#1
Is toch heerlijk als je punt bewezen word 🥰
ik snap'em even niet.. wiens punt wordt bewezen?
Is toch heerlijk als je punt bewezen word 🥰
Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de lockdown en alle andere corona maatregelen per direct wil opheffen...Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de diversiteit van de samenleving erkent en daarin de problemen die POC/vrouwen/lhbt'ers ervaren niet bagatelliseert, zoals Thierry Baudet overduidelijk wel gedaan heeft. Ik ben letterlijk alle 3 die dingen die Thierry als inferieur ziet en mensen stemmen daar gewoon op omdat ze de maatregelen afschaffen "nu even belangrijker vinden" dan misogynie/homofobie/racisme. Dat vind ik heel erg. Ook al ben je het niet eens met deze uitspraken van Thierry, zijn partij maak je er wel groot mee en op die manier draag je bij aan de normalisering van dat soort uitspraken jegens die groepen.
FvD dus. Die wilt af van alle maatregelen .Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de lockdown en alle andere corona maatregelen per direct wil opheffen...
Zie je waar dit heen gaat? Zo kun je oneindig doorgaan. Mensen moeten uiteindelijk toch zelf een afweging maken. Ik keur die uitspraken van Baudet niet goed, ik mag hem niet als persoon, ik weet nog niet eens zeker of ik op FvD ga stemmen... Maar kunnen we alsjeblieft iedereen gewoon voor zichzelf laten beslissen zonder aan te raden wat nou het beste is om te doen?
Wat is POC trouwens? Kan het niet vinden.
Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de lockdown en alle andere corona maatregelen per direct wil opheffen...
Person/people of colour betekent het. Iedereen die FvD stemt misogynistisch ongedierte noemen was niet nodig, dus sorry van mijn kant, maar ik zet nog steeds absoluut mijn vraagtekens bij de afweging om op FvD te stemmen puur omwille van de maatregelen en wat ik net beschreef compleet te negeren. Alsof andere partijen niet ook veel liever van de maatregelen af willen ook. Geen van de partijen wil de maatregelen voor de lol in stand houden. Er valt heel erg veel over te zeggen.Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de lockdown en alle andere corona maatregelen per direct wil opheffen...
Zie je waar dit heen gaat? Zo kun je oneindig doorgaan. Mensen moeten uiteindelijk toch zelf een afweging maken. Ik keur die uitspraken van Baudet niet goed, ik mag hem niet als persoon, ik weet nog niet eens zeker of ik op FvD ga stemmen... Maar kunnen we alsjeblieft iedereen gewoon voor zichzelf laten beslissen zonder aan te raden wat nou het beste is om te doen?
Wat is POC trouwens? Kan het niet vinden.
Dat andere als gek wegzetten omdat ze iets stemmen wat je niet zint nogal simpel en makkelijk is.ik snap'em even niet.. wiens punt wordt bewezen?
Dat andere als gek wegzetten omdat ze iets stemmen wat je niet zint nogal simpel en makkelijk is.
En we zitten nu niet met de gebakken peren? Dwazen regeren dit land.ik snap je punt.. maarrr..
de lockdown duurt wss (?) nog een paar maanden.. en dan?.. zit je met de gebakken peren.
Ja zeg het maar...is ook wel erg korte termijn strategie.. het vormen van de regering kan ook nog maanden duren..
en of FvD dan hun corona punten uitgevoerd zien worden is onwaarschijnlijk als het met VVD zou moeten regeren.
welke andere partij zou in aanmerking komen?
Ik snap dat je even emotioneel wordt om zoiets en dan wat harder reageert... Dus wat mij betreft zijn we oké hoor.Person/people of colour betekent het. Iedereen die FvD stemt misogynistisch ongedierte noemen was niet nodig, dus sorry van mijn kant, maar ik zet nog steeds absoluut mijn vraagtekens bij de afweging om op FvD te stemmen puur omwille van de maatregelen en wat ik net beschreef compleet te negeren. Alsof andere partijen niet ook veel liever van de maatregelen af willen ook. Geen van de partijen wil de maatregelen voor de lol in stand houden. Er valt heel erg veel over te zeggen.
Maar goed, kwestie van prioriteiten inderdaad. Iedereen mag zelf kiezen.
dus iedereen die wil.. is dan al ingeënt..is ook wel erg korte termijn strategie.. het vormen van de regering kan ook nog maanden duren..
en of FvD dan hun corona punten uitgevoerd zien worden is onwaarschijnlijk als het met VVD zou moeten regeren.
Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de lockdown en alle andere corona maatregelen per direct wil opheffen...
mss eerder eeen partij die een sterke voorstander is van vrije keus qua vaccineren?Ja zeg het maar...
mja.. ze zijn allemaal hetzelfde(?).. maar stel je eens voor..Baudet als premier 😅En we zitten nu niet met de gebakken peren? Dwazen regeren dit land.
mss komt een christelijke partij hoger uit bij je in de stemwijzer?Ik sta open voor een goed alternatief, maar kan het niet vinden. Behalve heel kleine partijen maar ik vraag me af hoeveel verschil die zouden kunnen maken. FvD komt bij mij ook niet bovenaan uit de stemwijzer.
en je hebt wel dus vertrouwen in de FvD ?De reden dat ik niet veel vertrouwen in de andere partijen heb is omdat ik zie hoe snel ze hun eerdere standpunten betreffende de corona maatregelen opzij zetten en meegaan in het hele circus van de gevestigde orde. Voor mij persoonlijk is deze hele corona crisis namelijk een groot circus, dus dan is voor mij het vertrouwen wat dat betreft al weg.
en cirkel terug naar punt 1.Als je echt van de maatregelen af wilt, dan moet je dat imo ook hard laten zien. En helaas is er maar 1 die dat echt doet.
is ook wel erg korte termijn strategie.. het vormen van de regering kan ook nog maanden duren..
lieverd toch! die zoenen van jou waardeer ik zo enorm@De Apotheker als dit voor jou een punt heeft bewijzen ben ik blij dat ik hiermee je ego heb gestreeld. Dikke zoen!
Ieder mag stemmen wat hij of zij wil. Maar ik zou het persoonlijk vreselijk vinden als we voor een partij stemmen waar onwaarheden de norm zijn de laatste tijd. Klimaatontkennen, “het gaat goed met de natuur, kijk maar hoeveel ganzen er zijn”, “corona is niet meer dan een griep”. Ja, het is maar net vanaf waar je kijkt, met welke achtergrond etc.
Goed om te lezen, ik sla ze op!@Mindless
een repostje van Purplext..
als ik dan de comments onder dat stuk lees.. wil ik bijna al m'n argumenten van hierboven inslikken..
![]()
Brazilië in de greep van corona
Het aantal covid-19-overlijdens mag de afgelopen maand wereldwijd zijn afgenomen, dat is niet het geval in Brazilië.www.medischcontact.nl
Wat bedoel je precies?@Mindless
een repostje van Purplext..
als ik dan de comments onder dat stuk lees.. wil ik bijna al m'n argumenten van hierboven inslikken..
![]()
Brazilië in de greep van corona
Het aantal covid-19-overlijdens mag de afgelopen maand wereldwijd zijn afgenomen, dat is niet het geval in Brazilië.www.medischcontact.nl
haha, ik soms ook als iemand mijn post in stukjes bentwoord.. just returning the favor 😉Goed om te lezen, ik sla ze op!
Je post erboven negeer ik dan maar even, ik wist al niet hoe daar op te antwoorden. Werd duizelig van al die quotes en verwijzingen. Soms word ik moe van je @Gympie...
Maar nee, ik heb in geen enkele partij echt vertrouwen. Of het zijn naïevelingen, of het zijn meelopers, of het zijn populisten... Kan aan de ene kant niet wachten tot na 17 maart, want ik begin echt een schijthekel aan al deze politieke zooi te krijgen.
Wat bedoel je precies?
Holy shit. Die comments zijn echt intens. Dat artiekel word afgeslacht xD@Mindless
een repostje van Purplext..
als ik dan de comments onder dat stuk lees.. wil ik bijna al m'n argumenten van hierboven inslikken..
![]()
Brazilië in de greep van corona
Het aantal covid-19-overlijdens mag de afgelopen maand wereldwijd zijn afgenomen, dat is niet het geval in Brazilië.www.medischcontact.nl
Haha, op die manier vind ik het een beetje elitair. Maar een probleem met referenda is wel dat die nogal de neiging hebben om complexe kwesties te reduceren tot een keuze óf het een óf het ander, waarna via mediaberichten de beeldvorming sterk gestuurd kan worden.Ik vind het grotendeel van de bevolking niet in staat om complexe materie te begrijpen, laat staan er over stemmen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."