#1
Tabula rasa?Betekend onbeschreven blad
Tabula rasa?Betekend onbeschreven blad
Yes! Latijn en het is een theorie die zegt dat elk mens leeg wordt geboren en je gehele karakter en mensheid word gevormd door je omgeving en ervaringen.Tabula rasa?
Dus je moet een partij vinden waar je het met álles eens bent?Iedereen die FvD stemt mag ver uit mijn buurt blijven, want de uitspraken die Thierry openlijk over vrouwen gedaan heeft zijn absoluut walgelijk. Als je daarachter staat ben je echt gewoon een misogynistisch stuk ongedierte. Zeggen "Daar sta ik niet achter, ik stem op de FvD vanwege andere standpunten" is geen excuus. Ongeacht of je het ermee eens bent of niet, als je op de FvD stemt, dan stem je voor het hele pakket en daar hoort misogynie/seksisme bij. Het is gewoon stemmen tegen jezelf als je dat doet als vrouw zijnde ook.
Nee dat is onmogelijk, maar t zou wel gaaf zijn als een partij je bestaan niet zo kut mogelijk wilt maken. Exact wat Salvia zegt, je hoeft 't niet met alles eens t zijn maar dat is nu geen excuus, aangezien er extreem giftige verzinsels komen kijken in het partijprogramma vd FvD.Dus je moet een partij vinden waar je het met álles eens bent?
Ik zou eerder zeggen: zoek een partij met fatsoen.Dus je moet een partij vinden waar je het met álles eens bent?
Wat bedoel je precies?@Mindless
een repostje van Purplext..
als ik dan de comments onder dat stuk lees.. wil ik bijna al m'n argumenten van hierboven inslikken..
![]()
Brazilië in de greep van corona
Het aantal covid-19-overlijdens mag de afgelopen maand wereldwijd zijn afgenomen, dat is niet het geval in Brazilië.www.medischcontact.nl
haha, ik soms ook als iemand mijn post in stukjes bentwoord.. just returning the favor 😉Goed om te lezen, ik sla ze op!
Je post erboven negeer ik dan maar even, ik wist al niet hoe daar op te antwoorden. Werd duizelig van al die quotes en verwijzingen. Soms word ik moe van je @Gympie...
Maar nee, ik heb in geen enkele partij echt vertrouwen. Of het zijn naïevelingen, of het zijn meelopers, of het zijn populisten... Kan aan de ene kant niet wachten tot na 17 maart, want ik begin echt een schijthekel aan al deze politieke zooi te krijgen.
Wat bedoel je precies?
Holy shit. Die comments zijn echt intens. Dat artiekel word afgeslacht xD@Mindless
een repostje van Purplext..
als ik dan de comments onder dat stuk lees.. wil ik bijna al m'n argumenten van hierboven inslikken..
![]()
Brazilië in de greep van corona
Het aantal covid-19-overlijdens mag de afgelopen maand wereldwijd zijn afgenomen, dat is niet het geval in Brazilië.www.medischcontact.nl
Omdat ze in angst gehouden worden door overheid en media... Was dit allemaal totaal anders gebracht naar het volk, dan was het volk niet bang geweest. Dan waren we er op een soortgelijke manier mee omgegaan als de meer ernstige vormen van griep: voorzichtig en op onze hoede, maar niet verlamd en verward door angst en bereid om alles neer te leggen om corona te "verslaan". Dat is de schuld van overheid en media. Ja, en de goedgelovigheid van een groot deel van de bevolking.Geen enkele partij wilt een lockdown. Het is het volk dat dit in stand houdt. Kijk eens hoeveel mensen bang zijn....
Interessant!Helft verkiezingsprogramma’s bevat onrechtsstatelijke plannen
![]()
Helft verkiezingsprogramma’s bevat onrechtsstatelijke plannen - Advocatie
Van veertien getoetste verkiezingsprogramma’s bevatten er zeven plannen die rechtsstatelijk niet door de beugel kunnen. Dit heeft de Commissie Rechtsstatelijkheid in Verkiezingsprogramma’s op verzoek van de NOvA onderzocht. Het gaat vooral om voorstellen op het gebied van immigratie en asiel. De...www.advocatie.nl
Da's best een goeie shop inderdaad!De enige 2de kamer waar ze mij zien is die shop in Damsko.
Da's best een goeie shop inderdaad!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."