Of overzetten naar volgend jaar zoals TML deed..Hoe ze in godsnaam die kaartjes gaan terugbetalen is me een raadsel, ik denk dat daar nog wel een jaar over heen gaat.
Er is waarschijnlijk ook nog iemand met hem getrouwd, dag is allemaal nog veel zieliger.Godver de godver!!! Hier kan ik me dus zo over opwinden he... We hebben door die klote pandemie drie jaar moeten wachten om weer met een hele mooie internationale groep mensen een duurzaam en liefdevol feestje te houden. En dan komen ze hier mee aanzetten. Ik vind het echt onbegrijpelijk en kan het maar moeilijk verteren.
Ik had ook mijn vorige kaartje gedoneerd en opnieuw betaald na corona omdat ik het festival een warm hart toedraag en graag wil dat het voort kan bestaan.
En dan is er gewoon 1 zuurpruim zonder leven die alle juridische loopholes bestudeerd om ergens iets te vinden waarmee hij het festival kan tegenhouden. Niet uit idealisme maar omdat hij zijn eigenbelang dient:
En dat er zo'n zuurpruim rondloopt vind ik nog niet het ergste. En zelfs niet dat ze bij de gemeente een procedure foutje hebben gemaakt in het woud van wet- en regelgeving dat we in Nederland hebben. Wat ik echt het ergste vind is de wijze waarop onze rechtspraak plaatsvind. Omdat er 1 zielig figuur is die op een vormfoutje wijst zet de rechter een streep door het hele festival. Hoe zit het dan met:
* de belangen van de duizenden festivalbezoekers die vrij hebben gevraagd en vaak zelfs vluchten en hotels hebben geregeld;
*de belangen van de artiesten en festivalorganisatie die mogelijk failliet gaat;
* de belangen van de ondernemers in Leeuwarden die nu omzet mislopen;
* de belangen van Gemeente Leeuwarden die ondanks de procedurefoutjes overduidelijk voorstander zijn van het festival.
Mogen al die belangen door de rechter opzij worden gezet omdat 1 zeiksnor een procedurefoutje aan het licht brengt? Ik kan daar met mijn goed verstand niet bij. Dan is er toch echt serieus iets mis met onze rechtspraak en wetgeving. Hopelijk worden er nog wat mooie feestjes georganiseerd in/rond Leeuwarden. LIjkt me leuk toch een deel van de mensen daar te ontmoeten en samen een party te bouwen...
Er is waarschijnlijk ook nog iemand met hem getrouwd, dag is allemaal nog veel zieliger.
Waarschijnlijk ook alleen maar omdat hij in een dure villa woont met zโn dikke anus, vast niet omdat hij zoโn joviale, liefdevolle charmante dude is. ๐
Ik krijg hier een heel slap slurfje van.
Het leven is oneerlijk.
On Sunday the 18th of September, Neushoorn is hosting the final event of the week in Leeuwarden. While the campsite Kleine Wielen does not provide a program anymore, we can gather all together in Neushoorn!
Together with the leading Leeuwarder psytrance organization 3rd BIT and the techno heads of Nรธthing, we will try to bring a little bit of your annual dose of happiness to Neushoorn this Sunday. Both parties were part of the festival as local organizations that programmed on various stages.
This indoor event will consist of three different fully decorated stages, the main hall will be transformed into a Psytrance Area, our second stage called Arena into a Techno Area and the entire foyer will become one large Chill-Out Area.
This 12 hours-long event starts at 13:00 and ends at 01:00
The entrance is free!
Ruiterskwartier 41, 8911 BP, Leeuwarden
๐ณ๐ฐ๐ต๐ฌ-๐ผ๐ท + ๐ป๐ฐ๐ด๐ฌ๐ป๐จ๐ฉ๐ณ๐ฌ:โ
๐๐ซ๐จ๐ญ๐ ๐๐๐๐ฅ - ๐๐ฌ๐ฒ๐ญ๐ซ๐๐ง๐๐ ๐๐ซ๐๐
13:00-14:30 ManDraQ
14:30-16:00 Wichuri
16:00-17:30 Psykela
17:30-19:00 Sannergy
19:00-20:30 Nilezz
20:30-22:00 V-NIX
22:00-23:30 Enkele Reis
23:30-01:00 Paul B
๐๐ซ๐๐ง๐ - ๐๐๐๐ก๐ง๐จ ๐๐ซ๐๐
13:00-15:00 Shane Belles
15:00-17:00 Libere
17:00-19:00 Sir Dancealot B2B DJames Two Tone
19:00-21:00 Thalia
21:00-23:00 Wytze Young
23:00-01:00 Nachtstroom
Visuals by Ava Loki
๐ ๐จ๐ฒ๐๐ซ - ๐๐ก๐ข๐ฅ๐ฅ-๐๐ฎ๐ญ ๐๐ซ๐๐
13:00-15:00 Paul B
15:00-17:00 Nilezz
17:00-19:00 Sati
19:00-21:00 Wichuri
21:00-23:00 Anand
23:00-01:00 Trolliwood
Heel vet, veel plezier!Wel, ik ga morgen naar dit feestje ter vervanging:
https://www.psylan.frl/neushoorn
Nog mensen die gaan?
Het is verre van bij de deur voor me, maar goed zo kan ik toch even mijn psytrance honger (mild) stillen.
Heel vet, veel plezier!
Was een prachtfeestje he? ๐ค๐Dankjewel moat! Wel hartverwarmend dat zoveel bezoekers en lokale bedrijven die leverancier waren van Psy-Fi moeite doen zelf iets op poten te zetten, was ook te verwachten ๐
Ik had eigenlijk verwacht dat het definitief niet meer zou mogen in de Groene Ster, dus dan is dit nog soort van goed nieuws...![]()
'Zwart scenario' voor Leeuwarden: tot 2025 geen festivals in Groene Ster
Het Recreatiegebied in Leeuwarden is waarschijnlijk pas in 2025 juridisch klaar om festivals te ontvangen.www.omropfryslan.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."