#1
Het begint ook echt heeel flauw te worden... Net een soort ongewenste roast op deze manier.Baudet bij Jinek gezien? Hij kan niet echt veel hebben.... Moet wel zeggen dat ze erg veel focus hadden op de negatieve dingen. Ook niet helemaal fair...
Niet dat ik het gevoel heb Baudet te moeten verdedigen, ik ben geen fan en hij is niet het type waar ik gauw mee om zou gaan. Maar als er 1 iemand is die al bewezen heeft veel te kunnen hebben, is het Baudet wel. In hoeveel shows heeft hij al niet iedereen over zich heen gekregen, iedereen hem constant aanvallend en onderbrekend, terwijl hij heel netjes en bij de inhoud bleef. En dan nu daar weer moeten zitten luisteren naar die negatieve drek. Ik kan die Jinek kliek onderhand ook niet meer uitstaan hoor, gatverdamme. En moest dit nou grappig zijn?
Ik zie de koppen ook alweer: BNers verbaasd over weglopende Baudet... Really? Jullie zijn verbaasd?
Maar toch, ik denk dat het slimmer was geweest te blijven zitten en kalm te blijven zoals hij altijd goed heeft gedaan. Nu geeft hij toch de indruk dat hij bij elke confrontatie wegloopt. Niet echt gedrag van een mogelijke premier bijvoorbeeld. Ik snap waarom hij wegloopt, want deze mensen zijn onuitstaanbaar. Maar doe nou niet...