#1
Oke, Als België zo'n baggerdrugs heeft kan je er vanuit gaan dat er veel landen baggerdrugs hebben. België is immers een van de grootste doorscheeplanden op vlak van drugs in Europa.
PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
W.F.L. zei:PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
In Belgie wordt er niet echt zo gesproken over soorten. Dat zijn voornamelijk de mensen die hun wiet in Nederland halen. Maar de wiet die in Belgie gekweekt wordt die heeft in veel gevallen gewoon geen naam, dus niet "he dit is [wietje x], das echt goeie shit man, 8 euro per gram". 7 euro vind ik bijvoorbeeld al redelijk duur. 5 euro is een normale prijs als je een redelijke hoeveelheid afhaalt. Zo zie ik het. Dat je in Nederland keuze hebt tussen verschillende wietjes (zogenaamd met verschillende potentie/effecten) met verschillende prijzen dat snap ik, maar in Belgie is het meestal gewoon wiet aan die of die prijs. En dan moet je maar zorgen dat je iemand vindt die wat jij goed vindt verkoopt aan een normale prijs.Het zal er ook wel van afhangen wie je kent, maar ik kom zelden wiet tegen die verkocht wordt aan hoge prijs omdat er een naam aan vasthangt. En ja, blijkbaar wordt het tegenwoordig moeilijker om te kopen aan 5 euro.
Sunseed zei:Wat is het verschil tussen wiet & hasj?![]()
Bij mij in mijn 'netwerk' (xp) toch wel hoor, daar is het een prijs-kwaliteit verhoudingW.F.L. zei:In Belgie wordt er niet echt zo gesproken over soorten. Dat zijn voornamelijk de mensen die hun wiet in Nederland halen. Maar de wiet die in Belgie gekweekt wordt die heeft in veel gevallen gewoon geen naam, dus niet "he dit is [wietje x], das echt goeie shit man, 8 euro per gram". 7 euro vind ik bijvoorbeeld al redelijk duur. 5 euro is een normale prijs als je een redelijke hoeveelheid afhaalt. Zo zie ik het. Dat je in Nederland keuze hebt tussen verschillende wietjes (zogenaamd met verschillende potentie/effecten) met verschillende prijzen dat snap ik, maar in Belgie is het meestal gewoon wiet aan die of die prijs. En dan moet je maar zorgen dat je iemand vindt die wat jij goed vindt verkoopt aan een normale prijs.Het zal er ook wel van afhangen wie je kent, maar ik kom zelden wiet tegen die verkocht wordt aan hoge prijs omdat er een naam aan vasthangt. En ja, blijkbaar wordt het tegenwoordig moeilijker om te kopen aan 5 euro.
endor zei:Sunseed zei:Wat is het verschil tussen wiet & hasj?![]()
Wiet is dus gewoon het 'kruid' van de plant waarop thx zit.
Hasj is eigenlijk een opeenstapeling van thx op een speciale manier bereid.
Je moet het maar eens opzoeken op wikipedia.

PepTalk zei:endor zei:Sunseed zei:Wat is het verschil tussen wiet & hasj?![]()
Wiet is dus gewoon het 'kruid' van de plant waarop thx zit.
Hasj is eigenlijk een opeenstapeling van thx op een speciale manier bereid.
Je moet het maar eens opzoeken op wikipedia.
THC?![]()
endor zei:Hahaha.![]()
Ja dus , wat dom van me.
Jeller zei:kdenk niet dat de drugsmarkt in belgië en nederland echt veel verschilt voor de moment nu..
de wiet uit nederland is vooral in belgië gekweekt zelfs.
hangt gewoon beetje af van je contacten wat voor kwaliteit je hebt, maar ik heb nooit te klagen gehad
endor zei:PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
Wij gaan er gewoon van uit dat je voor 5 gram 25 euro betaalt.
Maar nu hier in gent is er wel al een tijdje in dipje waardoor je maar 3.9 meer krijgt.
De prijs stijgt en daalt af en toe.
Greenlabs zei:endor zei:PepTalk zei:een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch.
Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx.
Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis.
Wij gaan er gewoon van uit dat je voor 5 gram 25 euro betaalt.
Maar nu hier in gent is er wel al een tijdje in dipje waardoor je maar 3.9 meer krijgt.
De prijs stijgt en daalt af en toe.
Maar jij woont in Gent. Ik woon in de Kempen (vlak tegen Nederland), en geloof me vrij, doorgaans is de wiet hier een pak beter dan in Gent. Heb zelf al heel wat wiet gerookt die in Gent gekocht is (door studenten die daar op kot zitten) en het is eigenlijk allemaal rommel (vinden ze zelf ook). De dealertjes hier in de buurt kopen vaak aan de achterdeur van een coffeeshop. 6-7€ vind ik dan zeker niet duur...
Kan hier ook wiet aan 5€/gram kopen, maar dan koop ik 25gram in eens en is de kwaliteit een pak minder....
endor zei:MDMA ligt plat.
!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."