#1
Ik begrijp wat je zegt, echter denk ik dat het best persoonlijk is of dat een afknapper is om ergens op te stemmen. Als morgen zou blijken dat Jesse Klaver in z'n vrije tijd racistische moppen tapt over de app dan zou mijn stem niet meer naar zij partij gaan omdat ik dat niet wil steunen.Laat voorop staan dat ik geen fvd stem.
Maaar wat baudet in prive gesprekken roept is niet relevant voor een partij programma. Ik wil er niet niet te ver op in te gaan maar het zal je verbazen in hoeveel Whatsapp vrienden groepen van jeugdige er nazi en racistische grappen worden gemaakt, kan je vast verzekeren dat het veel meer als de helft is.
Niemand hier heeft gezegd dat het oke was of gaf argumenten waarom het oke zou zijn.
Maar ik ben (en dat is een persoonlijke irritatie) dat hele: "het was maar een grapje" van o.a. politici als respons op ongepast gedrag gewoon echt zat.

