Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRico vs badr

Rico vs badr

57 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
😭 ik was er al bang voor.
Maar dit verzin je toch niet. Goffer
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Klik om te vergroten...
Dat maakte de avond nog goed inderdaad.
Heb niks met die veertjes, maar de zwaargewichten waren een teleurstelling...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
IkWeer zei:
Denk het wel ja. Nu accepteerd iedereen die blessure en doet beetje arme Badr. Als ie over eenjaar ofzo weer gaat en weer gaat liggen...
Klik om te vergroten...

Draait uiteindelijk toch allemaal om de money jwzšŸ™„
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snelleke Snel zei:
Draait uiteindelijk toch allemaal om de money jwzšŸ™„
Klik om te vergroten...
Zeker!
It's all about the money...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Screenshot_20191222_005129.jpg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond dit einde van deze wedstrijd zwaar shit.
Ik denk iedereen wel.
Tegen beter weten in, hoop ik dat er het navolgende over kan worden gezegd:

3 x Is scheepsrecht!
Maar, Badr is al wat ouder, dus zal het herstel al langer gaan duren.
En dan moet je jezelf weer maandenlang gaan toeleggen op 5 x 3 minuten als maximale tijd in de ring overeind te blijven staan.
Begin daar maar eens aan!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Mischien hele rare gedachtengang van mij...
Maar zat wel ff te denken kan dit ook in scene zijn gezet....
Gaat zoveel geld in om en dan straks weer zo'n wedstrijd.
Klik om te vergroten...
Was bij ons ook de eerste reactie
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Was bij ons ook de eerste reactie
Klik om te vergroten...
Zou wel meteen dat leuke gesprek tussen die twee verklaren
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het lijkt wel alsof iedereen vergeten is wat voor staatsmongool die Badr is. Sloeg in het verleden regelmatig onschuldige mensen half dood. Waarom mag zo'n figuur nog de ring in?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang zei:
Het lijkt wel alsof iedereen vergeten is wat voor staatsmongool die Badr is. Sloeg in het verleden regelmatig onschuldige mensen half dood. Waarom mag zo'n figuur nog de ring in?
QW124E/QUOTE]

Nee hoor kijk maar naar begin van dit topic daar vernoem ik het feit dat hij o.a koen Everink en ook een ex zwaar mishandeld heeft en hij geen eer verdiend.
Zo goed als iedereen was hier op topic ook voor rico.
Ondanks dat ik het eens ben met feit dat deze man deze eer niet verdiend was het wel een spannende wedstrijd!!.
Klik om te vergroten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het was niet zozeer op dit topic gericht maar ik verbaas me gewoon over de nationale aandacht die deze crimineel krijgt. Hij heeft een vrouw mishandeld! Normaliter worden dit soort lieden gelyncht online. En nu krijgt hij dik betaalt en na 2 rondjes lekker naar huis.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lees op verschillende social media dat Rico wel heeft gewonnen maar dat Badr eigenlijk beter was.
Nee.
Badr is minder sterk getraind. Badr moest de ring uit door blessure. Dus Badr is uiteindelijk gewoon zwakker als Rico. Net als de vorige keer.
Neemt niet weg dat een potje van 5 ronden of een echte KO mooier was geweest maar het zij zo.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Badr is te oud, blessuregevoelig.. Jammer.. badr was wel beter dan Rico. Als Badr niet weer deruit ging met een blessure was het over voor rico
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Badr is te oud, blessuregevoelig.. Jammer.. badr was wel beter dan Rico. Als Badr niet weer deruit ging met een blessure was het over voor rico
Klik om te vergroten...
Als Badr echt beter was geweest had ie niet zo snel in de kreukels gelegen en had ie gewonnen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Als Badr echt beter was geweest had ie niet zo snel in de kreukels gelegen en had ie gewonnen.
Klik om te vergroten...
Daarom zei ik te oud en blessuregevoelig. Die re-match komt er ook niet meer. Als dat weer over 2/3 jaar is is hij 37/38. Word er niet beter op
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
1577012495500.png1577012514505.png

Karma, het is en blijft een bitch!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog ff een afsluiter dan... Screenshot_20191222_090604.jpg
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Was Koen Everink ook niet geblesseerd aan zijn enkel?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een anticlimax zo idd. Nouja nog maar een collision 3 dan maar. Echt balen dat het al zo snel zo eindigde.

FB_IMG_1576966355949.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_20191221-232119_WhatsApp.jpg

šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ™ˆšŸ™ˆšŸ™ˆšŸ™ˆšŸ™ˆšŸ™ˆšŸ™ˆ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."