#1
Laat Dunne die maar niet lezen, dan zijn de - spreekwoordelijke - rapen gaar.Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden
Laat Dunne die maar niet lezen, dan zijn de - spreekwoordelijke - rapen gaar.Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden
Ja dat klopt. Als ik het zo goed begreep komt het ook door fouten die de gemeente heeft gemaakt. Niet de festivalorganisatie. O.a. het verkeerd opvoeren van de geluidsbelasting.Seriously? Dit zijn toch dingen die je vantevoren even goed voorbereid lijkt me.
De GGZ is al overbelast genoeg op het moment; niet waar?Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden
En vanwege privébelangen want de voorman van De Groene Ster Duurzaam is omwonende van het festivalterrein en nu kan hij lekker 3 weken langer zwemmen op steenworpafstand van zijn dikke koophuis.Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)
Hij heeft er trouwens ook mede voor gezorgd dat de muziek 's nachts uit moest, dat je met de auto aan de andere kant van de stad moest parkeren en dan een shuttlebus pakken van 10 euro en dat de camping ineens 5 kilometer verderop lag. Je kan hem zeker de aanhouder noemen want hij is sinds dag 1 Psy-Fi non-stop aan het procederen tegen alles wat hij kan bedenken.En vanwege privébelangen want de voorman van De Groene Ster Duurzaam is omwonende van het festivalterrein en nu kan hij lekker 3 weken langer zwemmen op steenworpafstand van zijn dikke koophuis.
door het sprookjesbos
Mag je daar zonder keta niet in?Het keta bos! Je zat al erg warm 😂
Aparte prioriteiten hoor...Ergens vind ik het nog steeds wel jammer dat ik van Boom af moet zien dit jaar. Maar ik heb ook niet te klagen, want ik ga niet vanwege de verhuizing naar mijn eerste koophuis.
Luxeproblemen 😂
Ongetwijfeld wel hoor, maar het is maar de vraag of je weer nuchter naar buiten loopt 😂Mag je daar zonder keta niet in?
Alles mag en alles kan! Maar het zou zomaar kunnen dat je zo af en toe ineens 'ketaaaa?' voorbij hoort komen 😂Geen truffel trippers toegestaan? Geen lysergic junkies allowed?![]()
Ja eigenlijk moet ik gewoon gaan hè, verhuizen kan daarna ook nog wel 😏Aparte prioriteiten hoor...![]()
Danku danku 🙏Nee gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!Het keta bos! Je zat al erg warm 😂
Ergens vind ik het nog steeds wel jammer dat ik van Boom af moet zien dit jaar. Maar ik heb ook niet te klagen, want ik ga niet vanwege de verhuizing naar mijn eerste koophuis.
Luxeproblemen 😂
Overigens vandaag wèl kaartjes gekocht voor Psychedelic Rave in November. Ik twijfel nog over die in september 🤔
Heeft hij geen hobbies ofzoHet is Meneer van G. - alias 'Zeiksnor B.V.' deze keer niet gelukt om de boel te cancellen.
Heeft hij geen hobbies ofzo
Neehoor! Vlak naast zijn huis werd het naaktstrad open gehouden zelfs, wat vrij toegankelijk was buiten de poorten van Psy-Fi.Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷♂️
Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷♂️
Oké ik had het misschien anders moeten formuleren:Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi![]()
Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."