#1
Ik snap je niet helemaal...Jatog hha op woensdag? 😋 ach je moet het er ma van nemen he. En ja snap ik.maar je bent er dus eeuwig zegmaar als t waar is k hoop t. Maar stel je geest of wat er over is. is voor eeuwig zegmaar, ma hoe kan dat je als je er wel eeuwig bent zegmaar in het hiernamaals. maar je wel opnieuw n nieuw leven krijgt niet als jezelf maar snapje daar kom ik niet uit. Lijkt tog raar als je wel in het hiernamaals als geest kan leven mischien kan denken k zou het niet weten . Maar wel weer in een volgend leven komt snapje.
Of je nu in het hiernamaals een geest bent of weer een menselijke vorm hebt of wat dan ook, het is dan nog steeds hier en nu voor jou, is wat ik probeer te zeggen. Het hier en nu is niet iets waar wij 'in' zitten, wij zijn het hier en nu. Alles zit in óns. We hebben alles omgedraaid en gek genoeg is dat het dagelijkse wereldbeeld van de meeste mensen.
We spreken over hiernamaals maar we zijn zelfs nog nooit aangekomen bij morgen! In de realiteit is het altijd alleen vandaag. Beter spreken we over hiernumaals.