Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit er veel verschil in het kweekproces tussen verschillende soorten psilocybe? Heb aardig wat cubensis varianten gegroeid, meestal op rogge/mais/vogelzaad spawn met CVG substraat. Werkt CVG ook voor deze exotische varianten of moet je echt op houtsnippers, stro of iets anders gaan groeien? En groeien ze prima op kamertemperatuur of werk je met grow tents / gecontroleerde temperatuur/humidity? Thanks voor je updates, interessant om te lezen. Ik vraag me eigenlijk wel af waarom je LC gebruikt als je het toch al op agar hebt staan. Naar mijn weten is LC niet sneller dan stukje agar bij je substrate gooien. Het geeft je vooral een extra contaminatie stap. Gebruik je LC zodat je je growbags niet hoeft te openen? Ben van plan om de volgende keer een Penis Envy strain te proberen, albino dan wel normale. Als dat goed lukt misschien kijken naar cyanens of een van deze exoten die je genoemd hebt. Sorry voor alles vragen, haha. Mooie hobby joh, kweken. Deze zomer heb ik vooral Lion's Mane gegroeid."
"Ik vroeg me af of iemand suggesties heeft voor leuke ADE feestjes. Vorig jaar zijn we met wat vrienden naar ADE Into the Woods gegaan, toen kon ik zelf helaas niet mee (corona ). Dit jaar de herkansing. Het liefst een vrolijk feestje waar je op 2C-B ontdekkingstour kunt. Dus geen Awakenings in de Gashouder bijvoorbeeld. We zitten op dit moment te kijken naar: - Mystic Garden / Dockyard (uitverkocht) Ziet er prima uit, zal vergelijkbaar zijn met Into The Woods ADE gok ik? - Elrow ADE Dikke confetti en felle neonkleuren. Het idee lijkt me leuk, maar op youtube lijkt de zaal aardig druk en claustrofobisch. Wil eigenlijk nog wat ronddwalen op 2C-B later op de avond. Kan erg weinig vinden over de inhoud van dit feest. Line-up nog niet bekend, geen idee of het 1 zaal is of meerdere. - Gardens of Babylon Volgens mij redelijk zweverig. Ben zelf wel wat gewend qua Psy-Fi, maar denk dat m'n vrienden dit niet goed verteren. - Into the Woods ADE Zoals gezegd vorig jaar al geweest. Mijn vrienden willen liever ergens anders heen als er iets beters/vergelijkbaars is. Iemand ervaring met een van de bovenste 3? Of een ander ADE evenement dat ik over het hoofd heb gezien? De voorkeur lijkt nu vooral bij Elrow ADE te liggen."
"Zinnentuimel zei: Haha, ik ga juist tijdens Awakenings in de Gashouder aan de 4-HO-MET. Die visuals daar lijken me fantastisch met psychedelica. Verder geen ervaring met de andere feesten. Overweeg voor vrijdag Into The Woods. Klik om te vergroten... Haha, meen je. Ben met Pasen bij de Gashouder geweest. Was heel vet, maar 1x per jaar is mij wel genoeg. Visuals waren inderdaad gruwelijk! Wel beetje duister sfeertje voor psilocin-achtige trip, ben dan toch liever ergens tussen de bomen. Javelin zei: Eric Prytz met Tomorrowland. Can’t wait. Verder Awakenings toevallig in Ziggo. Maar ik ben heel trouw Awakenings fan. Klik om te vergroten... Die Holo show heb ik gedeeltelijk op youtube gekeken, best sick. Hmmm, en de Awakenings Ziggo dome 2021 filmpjes zien er ook heel vet uit. Lasershow Zeehond zei: Wij hebben kaarten voor Dockyard & Mystic Garden. Eerste keer, zin in! Je brengt me wel op een idee voor iets zweverigs, een soort psy-fi avond. Dat lijkt me wel wat 😍😍 LSD of een Candyflip. Klik om te vergroten... Haha, een uitstekend idee. Lekker ronddwalen en ontdekken! Nu breng je mij ook op ideeen, misschien Candyflip ipv Nexusflip, hmmmm. Vind LSD wel vaak bij vlagen overweldigend bij drukke feestjes. 2C-B stuk makkelijker bij de les te blijven."
"Echt zo fucking kut dat het niet doorgaat. Was vanmiddag echt pissig, nu vooral verdrietig. Oprecht het festival waar ik elk jaar het meest naar uitkijk. Ben net terug van Sziget, mooi feestje, maar kan het qua sfeer niet tippen aan Psy-Fi voor mij. Ik zag inderdaad wat berichten over onofficiële feesten op het terrein of ergens in de omgeving. Zo'n illegale rave lijkt me niet echt wat. Niet heel ontspannend trippen als het feestje elk moment stopgezet kan worden door de politie. Denk dat ik liever Space Safari (BE) of Indian Spirit (DE) meepak. Iemand tips voor goeie psychedelische festivals in de nazomer?"