Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsy-fi gecanceld

Psy-fi gecanceld

113 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
Javelin zei:
Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden
Klik om te vergroten...
Laat Dunne die maar niet lezen, dan zijn de - spreekwoordelijke - rapen gaar.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Seriously? Dit zijn toch dingen die je vantevoren even goed voorbereid lijkt me.
Klik om te vergroten...
Ja dat klopt. Als ik het zo goed begreep komt het ook door fouten die de gemeente heeft gemaakt. Niet de festivalorganisatie. O.a. het verkeerd opvoeren van de geluidsbelasting.

En dan nog was er niets aan de hand geweest als de stichting de groene ster de vergunning niet had aangevochten. Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)

Psyfi heeft het festival dit jaar ook zo laat gepland, bewust om het broedseizoen te vermijden. Dit was voor veel psyfi gangers al een niet zo populaire keuze. En nu blijkt dat ook hierdoor de gevolgen voor de natuur onvoldoende in de aanvraag zijn benoemd.

Het is erg ongelukkig uitgekomen op deze manier. Lijkt me voor de organisatie ook zo lastig om dit te blijven doen. Jaar in jaar uit rechtzaken moeten doen om je festival te mogen uitvoeren.
Toch is dat schijnbaar de makkelijkere weg dan een nieuwe locatie zoeken. Eerlijk is eerlijk, de groene ster is ook wel echt een pracht locatie voor dit festival.


Javelin zei:
Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden
Klik om te vergroten...
De GGZ is al overbelast genoeg op het moment; niet waar?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)
Klik om te vergroten...
En vanwege privébelangen want de voorman van De Groene Ster Duurzaam is omwonende van het festivalterrein en nu kan hij lekker 3 weken langer zwemmen op steenworpafstand van zijn dikke koophuis.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
En vanwege privébelangen want de voorman van De Groene Ster Duurzaam is omwonende van het festivalterrein en nu kan hij lekker 3 weken langer zwemmen op steenworpafstand van zijn dikke koophuis.
Klik om te vergroten...
Hij heeft er trouwens ook mede voor gezorgd dat de muziek 's nachts uit moest, dat je met de auto aan de andere kant van de stad moest parkeren en dan een shuttlebus pakken van 10 euro en dat de camping ineens 5 kilometer verderop lag. Je kan hem zeker de aanhouder noemen want hij is sinds dag 1 Psy-Fi non-stop aan het procederen tegen alles wat hij kan bedenken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben helemaal geen festivalganger, maar iets als Psy-fi lijkt me wel interessant om eens mee te maken. Sucky dat Psy-fi 2023 niet doorgaat, zal me eens verdiepen in dat Psylân.

Lijkt me wel wat om met jullie af te spreken bij de volgende echte Psy-fi. En dan aan de LSD en 6-APB door het sprookjesbos of whatever ze daar hebben gemaakt. :grimacing:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
door het sprookjesbos
Klik om te vergroten...

Het keta bos! Je zat al erg warm 😂

Ergens vind ik het nog steeds wel jammer dat ik van Boom af moet zien dit jaar. Maar ik heb ook niet te klagen, want ik ga niet vanwege de verhuizing naar mijn eerste koophuis.

Luxeproblemen 😂

Overigens vandaag wèl kaartjes gekocht voor Psychedelic Rave in November. Ik twijfel nog over die in september 🤔
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Het keta bos! Je zat al erg warm 😂
Klik om te vergroten...
Mag je daar zonder keta niet in?

Geen truffel trippers toegestaan? Geen lysergic junkies allowed? :(

LucidLucy zei:
Ergens vind ik het nog steeds wel jammer dat ik van Boom af moet zien dit jaar. Maar ik heb ook niet te klagen, want ik ga niet vanwege de verhuizing naar mijn eerste koophuis.

Luxeproblemen 😂
Klik om te vergroten...
Aparte prioriteiten hoor... :wink:

Nee gefeliciteerd!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Mag je daar zonder keta niet in?
Klik om te vergroten...
Ongetwijfeld wel hoor, maar het is maar de vraag of je weer nuchter naar buiten loopt 😂

Mindless zei:
Geen truffel trippers toegestaan? Geen lysergic junkies allowed? :(
Klik om te vergroten...
Alles mag en alles kan! Maar het zou zomaar kunnen dat je zo af en toe ineens 'ketaaaa?' voorbij hoort komen 😂


Mindless zei:
Aparte prioriteiten hoor... :wink:
Klik om te vergroten...
Ja eigenlijk moet ik gewoon gaan hè, verhuizen kan daarna ook nog wel 😏


Mindless zei:
Nee gefeliciteerd!
Klik om te vergroten...
Danku danku 🙏
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
@LucidLucy , eerste "echt" eigen woonplek (koophuis) is toch geweldig. Daar kan geen rave tegenop !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gelukkig hebben we hier ons 'eigen ' psyfi' (illegaal) kunnen vinden. Illegale forest psy party was vorig jaar öok een een groot succes 🥰
Deep in the woods ...
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Het keta bos! Je zat al erg warm 😂

Ergens vind ik het nog steeds wel jammer dat ik van Boom af moet zien dit jaar. Maar ik heb ook niet te klagen, want ik ga niet vanwege de verhuizing naar mijn eerste koophuis.

Luxeproblemen 😂

Overigens vandaag wèl kaartjes gekocht voor Psychedelic Rave in November. Ik twijfel nog over die in september 🤔
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd!
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Door 1 Volkert de boel om zeep geholpen. Bedankt!
Ik zie toevallig de formule voor Agent Orange voorbijkomen 😈
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oeh yeah! Goed nieuws party peepz en happy hippies!

Het is Meneer van G. - alias 'Zeiksnor B.V.' deze keer niet gelukt om de boel te cancellen.

Voor degenen die naar Psylân gaan, heel erg veel plezier gewenst! Ik ben die periode op vakantie, anders was ik zeker wel gegaan.

www.omropfryslan.nl

Festival Psylân bij Ryptsjerk mag doorgaan, aldus de rechter

De bezwaarmakers, waaronder de stichting Groene Ster Duurzaam, zijn in het ongelijk gesteld.
www.omropfryslan.nl www.omropfryslan.nl
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daar zou ik best heen willen, dat Psylân.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Het is Meneer van G. - alias 'Zeiksnor B.V.' deze keer niet gelukt om de boel te cancellen.
Klik om te vergroten...
Heeft hij geen hobbies ofzo
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Heeft hij geen hobbies ofzo
Klik om te vergroten...

Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷‍♂️
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Neehoor! Vlak naast zijn huis werd het naaktstrad open gehouden zelfs, wat vrij toegankelijk was buiten de poorten van Psy-Fi.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nieuw draadje speciaal voor Psylan :hearteyes:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...

Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi :)

Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cerberus zei:
Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi :)
Klik om te vergroten...
Oké ik had het misschien anders moeten formuleren:

"Privé naaktzwemmen in 'zijn' achtertuin zonder 15.000 pottenkijkers of te willen uitwijken naar het nabijgelegen naaktstrand."

Cerberus zei:
Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.
Klik om te vergroten...

Hmm de line-up ziet er best goed uit tbh.
Ik kom 2 september net terug van vakantie. Nu ga ik straks twijfelen om toch even te komen kijken daar 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."