Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik dacht: "Schijt, het is tijd om eindelijk eens iets te posten op mijn nieuwe acc." (heb mn oude laten verwijderen in de periode van mn verslaving waarin ik mijzelf zoveel mogelijk probeerde te distantiƫren van drugs) En welk topic is nou toepasselijker dan het grote "Drugs en naar de WC moeten" topic bij deze gedachte? Naja, OT: Ik heb zojuist voor het eerst in 72 uur tijd gescheten, ik had 3 dagen geleden oxycodon gebruikt (100mg totaal over 18 uur tijd) en blijkbaar kan je van zulke doseringen geconstipeerd raken. Ook voor meerdere dagen nadat je het genomen hebt. Ik denk serieus dat ik zojuist een last van minstens ƩƩn of twee kilo kwijt ben geraakt. Jezus. Ik denk dat deze slang leggen euforischer was dan de oxycodon zelf."
"Hey lieverds van DF, Momenteel ben ik verslaafd aan ketamine en heb ik dusdanige last van mijn nieren dat ik af en toe uren achter elkaar huilend van de pijn in bed lig en niks anders doe. Gelukkig heb ik een dokter die inziet dat het nogal kut is om bovenop een verslaving met dit soort pijn te moeten dealen en me oxycodon heeft voorgeschreven. En ja ik heb van alles geprobeerd voordat ik meeging in het idee een verslavende pijnstiller naar binnen te werken mid verslaving, shit zoals combineren van standaard pijnstillers zoals ibu. en para. kruiken, warm douchen, etc. Overigens heb ik mijn meegekregen voorraad aan mijn ouders gegeven zodat ik het niet eventueel zou kunnen gaan misbruiken, gelukkig heb ik die neiging (nog) niet gehad. Voor de dagen dat ik erge last heb van mijn nieren zoals eerder gezegd heb ik 1x 10mg oxycodon gekregen, de retard/langzame afgifte variant. Mocht het zo zijn dat ik weer extreme last krijg van mijn nieren nadat de oxycodon is uitgewerkt, mag ik 5mg standaard/snel inwerkende aan oxycodon bijnemen. In het verleden heb ik oxycodon een aantal keer recreatief gebruikt, en ook echt veel hoger dan 15mg totaal gedoseerd (<- nee dit is niet om op te scheppen lieve mods maar is werkelijk relevant) en toen heb ik nooit last gehad van misselijkheid of moeten overgeven, of ik het nou oraal nam of nasaal. Ik heb alleen net na het bijnemen van die 5mg (omdat mn nieren auwie deden ) lekker alles uit lopen kotsen en ben ik nog steeds misselijk, met nieren die voelen alsof ze me dood willen hebben. Uiteraard licht ik de huisarts hier zsm over in, alleen aan jullie de vraag of jullie misschien in de tussentijd tips hebben voor het voorkomen/dealen met die misselijkheid en het moeten overgeven. Liefs, Een wanhopige junk."
"Salvia zei: Misschien kan @Spyro je helpen. Klik om te vergroten... Ik wacht zijn reactie met onironische smart af want man wil ik gewoon kunnen slapen zometeen."
