#1
toch heb ik liever niet dat het legaal word.. controle enzo. registratie van wat je wanneer en hoe vaak koopt, dat soort dingen.
Petrovic zei:Volgens mij omdat D66 groen is, VVD blauw en PvdA rood. Als je die mengt krijg je paars geloof ik? Volgens mij wat dat het.Drientje zei:Waar komt de kleur paars eigenlijk vandaan? En waarom niet rood of groen?
W.F.L. zei:Petrovic zei:Volgens mij omdat D66 groen is, VVD blauw en PvdA rood. Als je die mengt krijg je paars geloof ik? Volgens mij wat dat het.Drientje zei:Waar komt de kleur paars eigenlijk vandaan? En waarom niet rood of groen?
Dan krijg je echt wel bruin ofzo :P Blauw + rood = paars. En zie nu net dat iemand deze voor de hand liggende verklaring zelfs al opgezocht heeft.![]()
Rabbithole zei:Dat zou je wel moeten doen om dit soort dingen te voorkomen. :P
Wackie zei:Is die junk problematiek groter dan wanneer ze legaal te krijgen zijn dan wanneer dat alleen te krijgen is in klinieken waar ze niet willen komen ?
En VVD och, ze zijn een beetje te veel voor de rijken he, voornamelijk dat hypotheekrente dingetje moeten ze even ophouden zo kopig over te zijn. Maar het hoort wel een liberale partij te zijn, dus dit zou goed in hun programma passen. Verder vind ik dat de VVD ook best een plaatsje mag hebben. Ik ben wel een voorstander van paars. Zou alleen liever hebben dat er geen Pvda bij nodig is. Dat D66, groenlinks, en VVD samen genoeg zouden hebben ofzo. VVD kan dan mooi de minister van financien leveren, de linkse partijen de sociale zaken. (papa, mag ik meer zakgeld?)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."