Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede kamer verkiezingen 2021

Tweede kamer verkiezingen 2021

595 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Betekend onbeschreven blad
Klik om te vergroten...
Tabula rasa?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia zei:
Tabula rasa?
Klik om te vergroten...
Yes! Latijn en het is een theorie die zegt dat elk mens leeg wordt geboren en je gehele karakter en mensheid word gevormd door je omgeving en ervaringen.

En ja ik heb het inderdaad verkeerd geschreven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia zei:
Iedereen die FvD stemt mag ver uit mijn buurt blijven, want de uitspraken die Thierry openlijk over vrouwen gedaan heeft zijn absoluut walgelijk. Als je daarachter staat ben je echt gewoon een misogynistisch stuk ongedierte. Zeggen "Daar sta ik niet achter, ik stem op de FvD vanwege andere standpunten" is geen excuus. Ongeacht of je het ermee eens bent of niet, als je op de FvD stemt, dan stem je voor het hele pakket en daar hoort misogynie/seksisme bij. Het is gewoon stemmen tegen jezelf als je dat doet als vrouw zijnde ook.
Klik om te vergroten...
Dus je moet een partij vinden waar je het met álles eens bent?
P
PeriodiekeMannaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Dus je moet een partij vinden waar je het met álles eens bent?
Klik om te vergroten...
Nee dat is onmogelijk, maar t zou wel gaaf zijn als een partij je bestaan niet zo kut mogelijk wilt maken. Exact wat Salvia zegt, je hoeft 't niet met alles eens t zijn maar dat is nu geen excuus, aangezien er extreem giftige verzinsels komen kijken in het partijprogramma vd FvD.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Dus je moet een partij vinden waar je het met álles eens bent?
Klik om te vergroten...
Ik zou eerder zeggen: zoek een partij met fatsoen.

Hoe zou FvD dit land gaan leiden? We stappen uit de euro. Uit de EU. Grensen terug... Geen Schiphol meer. Geen Rotterdamse haven. Uitkeringen weg/verminderen. Minder sociale huur. Hoog eigen risico zorg.
P
PeriodiekeMannaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik snap echt niet waarom je FvD zou stemmen puur voor hun lockdown standpunt. Je stemt voor een enkele issue en de rest van het partijprogramma boeit niet eens. Zo stem je mensen voor 4 jaar de kamer in zonder dat je het ook maar enigzins eens bent of ook maar enigzins iets afweet van het partijprogramma...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
@Mindless

een repostje van Purplext..
als ik dan de comments onder dat stuk lees.. wil ik bijna al m'n argumenten van hierboven inslikken..

www.medischcontact.nl

Brazilië in de greep van corona

Het aantal covid-19-overlijdens mag de afgelopen maand wereldwijd zijn afgenomen, dat is niet het geval in Brazilië.
www.medischcontact.nl www.medischcontact.nl
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je precies?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Goed om te lezen, ik sla ze op!

Je post erboven negeer ik dan maar even, ik wist al niet hoe daar op te antwoorden. Werd duizelig van al die quotes en verwijzingen. Soms word ik moe van je @Gympie...
Klik om te vergroten...
haha, ik soms ook als iemand mijn post in stukjes bentwoord.. just returning the favor 😉

het zijn desalniettemin goede punten.. het is gewoon een enorm lastige kwestie.
Mindless zei:
Maar nee, ik heb in geen enkele partij echt vertrouwen. Of het zijn naïevelingen, of het zijn meelopers, of het zijn populisten... Kan aan de ene kant niet wachten tot na 17 maart, want ik begin echt een schijthekel aan al deze politieke zooi te krijgen.
Klik om te vergroten...

ja...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen enkele partij wilt een lockdown. Het is het volk dat dit in stand houdt. Kijk eens hoeveel mensen bang zijn....
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Wat bedoel je precies?
Klik om te vergroten...