"Spyro zei: Ik heb helaas geen wonder antwoord zoals je misschien gehoopt had. Op dit moment heb ik na jaren strugglen met Ketamine 157 dagen clean op de teller staan. Ik weet precies waar je doorheen gaat, ik heb ook jankend op de grond gelegen, uren lang, kruipend naar de warme douche of een warme kruik wat -eventjes - verlichting gaf. āHelaasā heb ik daar geen pijnstilling voor gekregen, maar achteraf ben ik eigenlijk wel blij dat ik het gewoon doorstaan heb. Als je deze pijn kunt handelen, kun je alles, dus ook stoppen met Ketamine. Het hielp voor mij enorm omdat dit pijn was die ik nooit, maar dan ook nooit meer in mijn hele leven wilde voelen. Ik dacht echt dat ik dood ging. Maar ik ben er nog! Mijn tip aan jou, stop onmiddelijk met de Ketamine. Ik heb na deze nier aanvallen gigantische problemen gekregen met plassen en ben daar nog steeds mee aan het sukkelen en ik weet niet of mijn blaas nog gaat worden zoals hij was. Je nieren kunnen wat meer hebben, ook al doen ze gigantisch veel pijn. Drink veeeel water en groene thee maar het kan wel dagen duren voor de ergste pijnen voorbij zijn. Ik heb nog wel weken aangesukkeld met rugpijn maar dat herstelt zich goed. Ik heb er eigenlijk geen blijvende nierschade aan overgehouden. Ik weet niet of je al clean bent, maar dat is de eerste stap naar pijn vrij zijn. š Klik om te vergroten... Spyro zei: Ik vind je dokter btw ook niet echt snugger. Lekker Oxy erbovenop wat ook rete verslavend is... Klik om te vergroten... Allereerst bedankt voor je reactie! Erg fijn om te horen dat het nu zoveel beter gaat met je Ik gun je werkelijk het beste toe, hoe erg ik je nou eigenlijk ook niet ken, lol. Verder ben ik nu zo'n 3 weken nuchter van de ketamine en voor mijn terugval is het me 2,5 gelukt Overigens ben ik het zeer oneens met je opmerking over de huisarts. Ik heb het na een lang en vrij intens gesprek tussen mijn behandelaar bij de afkickkliniek en mijn huisarts gekregen. Een van de voorwaarden van het krijgen hiervan is dat ik mijn voorraad aan iemand af zou staan die het in de gaten zou houden en voor me zou bewaren op een onbekende locatie. Zelfs bij het ophalen moet diegene met mij meekomen. Ik heb deze persoon ook gemachtigd om berichten van mijn apotheek te krijgen zodat ik het niet stiekem op kan halen. Ook heb ik momenteel de wens om abstinent te blijven en heb ik daar de wil en wilskracht ook voor. Het is in ieder geval erg fijn om een middel te hebben wat mijn pijn kan verlichten zonder de angst dat ik er misbruik van ga maken, wegens de weloverwogen maatregelen."
"Als D66 links is ben ik letterlijk een genetisch experiment voortgesprongen uit het gecombineerde zaad van Marx, Engels, Lenin, Stalin, Mao, Che Guevara en Fidel. D66 heeft wat sociaal beleid, maar ze zijn centrum rechts voor de rest."
"De Zandman zei: @ Syl, Ik heb mij jaaaren geleden al verdiept in de islam. En andere religies overigens. Ik heb enkeke opmerkingen. Bezie het navolgende eens. Wat feiten: Ga maar eens een christelijke kerk bouwen in Iran, Marokko, Irak... Ik denk niet dat je ver komt. Voorts komt er zoveel geweld uit die hoek. Uit naam van ofwel de Profeet, of Allah. Ook nu. Op dit moment. Ik heb nog nooit iets gehoord over terrorisme onder de Nederlanders. Ook geen zelf moordenaars met een bomvest met bom, vol met extra spijkers, om maar zoveel mogelijk onschuldige mensen, mannen, vrouwen en kinderen, te doden ofwel te verwonden. Ook geen doldwaze geloofsuitingen uit de bijbel die dan verkracht wordt. Niets van dit alles! Vrouwen zijn bij ons volwaardig. Maar in die landen? Zijn ze dit daar ook? Let wel: Nog niet zo lang geleden was het in Saoedi Arabiƫ voor vrouwen verboden om auto te rijden. De reden daarvoor was, dat de mannen daar bang waren. Bang voor "losbandig gedrag". Autorijden voor vrouwen?! Dan worden ze losbandig! Heb je het ooit zo bij ons meegemaakt? Zo zout gegeten? En, in diezelfde streek is het in je eentje op straat lopen, zonder man erbij, vragen om zeer grote problemen. Want dan ben je of een slet, een hoer, want dat "doet een gegoede vrouw niet, stel je voor"! ..ach, Ik kan nog zoveel zaken hierover aandragen, maar ik laat het hierbij. Wel zeg ik nog dit. Hoe is die volwaardig heid bij de hoofddoek, tschador, nikaabdragende dames in die landen gesteld? Daarna: Hier ten lande? Kijk eens goed om je heen op een grotere markt! Zeg het hierna zelf maar eens.... Dus: ik blijf bij mijn mening, geen islamitische dame voor mij als partner. Nee. We zijn met deze discussie wel off topic gegaan, mss moet er een apart thread worden gestart.... Wat een verschillen zijn er toch, nietwaar. Klik om te vergroten... De paus is laatst nog op bezoek geweest bij ontzettend veel kerken in Irak, omdat er zo'n aanzienlijke Christelijke minderheid is daar. Daarbuiten komt die onderdrukking vanuit een extremistisch regime dat de Islam als politiek schaakstuk misbruikt. Mannen zouden bijvoorbeeld ook verplicht bedekkende kleding moeten dragen en zo zijn er talloze andere voorbeelden uit de Islam waaruit blijkt dat het de regeringen zijn die onderdrukken, niet het geloof. Ook de mensen die bijvoorbeeld vrouwen uitmaken voor hoer staan haaks op de pillaren van de Islam. Enkel god oordeelt en de mens mag dat dus absoluut niet en dient iedereen als gelijke te behandelen. Deze mensen verschuilen onder hetzelfde nep Islam als de extremistische regimes waar zij onder leven. Met alle respect, maar ik begin het vermoeden te krijgen dat je nou niet echt onderzoek hebt gedaan naar de Islam."
