#1
Dat is juist een mooie eigenschap, dat je niet snel wat gelooft. Betekent dat je kritisch bent.Jaa dat wel tuurkijk. Maar dat is juist t vaagst weetjewel. En ja k hoop natuurlijk als t zo is ma k ben n eigenwijze flikker ik geloof niet snel wat hha. Maarhoe jij t zegt kan dat idd best kloppen alleen ik kan er met me hoofd niet bij dat dst echt zou kunnen