Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRico vs badr

Rico vs badr

57 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Lijkt me niet dat je dit in scène zet. Hij is idd al op leeftijd, heeft geen echt trainings- en wedstrijdritme. Heeft al blessures gehad. Wilde misschien te graag bewijzen met die trap. Daar ligt het eerder aan dat het nu weer mis is gegaan.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Klassiek Badr. Eertse 3 ronden levensgevaarlijk en daarna zie je het inzakken...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar ondanks hoe het is verlopen,was het een super spannende wedstrijd!!.Screenshot_20191222_000445.jpg
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Maar ondanks hoe het is verlopen,was het een super spannende wedstrijd!!.
Klik om te vergroten...
Echt wel!
Rico kreeg een paar fikse tikken en het leek er echt even op dat ie neer zou gaan.

Maar dat wederzijdse respect was mooi om te zien. Ook goed voor de sport.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben benieuwd wanneer ze dan weer gaan vechten was ckr spannend ja
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snelleke Snel zei:
Ben benieuwd wanneer ze dan weer gaan vechten was ckr spannend ja
Klik om te vergroten...
Ik denk dat Badr nu stopt.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Klik om te vergroten...
Niet gezien, ik was net op tijd en zette het aan toen Rico op kwam.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
IkWeer zei:
Ik denk dat Badr nu stopt.
Klik om te vergroten...

Goed voor z'n ego 😏
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Klik om te vergroten...

Ook niet gezien hahah
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snelleke Snel zei:
Goed voor z'n ego 😏
Klik om te vergroten...
Denk het wel ja. Nu accepteerd iedereen die blessure en doet beetje arme Badr. Als ie over eenjaar ofzo weer gaat en weer gaat liggen...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Klik om te vergroten...
Dat maakte de avond nog goed inderdaad.
Heb niks met die veertjes, maar de zwaargewichten waren een teleurstelling...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
IkWeer zei:
Denk het wel ja. Nu accepteerd iedereen die blessure en doet beetje arme Badr. Als ie over eenjaar ofzo weer gaat en weer gaat liggen...
Klik om te vergroten...

Draait uiteindelijk toch allemaal om de money jwz🙄
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snelleke Snel zei:
Draait uiteindelijk toch allemaal om de money jwz🙄
Klik om te vergroten...
Zeker!
It's all about the money...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Screenshot_20191222_005129.jpg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vond dit einde van deze wedstrijd zwaar shit.
Ik denk iedereen wel.
Tegen beter weten in, hoop ik dat er het navolgende over kan worden gezegd:

3 x Is scheepsrecht!
Maar, Badr is al wat ouder, dus zal het herstel al langer gaan duren.
En dan moet je jezelf weer maandenlang gaan toeleggen op 5 x 3 minuten als maximale tijd in de ring overeind te blijven staan.
Begin daar maar eens aan!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Mischien hele rare gedachtengang van mij...
Maar zat wel ff te denken kan dit ook in scene zijn gezet....
Gaat zoveel geld in om en dan straks weer zo'n wedstrijd.
Klik om te vergroten...
Was bij ons ook de eerste reactie
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Was bij ons ook de eerste reactie
Klik om te vergroten...
Zou wel meteen dat leuke gesprek tussen die twee verklaren
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het lijkt wel alsof iedereen vergeten is wat voor staatsmongool die Badr is. Sloeg in het verleden regelmatig onschuldige mensen half dood. Waarom mag zo'n figuur nog de ring in?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."