"De Zandman zei: Zie de terroristische daden eens aan van deze mensen. Alquaida, IS, Boko Haram, enz enz. Hebben wij deze schurken ook binnen ons geloof? Klik om te vergroten... Deze groepen zijn vaak onstaan na brutale teisteringen van westerse regimes, een voorbeeld: Opportinisten zagen een machtsvacuüm in Irak na de val van Saddam, omdat de VS zoals gewoonlijks een land de tering in werkte voor olie en dan gewoon achterliet. En nee dit is niet een gestoord anti-Amerika idee. Lees eens wat van gerespecteerd midden-oosten deskundige en voormalig door de Verenigde Naties aangewezen onafhankelijk onderzoeker naar de gifgasaanvallen onder Saddam Joost Hiltermann. Ik ben overigens wel blij met Saddam's dood, maar de VS heeft Irak in totale chaos achtergelaten. Deze opportinisten grepen hun kans en begonnen extremistische ideeën te verspreiden onder het mom van Irak herbouwen zonder afhankelijkheid van de VS, sommige van deze terroristen zijn zelfs door de VS gefinancieerd toen de USSR nog bestond om als Islamitische extremisten een soort proxy anti communsime taskforce te zijn. Dit is dus wederom geen realistische of überhaupt correcte representatie van de Islam. De Zandman zei: Selam! Klik om te vergroten... Wa-Alaikum-Salaam, broeder!"
"Lang verhaal kort: Ik ben verslaafd aan ketamine, ik heb vanaf de 23e officieel twee maanden niet gebruikt, ik ben zojuist een van mijn beste vrienden verloren dankzij geld en ik ben daardoor helaas teruggevallen. Ik had 50 euro van 'm geleend om uit te geven aan meubilair toen ik pas verhuisd was, ik heb mijzelf ook verantwoord door afschriften en bonnen te laten zien en hij weet dat ik verslaafd bent en dat dit komt door diepere problemen/trauma. Een aantal dagen geleden ging hij compleet tekeer tegen mij op whatsapp om dat geld, ja ik weet dat mensen hun geld terugwillen, dat snap ik. Ik aanvaard de financiƫle consequenties van mijn verslaving ook en ben ook (met goedkeuring van m'n hele lieve en goede behandelaar) werk gaan zoeken om al mijn schulden af te kunnen lossen, zonder dat mijn vaste lasten niet betaald kunnen worden. Hij is ook compleet op de hoogte van wat er aan de hand is dus en ik kan mijn financiƫn verantwoorden. Los van dat hij uit het niets woedend werd om het geleende geld begon hij mijn verslaving en mijn problemen te bagatelliseren en was hij woorden in mijn mond aan het leggen. Dit heeft dusdanig veel stress opgeleverd dat ik terug ben gevallen, helaas. Ik wil eigenlijk een hele open vraag stellen. Hebben jullie tips om nog een terugval te voorkomen? (Het geld heeft hij overigens direct teruggekregen)"
"*.exe2.0 zei: Je bent teruggevallen en wil tips om een terugval te voorkomen. Misschien heb je eerst meer baat bij tips om te stoppen? Klik om te vergroten... Ah dit had ik moeten vermelden, ik had door waar ik mee bezig was en heb de rest van de bestelde ketamine weggegooid. Ik heb sinds gisteren niks meer gebruikt."
"Mindless zei: Dus je moet een partij vinden waar je het met Ɣlles eens bent? Klik om te vergroten... Nee dat is onmogelijk, maar t zou wel gaaf zijn als een partij je bestaan niet zo kut mogelijk wilt maken. Exact wat Salvia zegt, je hoeft 't niet met alles eens t zijn maar dat is nu geen excuus, aangezien er extreem giftige verzinsels komen kijken in het partijprogramma vd FvD."