dat de comments onder het stuk laten zien hoe vreemd.. of wel gewoon verkeerd cijfers worden uitgelegd en dat er aan deze onnodige situatie het best zo snel mogelijk een einde gemaakt mag worden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
De enige 2de kamer waar ze mij zien is die shop in Damsko.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
@Mindless

een repostje van Purplext..
als ik dan de comments onder dat stuk lees.. wil ik bijna al m'n argumenten van hierboven inslikken..

www.medischcontact.nl

Brazilië in de greep van corona

Het aantal covid-19-overlijdens mag de afgelopen maand wereldwijd zijn afgenomen, dat is niet het geval in Brazilië.
www.medischcontact.nl www.medischcontact.nl
Klik om te vergroten...
Holy shit. Die comments zijn echt intens. Dat artiekel word afgeslacht xD
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Geen enkele partij wilt een lockdown. Het is het volk dat dit in stand houdt. Kijk eens hoeveel mensen bang zijn....
Klik om te vergroten...
Omdat ze in angst gehouden worden door overheid en media... Was dit allemaal totaal anders gebracht naar het volk, dan was het volk niet bang geweest. Dan waren we er op een soortgelijke manier mee omgegaan als de meer ernstige vormen van griep: voorzichtig en op onze hoede, maar niet verlamd en verward door angst en bereid om alles neer te leggen om corona te "verslaan". Dat is de schuld van overheid en media. Ja, en de goedgelovigheid van een groot deel van de bevolking.

Als partijen geen lockdown meer willen, moeten ze dat heel misschien dan eens wat duidelijker laten blijken. Want blijven meegaan in dit verhaal vertelt precies het tegenovergestelde.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14

Helft verkiezingsprogramma’s bevat onrechtsstatelijke plannen

www.advocatie.nl

Helft verkiezingsprogramma’s bevat onrechtsstatelijke plannen - Advocatie

Van veertien getoetste verkiezingsprogramma’s bevatten er zeven plannen die rechtsstatelijk niet door de beugel kunnen. Dit heeft de Commissie Rechtsstatelijkheid in Verkiezingsprogramma’s op verzoek van de NOvA onderzocht. Het gaat vooral om voorstellen op het gebied van immigratie en asiel. De...
www.advocatie.nl www.advocatie.nl
​

m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het zou toch geweldig zijn als na 17 maart alles weer een beetje minder krankzinnig is?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:

Helft verkiezingsprogramma’s bevat onrechtsstatelijke plannen​

​

www.advocatie.nl

Helft verkiezingsprogramma’s bevat onrechtsstatelijke plannen - Advocatie

Van veertien getoetste verkiezingsprogramma’s bevatten er zeven plannen die rechtsstatelijk niet door de beugel kunnen. Dit heeft de Commissie Rechtsstatelijkheid in Verkiezingsprogramma’s op verzoek van de NOvA onderzocht. Het gaat vooral om voorstellen op het gebied van immigratie en asiel. De...
www.advocatie.nl www.advocatie.nl
​

Klik om te vergroten...
Interessant!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
🐺PsyTekz zei:
De enige 2de kamer waar ze mij zien is die shop in Damsko.
Klik om te vergroten...
Da's best een goeie shop inderdaad!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Da's best een goeie shop inderdaad!
Klik om te vergroten...

Ja toch! Ligt altijd 1st op de route als ik die richting uit moet.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ja, ik leef wel soort van onder een steen.. maar ik laat me dus gisteren vertellen door een vriend dat

FvD uitgesloten is om mee te regeren door de andere partijen.. vanwege nazi gerelateerde dingen..

dus heeft niet veel zin om op ze te stemmen..

ik overweeg zelf nog Christenunie omdat die überhaupt tegen alle vaccins zijn..

en wat 1 kieswijzer betreft ben ik het verder ook wel enigszins met ze eens.. 1 van de 3 kieswijzers die ik gedaan heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."