Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"The coke sucks in Belgie op dit moment jaren altijd goed spul gehad maar nu is het echt wel heel slecht geworden.Ik had vroeger verschillende dealers en allemaal waren ze heel goed van kwaliteit nu amaai ze mengen er van alles in jong.Mss is de vraag naar coke zodanig gestegen dat ze meer en meer willen verkopen.Je moet een goeie dealer (geen enkele is perfect maar ene die toch redelijke goeie coke kan bieden) vinden maar op dit moment vind ik er echt gene enkele en heb er al enige afgelopen deze maanden.Allemaal rotzooi. Vroeger was het echt beter.Ik doe geen moeite meer nu om aan er aan te geraken en 60 euro voor manitol of bakpoeder of whatever klotezakkerij ze erin doen dat heb ik er niet meer voor over.Damn i miss the good coke. Voor mij goeie coke is in de lepel mooi schoon water (geen witte kloterij) die ruikt naar coke (en niet naar suiker want dat is echt wel aan de hand in Belgie ) en een flash waarvan je tien min even van de planeet bent (het oorsuizen is allang verdwenen jammer) O ik had graag nog eens die goeie had van vroeger. Ik vrees dat de goeie coke niet meer snel terug gaat komen (wie mij het tegendeel kan bewijzen ...shoot)"
"Ben al jaren verslaafd aan cocaine eerst free basen dan shotten."Coke is vooral een drug die verslavend is op het moment van gebruiken, een momentum zet zich in gang. Ik zou iedereen aanraden het op een freebasen of shotten te zetten, voor je het weet loop je om de haverklap naar de geldautomaat om te pinnen, net zolang tot er geen cent meer te makken is, daarna verdwijnt de craving naar wéér opnieuw, wéér opnieuw weer vrij snel en denk je: had ik maar beter wat anders gekocht of de huur betaald. Ten onrechte bestaat er een zeker romantisch beeld mbt cokegebruik, de Jaguar onder de drugs, maar verloedering en geestelijke achteruitgang (paranoia) en fysieke aftakeling gaan veel sneller dan bij heroïnegebruik kan ik U verzekeren. Het gekke met coke is dat je nooit (niet met basen of shotten) de perfecte satisfactie bereikt (de flash is heftig maar is erg kort) en je daardoor net als een gokker aan de kast maar door en door blijft gaan. Ik heb overigens nog nooit een freebaser of shotter ontmoet die verantwoord met z'n coke kon omgaan, wel snuivers, een handjevol, totdat ze gingen basen... Wél kom je er over het algemeen niet zo moeilijk van af, omdat het niet lichamelijk afhankelijk maakt en het verslavende zich voornamelijk uit in de craving. Je kan dus goed zonder als je er geen geld (meer) voor hebt. Verder is het 'type' werking bepalender dan de persoonlijkheid v/d gebruiker. En op moment van spuit- of basegebruik heb je als persoonlijkheid nog weinig te vertellen over de cocaïne. Eigenlijk alleen wanneer je de keuze hebt bij al dan niet aanvangen. Daarna, tijdens gebruik, wil je alleen maar meer en weer... Als je apen leert zich intraveneus coke toe te dienen, gaan ze net zolang door tot ze er dood bij neervallen." Greetz"
"Stop er mee nu je nog kan.Eens je last heb van craving (onweerstaanbare drang om te gebruiken) dan word het heel heel lastig.Coke is een klote drug. Veel succes"
"Zijn er mensen die ervaring hebben met coke shotten.Ikzelf shot nu al enkele jaren coke.Wat me opvalt is dat er bitter weinig informatie te vinden is over shotten van coke op google.Voor ik shotte heb ik al enkele jaren coke gerookt.Persoonlijk vind ik een shot beter en heftiger dan het te roken maar dat is dan mss weer mijn eigen opvatting.Enige mensen die zich herkennen er in?"
"Natuurlijk is het effect heftiger, het komt nog sneller in je bloedbaan dan als je het snuift. En inderdaad, je komt er niet veel info over tegen. Ik zit al een tijdje op dit forum en kan me eigenlijk geen topic hierover herinneren. Klik om te vergroten... Helemaal akkoord maar er toch is er wel een groot verschil van effect tss snuiven en shotten of roken.Het is helemaal anders.Roken komt er dicht bij maar een shot blijft voor mij de ultieme flash.Het geluid in de oren is fantastisch en voor enkele minuten ben ik even sprakeloos of katonisch.Maar het heeft nadelen natuurlijk.Extreme paranoia is bij mij het meest voorkomend ook al weet dat het van de coke is toch kan ik mijn geest niet doen overtuigen dat er eigenlijk niks aan de hand is.Ik doe het ook alleen ,dus niet meer met vrienden samen want die maken me nog meer zenuwachtig.Meestal op hotel waar niemand me kan vinden en in alle rust er kan van genieten en dat tot het geld op is.Iemand zelfde ervaringen? greenpower schreef:Wat is coke shotten precies.. http://nl.youtube.com/watch?v=GhajUA3q8 ... re=related. Klik om te vergroten... (al 2 maanden en 12 dagen clean :P Herval meestal na 3 maanden Hate craving"