Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsy-fi gecanceld

Psy-fi gecanceld

113 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Screenshot_2022-08-19-17-58-22-112_com.facebook.katana.jpg
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#2
www.rechtspraak.nl

Bestuursrechter vernietigt geluidsontheffing en omgevingsvergunning Psy-Fi 2022

Groningen, 19 augustus 2022
www.rechtspraak.nl
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#3
Janken... Kijk er al zo lang naar uit weer daar te zijn... hopen op een wonder, dat er een andere plek is. Erg kort dag allemaal...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Hoe ze in godsnaam die kaartjes gaan terugbetalen is me een raadsel, ik denk dat daar nog wel een jaar over heen gaat.
Klik om te vergroten...
Of overzetten naar volgend jaar zoals TML deed..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Godverdomme.
Drie jaar na elkaar zal het einde van het festival zijn.

Kut Friesland.
N
NatriumonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt zo fucking kut dat het niet doorgaat. Was vanmiddag echt pissig, nu vooral verdrietig. Oprecht het festival waar ik elk jaar het meest naar uitkijk. Ben net terug van Sziget, mooi feestje, maar kan het qua sfeer niet tippen aan Psy-Fi voor mij.

Ik zag inderdaad wat berichten over onofficiรซle feesten op het terrein of ergens in de omgeving. Zo'n illegale rave lijkt me niet echt wat. Niet heel ontspannend trippen als het feestje elk moment stopgezet kan worden door de politie. Denk dat ik liever Space Safari (BE) of Indian Spirit (DE) meepak.

Iemand tips voor goeie psychedelische festivals in de nazomer?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is helaas 100% zeker dat een illegale rave op het zelfde terrein gaat stopgezet worden, garantie dat onze vriend de goeie gebuur de flikken gaat bellen. Dat gezegd zijnde, als ik in de buurt woonde had ik wel gaan kijken :wink:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hopelijk kan het de intimiteit en de rustigheid bewaren dan! Was chill dat je vorige keer gelijk wanneer naar gelijk welke dansvloer kon gaan, of even in een hangmat kon gaan liggen vlakbij de mainstage of in het gras en toch nog in de muziek zitten. Echt benieuwd.
T
TimewilltellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ontzettend balen!!!!
Ik heb inmiddels een kaartje gekocht voor space safari. Ben heel benieuwd. Niet hetzelfde als psyfi maar toch iets. Iemand ervaringen met space safari? Sfeer? Goed om te trippen ook.? (Lsd)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Godver de godver!!! Hier kan ik me dus zo over opwinden he... We hebben door die klote pandemie drie jaar moeten wachten om weer met een hele mooie internationale groep mensen een duurzaam en liefdevol feestje te houden. En dan komen ze hier mee aanzetten. Ik vind het echt onbegrijpelijk en kan het maar moeilijk verteren.

Ik had ook mijn vorige kaartje gedoneerd en opnieuw betaald na corona omdat ik het festival een warm hart toedraag en graag wil dat het voort kan bestaan.

En dan is er gewoon 1 zuurpruim zonder leven die alle juridische loopholes bestudeerd om ergens iets te vinden waarmee hij het festival kan tegenhouden. Niet uit idealisme maar omdat hij zijn eigenbelang dient:

En dat er zo'n zuurpruim rondloopt vind ik nog niet het ergste. En zelfs niet dat ze bij de gemeente een procedure foutje hebben gemaakt in het woud van wet- en regelgeving dat we in Nederland hebben. Wat ik echt het ergste vind is de wijze waarop onze rechtspraak plaatsvind. Omdat er 1 zielig figuur is die op een vormfoutje wijst zet de rechter een streep door het hele festival. Hoe zit het dan met:
* de belangen van de duizenden festivalbezoekers die vrij hebben gevraagd en vaak zelfs vluchten en hotels hebben geregeld;
*de belangen van de artiesten en festivalorganisatie die mogelijk failliet gaat;
* de belangen van de ondernemers in Leeuwarden die nu omzet mislopen;
* de belangen van Gemeente Leeuwarden die ondanks de procedurefoutjes overduidelijk voorstander zijn van het festival.

Mogen al die belangen door de rechter opzij worden gezet omdat 1 zeiksnor een procedurefoutje aan het licht brengt? Ik kan daar met mijn goed verstand niet bij. Dan is er toch echt serieus iets mis met onze rechtspraak en wetgeving. Hopelijk worden er nog wat mooie feestjes georganiseerd in/rond Leeuwarden. LIjkt me leuk toch een deel van de mensen daar te ontmoeten en samen een party te bouwen...
Klik om te vergroten...
Er is waarschijnlijk ook nog iemand met hem getrouwd, dag is allemaal nog veel zieliger.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Er is waarschijnlijk ook nog iemand met hem getrouwd, dag is allemaal nog veel zieliger.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk ook alleen maar omdat hij in een dure villa woont met zโ€™n dikke anus, vast niet omdat hij zoโ€™n joviale, liefdevolle charmante dude is. ๐Ÿ˜…

Ik krijg hier een heel slap slurfje van.

Het leven is oneerlijk.
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Waarschijnlijk ook alleen maar omdat hij in een dure villa woont met zโ€™n dikke anus, vast niet omdat hij zoโ€™n joviale, liefdevolle charmante dude is. ๐Ÿ˜…

Ik krijg hier een heel slap slurfje van.

