#1
En dan nog was er niets aan de hand geweest als de stichting de groene ster de vergunning niet had aangevochten. Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)
Nee, zit niets in, het is gewoon een zuur persoon die plezier van andere mensen haat. Het is hem niet écht om natuurbelangen te doen.
Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Nee, dat soort type krijgt niets van mij.