Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit van Belgische drugs dramatisch slecht !

Kwaliteit van Belgische drugs dramatisch slecht !

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Deze viel nog wel mee toch, die van deranged vind ik lozer, maarja die nemen we toch al niet meer serieus he :wink:
Klik om te vergroten...
Je hebt helemaal gelijk. De wegen vallen best mee. Het zijn vooral de vrouwen die daar de supermarkt draaiende houden waar eens iets aan gedaan zou moeten worden.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk je dat er verbetering op zou treden als deze vervangen zouden worden door Nederlandse Aldi-exemplaren??
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat zou wel degelijk een begin zijn. Maar het is nog lang geen Albert Heijn natuurlijk.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind de belgen wel een mooi volk ....

Au parking ' Cafe D'Anvers' is wel zuivere drugs te vinden .....
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
ik vind de belgen wel een mooi volk ....

Au parking ' Cafe D'Anvers' is wel zuivere drugs te vinden .....
Klik om te vergroten...

Eindelijk eens een compliment.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Als je kijkt naar onder andere de wegen en de vrouwen komt dit niet echt als een verrassing.
Klik om te vergroten...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
icedhead zei:
Oke, Als België zo'n baggerdrugs heeft kan je er vanuit gaan dat er veel landen baggerdrugs hebben. België is immers een van de grootste doorscheeplanden op vlak van drugs in Europa.
Klik om te vergroten...

Dit geld alleen voor de coke, die komt in antwerpen binnen.
Verder word bijna alles gewoon binnen europa geproduceerd.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Deze viel nog wel mee toch, die van deranged vind ik lozer, maarja die nemen we toch al niet meer serieus he :wink:
Klik om te vergroten...
ik vind die wel leuk :tongueout:

maar idd, drugs hier in de buurt is ook gewoon rotslecht. 9/10 coke dealers hebben wel witte poeders, maar als je er koppijn van krijgt en moet kotsen is het toch geen goeie imo....

however, laatste maanden begint dat ook te beteren (vorige week echt top-spul gevonden, nog nooit zoiets gehad! :openmouth:).

zoals beetje hierboven, wiet begint idd terug goed te komen. Half jaartje geleden kende ik 2 (wiet)dealers, 1tje had goede wiet (maar duur), de andere was gewoon kut wiet. Ondertussen ken ik 7 dealers met bijna allemaal goeie wiet en niet duur! (tussen de 6 en de 8€)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
ik vind de belgen wel een mooi volk ....

Au parking ' Cafe D'Anvers' is wel zuivere drugs te vinden .....
Klik om te vergroten...

de drug van de liefde? :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Greenlabs zei:
Wacky zei:
Deze viel nog wel mee toch, die van deranged vind ik lozer, maarja die nemen we toch al niet meer serieus he :wink:
Klik om te vergroten...
ik vind die wel leuk :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hij ook gewoon, maar dat wil hij vooral voor zichzelf niet toegeven.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dacht dat spanje ook een zéér groot aandeel had, vooral in de coke.

maar wsl zullen alle landen met "rijke" inwoners en een haven wel populair zijn...
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#12
icedhead zei:
Oke, Als België zo'n baggerdrugs heeft kan je er vanuit gaan dat er veel landen baggerdrugs hebben. België is immers een van de grootste doorscheeplanden op vlak van drugs in Europa.
Klik om te vergroten...


Nederland IS het grootste doorscheep land van drugs :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spanje is nou niet echt rijk..

Rotterdam en Antwerpen zijn toch echt de grootste doorscheephavens wat betreft coke.
En wat ik al eerder zei, behalve coke word (bijna) alles gewoon in Europa zelf geproduceerd.
a
amfetaminevreindwerkLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
amfetaminevreindwerk zei:
voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
Klik om te vergroten...

Maak aub uw naam korter , want het stoort nogal...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
amfetaminevreindwerk zei:
voor zij die dus niet de verkranteeversie of verpolitiekteversie van het rapport willen maar dus gewoon het rapport zie hier.
http://www.iph.fgov.be/reitox/Publicati ... 202008.pdf
Klik om te vergroten...

Maak aub uw naam korter , want het stoort nogal...
Klik om te vergroten...

jij stoort je echt aan alles...

wat een zeikerd...

z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ontopic please!

Bedankt voor dat pdf'je Amfetamineblabla! Best interessant volgens mij.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
kdenk niet dat de drugsmarkt in belgië en nederland echt veel verschilt voor de moment nu..

de wiet uit nederland is vooral in belgië gekweekt zelfs.
hangt gewoon beetje af van je contacten wat voor kwaliteit je hebt, maar ik heb nooit te klagen gehad
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Greenlabs zei:
zoals beetje hierboven, wiet begint idd terug goed te komen. Half jaartje geleden kende ik 2 (wiet)dealers, 1tje had goede wiet (maar duur), de andere was gewoon kut wiet. Ondertussen ken ik 7 dealers met bijna allemaal goeie wiet en niet duur! (tussen de 6 en de 8€)
Klik om te vergroten...


Wiet?? Dat is nooit weggeweest.. :tearsofjoy: Overigens vind ik 8 euro wel duur. Ik vind dat de standaardprijs 5 euro moet zijn, maar goed. En als je moet kotsen van je coke.. Nou, dat is helemaal niet goed.. :openmouth:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."