Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBolkestein wil alle drugs legaliseren

Bolkestein wil alle drugs legaliseren

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
toch heb ik liever niet dat het legaal word.. controle enzo. registratie van wat je wanneer en hoe vaak koopt, dat soort dingen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar komt de kleur paars eigenlijk vandaan? En waarom niet rood of groen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kopiëren is een kunst.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijk van Wikipedo gehaald!
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helaas heeft de VVD al aangegeven geen paars kabinet te willen vormen...

En in Tjechië is alle drugs geloof ik ook al legaal tot aan zekere hoeveelheden en dat is ook een EU land, dus aan de EU zal het niet liggen:)
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sja, dat VVD nu zegt dat paars "onwaarschijnlijk" is, is logisch, ze willen de rechtse kiezer natuurlijk niet laten denken dat ze met links zouden gaan regeren.

Hopelijk draait dat bij op het moment dat het kabinet geformeerd moet worden, of hebben we dan 3 grote partijen (cda, vvd, pvda) waarvan er 2 nodig zijn, en 2 kleinere (d66 en pvv) waarvan er 1 nodig is. Aangezien er niemand met de pvv zal willen regeren heeft d66 dan wel een sterke positie om te kiezen met welke 2 van die grote partijen een kabinet te vormen.

hoopvol blijven :)

Wat zou het toch geweldig zijn, D66 is al voor legalisatie XTC, een oud VVDer moet alleen zijn partij nog even overtuigen, en de pvda wil onderzoek doen naar de effecten van legalisatie. Alles kan als je er maar in gelooft toch ?! :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Drientje zei:
Waar komt de kleur paars eigenlijk vandaan? En waarom niet rood of groen?
Klik om te vergroten...
Volgens mij omdat D66 groen is, VVD blauw en PvdA rood. Als je die mengt krijg je paars geloof ik? Volgens mij wat dat het.
Klik om te vergroten...

Dan krijg je echt wel bruin ofzo :P Blauw + rood = paars. En zie nu net dat iemand deze voor de hand liggende verklaring zelfs al opgezocht heeft. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8

Thanks for the info. Het gaat dus wel over kleuren, ik snap er nooit een drol van.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Denken jullie nou echt dat ik al jullie posts lees voor ik een reactie plaats? Nee toch he? :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Petrovic zei:
Drientje zei:
Waar komt de kleur paars eigenlijk vandaan? En waarom niet rood of groen?
Klik om te vergroten...
Volgens mij omdat D66 groen is, VVD blauw en PvdA rood. Als je die mengt krijg je paars geloof ik? Volgens mij wat dat het.
Klik om te vergroten...

Dan krijg je echt wel bruin ofzo :P Blauw + rood = paars. En zie nu net dat iemand deze voor de hand liggende verklaring zelfs al opgezocht heeft. :grin:
Klik om te vergroten...

Anders herhaal je even precies wat ik al had gezegd. :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat zou je wel moeten doen om dit soort dingen te voorkomen. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Dat zou je wel moeten doen om dit soort dingen te voorkomen. :P
Klik om te vergroten...

Dat soort reacties? Maar die lees ik niet pluisje.. :P

Nee, grapje hoor. :grin: Ik reageerde wel degelijk te snel omdat ik niet alles gelezen had. :flushed:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is je vergeven hoor. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14


YEAH!! :grin:

Offtopicness :sunglasses:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat vinden ze inderdaad in heel veel landen al. /care.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wackie zei:
Is die junk problematiek groter dan wanneer ze legaal te krijgen zijn dan wanneer dat alleen te krijgen is in klinieken waar ze niet willen komen ?

En VVD och, ze zijn een beetje te veel voor de rijken he, voornamelijk dat hypotheekrente dingetje moeten ze even ophouden zo kopig over te zijn. Maar het hoort wel een liberale partij te zijn, dus dit zou goed in hun programma passen. Verder vind ik dat de VVD ook best een plaatsje mag hebben. Ik ben wel een voorstander van paars. Zou alleen liever hebben dat er geen Pvda bij nodig is. Dat D66, groenlinks, en VVD samen genoeg zouden hebben ofzo. VVD kan dan mooi de minister van financien leveren, de linkse partijen de sociale zaken. (papa, mag ik meer zakgeld?)
Klik om te vergroten...

Zeker waar!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hopelijk lukt het ! :grin:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit gaat toch niet gebeuren.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
BT2303 zei:
Dit gaat toch niet gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ach, blijf positief denken :hearteyes:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zie het legaliseren van alle drugs niet echt voor me als iets positiefs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."