#1
En we zitten nu niet met de gebakken peren? Dwazen regeren dit land.ik snap je punt.. maarrr..
de lockdown duurt wss (?) nog een paar maanden.. en dan?.. zit je met de gebakken peren.
Ja zeg het maar...is ook wel erg korte termijn strategie.. het vormen van de regering kan ook nog maanden duren..
en of FvD dan hun corona punten uitgevoerd zien worden is onwaarschijnlijk als het met VVD zou moeten regeren.
welke andere partij zou in aanmerking komen?
Ik sta open voor een goed alternatief, maar kan het niet vinden. Behalve heel kleine partijen maar ik vraag me af hoeveel verschil die zouden kunnen maken. FvD komt bij mij ook niet bovenaan uit de stemwijzer.
Ik snap dat je even emotioneel wordt om zoiets en dan wat harder reageert... Dus wat mij betreft zijn we oké hoor.Person/people of colour betekent het. Iedereen die FvD stemt misogynistisch ongedierte noemen was niet nodig, dus sorry van mijn kant, maar ik zet nog steeds absoluut mijn vraagtekens bij de afweging om op FvD te stemmen puur omwille van de maatregelen en wat ik net beschreef compleet te negeren. Alsof andere partijen niet ook veel liever van de maatregelen af willen ook. Geen van de partijen wil de maatregelen voor de lol in stand houden. Er valt heel erg veel over te zeggen.
Maar goed, kwestie van prioriteiten inderdaad. Iedereen mag zelf kiezen.
De reden dat ik niet veel vertrouwen in de andere partijen heb is omdat ik zie hoe snel ze hun eerdere standpunten betreffende de corona maatregelen opzij zetten en meegaan in het hele circus van de gevestigde orde. Voor mij persoonlijk is deze hele corona crisis namelijk een groot circus, dus dan is voor mij het vertrouwen wat dat betreft al weg.
Als je echt van de maatregelen af wilt, dan moet je dat imo ook hard laten zien. En helaas is er maar 1 die dat echt doet.