#1
Jij zou een goede zen boeddhist zijn dan! Die hebben van existentiële paradoxen een kunstvorm gemaakt. Alhoewel je daar geen makkelijke antwoorden zult vinden.Ja vind het redelijk logisch en bijna onontkomelijk al gaat het nog veel verder als The Egg natuurlijk. Ik kom er alleen altijd weer achter dat deze onderwerpen alleen in woorden is uit te leggen zodra die woorden elkaar tegen spreken. Niet alleen woorden maar ook gedachten.
Een voorbeeld gaf @Mindless al aan: " Maar je zult in ieder geval een ervaring hebben, want geen-ervaring is niet een ervaring die je kunt hebben" . De zin spreekt zichzelf tegen maar toch is het volledig waar. Tenminste in mijn belevingswereld![]()