#1
Klopt dat had ik idd ook gelezen. En zag ook n filmje erover best raar he als je er zo over nadenkt en uit je lichaam treden enzv.Ik geloof dat er iets is achter de dood maar wat zou het zijn.
Heb eens ergens gelezen of gehoord dat je iedere keer word herboren in hetzelfde lichaam maar dat je leven beter word iedere keer als je sterft en opnieuw geboren word.