afgevoerd werd naar het ziekenhuis. Als hij het gepland heeft is het een nog dommere actie. Zonder explosieven kun je toch verwachten dat je hier weinig mee bereikt? :confused:

Maar idd, vrees ook dat we het nooit zullen weten. :(
Ben wel benieuwd naar zijn motief. Het koningshuis heeft toch weinig te zeggen in onze regering?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Elfquest zei:
Hij verklaarde zelf een aanslag te willen plegen op de 'leden van het koningshuis', vlak voordat hij afgevoerd werd naar het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
En dan? Met zn Suzuki Swiftje tegen die bus aan rijden? Ik hoop maar dat hij iemand van zn plannen verteld heeft, anders komen we er nooit achter. Ik vind het wel een interessant geval, ik denk dat er wel meer achter zit dan zomaar een stomme actie van een gek..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeetje vlieg, dat zal schrikken geweest zijn! Veel sterkte hiermee!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Elfquest zei:
Hij verklaarde zelf een aanslag te willen plegen op de 'leden van het koningshuis', vlak voordat hij afgevoerd werd naar het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
En dan? Met zn Suzuki Swiftje tegen die bus aan rijden? Ik hoop maar dat hij iemand van zn plannen verteld heeft, anders komen we er nooit achter. Ik vind het wel een interessant geval, ik denk dat er wel meer achter zit dan zomaar een stomme actie van een gek..
Klik om te vergroten...

Ja, het is ook dom. Ik vind het een vreemd verhaal. Met zo'n autootje tegen zo'n bus aanrijden.. daar hadden de mensen van het koningshuis minder van gemerkt dan al die mensen die in het rond vlogen (als je de omstanders mag geloven).
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemini zei:
ExceptionalInsight zei:
Elfquest zei:
Hij verklaarde zelf een aanslag te willen plegen op de 'leden van het koningshuis', vlak voordat hij afgevoerd werd naar het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
En dan? Met zn Suzuki Swiftje tegen die bus aan rijden? Ik hoop maar dat hij iemand van zn plannen verteld heeft, anders komen we er nooit achter. Ik vind het wel een interessant geval, ik denk dat er wel meer achter zit dan zomaar een stomme actie van een gek..
Klik om te vergroten...

Ja, het is ook dom. Ik vind het een vreemd verhaal. Met zo'n autootje tegen zo'n bus aanrijden.. daar hadden de mensen van het koningshuis minder van gemerkt dan al die mensen die in het rond vlogen (als je de omstanders mag geloven).
Klik om te vergroten...

Daarvan kan ik je redelijk zeker zeggen dat dat ook echt het geval was...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shit is so crash.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."