Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit van Belgische drugs dramatisch slecht !

Kwaliteit van Belgische drugs dramatisch slecht !

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Deze viel nog wel mee toch, die van deranged vind ik lozer, maarja die nemen we toch al niet meer serieus he :wink:
Klik om te vergroten...
ik vind die wel leuk :tongueout:

maar idd, drugs hier in de buurt is ook gewoon rotslecht. 9/10 coke dealers hebben wel witte poeders, maar als je er koppijn van krijgt en moet kotsen is het toch geen goeie imo....

however, laatste maanden begint dat ook te beteren (vorige week echt top-spul gevonden, nog nooit zoiets gehad! :openmouth:).

zoals beetje hierboven, wiet begint idd terug goed te komen. Half jaartje geleden kende ik 2 (wiet)dealers, 1tje had goede wiet (maar duur), de andere was gewoon kut wiet. Ondertussen ken ik 7 dealers met bijna allemaal goeie wiet en niet duur! (tussen de 6 en de 8€)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
ik vind de belgen wel een mooi volk ....

Au parking ' Cafe D'Anvers' is wel zuivere drugs te vinden .....
Klik om te vergroten...

de drug van de liefde? :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Greenlabs zei:
Wacky zei:
Deze viel nog wel mee toch, die van deranged vind ik lozer, maarja die nemen we toch al niet meer serieus he :wink:
Klik om te vergroten...
ik vind die wel leuk :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hij ook gewoon, maar dat wil hij vooral voor zichzelf niet toegeven.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dacht dat spanje ook een zéér groot aandeel had, vooral in de coke.

maar wsl zullen alle landen met "rijke" inwoners en een haven wel populair zijn...
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#5
icedhead zei:
Oke, Als België zo'n baggerdrugs heeft kan je er vanuit gaan dat er veel landen baggerdrugs hebben. België is immers een van de grootste doorscheeplanden op vlak van drugs in Europa.
Klik om te vergroten...


Nederland IS het grootste doorscheep land van drugs :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spanje is nou niet echt rijk..

Rotterdam en Antwerpen zijn toch echt de grootste doorscheephavens wat betreft coke.
En wat ik al eerder zei, behalve coke word (bijna) alles gewoon in Europa zelf geproduceerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."