Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRico vs badr

Rico vs badr

57 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
😭 ik was er al bang voor.
Maar dit verzin je toch niet. Goffer
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Was Koen Everink ook niet geblesseerd aan zijn enkel?
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#3
IMG-20191221-WA0029.jpgIMG-20191221-WA0027.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Screenshot_20191221-233202_WhatsApp.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Screenshot_20191221_234139.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Screenshot_20191221_234247.jpg
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Mischien hele rare gedachtengang van mij...
Maar zat wel ff te denken kan dit ook in scene zijn gezet....
Gaat zoveel geld in om en dan straks weer zo'n wedstrijd.
Klik om te vergroten...

Je weet maar nooit idd.... je zag al aan die kop van Badr dat ie aan het inkakken was.. Misschien makkelijke manier om er onderuit te komen🤔
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Mischien hele rare gedachtengang van mij...
Maar zat wel ff te denken kan dit ook in scene zijn gezet....
Gaat zoveel geld in om en dan straks weer zo'n wedstrijd.
Klik om te vergroten...

Het zou natuurlijk kunnen maar ik denk dat het meer komt door de leeftijd en conditie van Badr. Rico is al 8 jaar of nog langer op top niveau aan het trainen en vechten, Badr is er jaren tussenuit geweest.
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snelleke Snel zei:
Je weet maar nooit idd.... je zag al aan die kop van Badr dat ie aan het inkakken was.. Misschien makkelijke manier om er onderuit te komen🤔
Klik om te vergroten...
hij had inderdaad ook snel last van z'n benen
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt me niet dat je dit in scène zet. Hij is idd al op leeftijd, heeft geen echt trainings- en wedstrijdritme. Heeft al blessures gehad. Wilde misschien te graag bewijzen met die trap. Daar ligt het eerder aan dat het nu weer mis is gegaan.
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Lijkt me niet dat je dit in scène zet. Hij is idd al op leeftijd, heeft geen echt trainings- en wedstrijdritme. Heeft al blessures gehad. Wilde misschien te graag bewijzen met die trap. Daar ligt het eerder aan dat het nu weer mis is gegaan.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Klassiek Badr. Eertse 3 ronden levensgevaarlijk en daarna zie je het inzakken...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar ondanks hoe het is verlopen,was het een super spannende wedstrijd!!.Screenshot_20191222_000445.jpg
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Maar ondanks hoe het is verlopen,was het een super spannende wedstrijd!!.
Klik om te vergroten...
Echt wel!
Rico kreeg een paar fikse tikken en het leek er echt even op dat ie neer zou gaan.

Maar dat wederzijdse respect was mooi om te zien. Ook goed voor de sport.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben benieuwd wanneer ze dan weer gaan vechten was ckr spannend ja
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snelleke Snel zei:
Ben benieuwd wanneer ze dan weer gaan vechten was ckr spannend ja
Klik om te vergroten...
Ik denk dat Badr nu stopt.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Klik om te vergroten...
Niet gezien, ik was net op tijd en zette het aan toen Rico op kwam.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
IkWeer zei:
Ik denk dat Badr nu stopt.
Klik om te vergroten...

Goed voor z'n ego 😏
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Klik om te vergroten...

Ook niet gezien hahah
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snelleke Snel zei:
Goed voor z'n ego 😏
Klik om te vergroten...
Denk het wel ja. Nu accepteerd iedereen die blessure en doet beetje arme Badr. Als ie over eenjaar ofzo weer gaat en weer gaat liggen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."