Het leven is oneerlijk.
Klik om te vergroten...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nederland is gewoon idioot veel te dichtbevolkt.

Du moment dat je zelf behoorlijke woonruimte hebt, word je zelf noodgedwongen een totale NIMBY.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel, ik ga morgen naar dit feestje ter vervanging:

https://www.psylan.frl/neushoorn

On Sunday the 18th of September, Neushoorn is hosting the final event of the week in Leeuwarden. While the campsite Kleine Wielen does not provide a program anymore, we can gather all together in Neushoorn!





Together with the leading Leeuwarder psytrance organization 3rd BIT and the techno heads of Nรธthing, we will try to bring a little bit of your annual dose of happiness to Neushoorn this Sunday. Both parties were part of the festival as local organizations that programmed on various stages.
This indoor event will consist of three different fully decorated stages, the main hall will be transformed into a Psytrance Area, our second stage called Arena into a Techno Area and the entire foyer will become one large Chill-Out Area.





This 12 hours-long event starts at 13:00 and ends at 01:00


The entrance is free!





Ruiterskwartier 41, 8911 BP, Leeuwarden





๐‘ณ๐‘ฐ๐‘ต๐‘ฌ-๐‘ผ๐‘ท + ๐‘ป๐‘ฐ๐‘ด๐‘ฌ๐‘ป๐‘จ๐‘ฉ๐‘ณ๐‘ฌ:โ€‹


๐†๐ซ๐จ๐ญ๐ž ๐™๐š๐š๐ฅ - ๐๐ฌ๐ฒ๐ญ๐ซ๐š๐ง๐œ๐ž ๐€๐ซ๐ž๐š
13:00-14:30 ManDraQ
14:30-16:00 Wichuri
16:00-17:30 Psykela
17:30-19:00 Sannergy
19:00-20:30 Nilezz
20:30-22:00 V-NIX
22:00-23:30 Enkele Reis
23:30-01:00 Paul B





๐€๐ซ๐ž๐ง๐š - ๐“๐ž๐œ๐ก๐ง๐จ ๐€๐ซ๐ž๐š
13:00-15:00 Shane Belles
15:00-17:00 Libere
17:00-19:00 Sir Dancealot B2B DJames Two Tone
19:00-21:00 Thalia
21:00-23:00 Wytze Young
23:00-01:00 Nachtstroom
Visuals by Ava Loki





๐…๐จ๐ฒ๐ž๐ซ - ๐‚๐ก๐ข๐ฅ๐ฅ-๐Ž๐ฎ๐ญ ๐€๐ซ๐ž๐š
13:00-15:00 Paul B
15:00-17:00 Nilezz
17:00-19:00 Sati
19:00-21:00 Wichuri
21:00-23:00 Anand
23:00-01:00 Trolliwood
Klik om te vergroten...

Nog mensen die gaan?

Het is verre van bij de deur voor me, maar goed zo kan ik toch even mijn psytrance honger (mild) stillen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cerberus zei:
Wel, ik ga morgen naar dit feestje ter vervanging:

https://www.psylan.frl/neushoorn



Nog mensen die gaan?

Het is verre van bij de deur voor me, maar goed zo kan ik toch even mijn psytrance honger (mild) stillen.
Klik om te vergroten...
Heel vet, veel plezier!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zweevteev zei:
Heel vet, veel plezier!
Klik om te vergroten...

Dankjewel moat! Wel hartverwarmend dat zoveel bezoekers en lokale bedrijven die leverancier waren van Psy-Fi moeite doen zelf iets op poten te zetten, was ook te verwachten ๐Ÿ˜Ž
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cerberus zei:
Dankjewel moat! Wel hartverwarmend dat zoveel bezoekers en lokale bedrijven die leverancier waren van Psy-Fi moeite doen zelf iets op poten te zetten, was ook te verwachten ๐Ÿ˜Ž
Klik om te vergroten...
Was een prachtfeestje he? ๐Ÿค—๐Ÿš€
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
www.omropfryslan.nl

'Zwart scenario' voor Leeuwarden: tot 2025 geen festivals in Groene Ster

Het Recreatiegebied in Leeuwarden is waarschijnlijk pas in 2025 juridisch klaar om festivals te ontvangen.
www.omropfryslan.nl www.omropfryslan.nl
Klik om te vergroten...
Ik had eigenlijk verwacht dat het definitief niet meer zou mogen in de Groene Ster, dus dan is dit nog soort van goed nieuws...

Is dan nog wel de vraag welke festivals er straks nog naar Leeuwarden willen komen, want echt welkom voel je je na dit alles niet meer, kan ik me voorstellen. Elke keer dat ik eraan denk, denk ik: zo typisch: heb je eens echt iets dat je stad bekijks geeft, verpest je het...
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
www.omropfryslan.nl

'Zwart scenario' voor Leeuwarden: tot 2025 geen festivals in Groene Ster

Het Recreatiegebied in Leeuwarden is waarschijnlijk pas in 2025 juridisch klaar om festivals te ontvangen.
www.omropfryslan.nl www.omropfryslan.nl
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe ze in godsnaam die kaartjes gaan terugbetalen is me een raadsel, ik denk dat daar nog wel een jaar over heen gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."