#1
Nederland is gewoon idioot veel te dichtbevolkt.
Du moment dat je zelf behoorlijke woonruimte hebt, word je zelf noodgedwongen een totale NIMBY.
Du moment dat je zelf behoorlijke woonruimte hebt, word je zelf noodgedwongen een totale NIMBY.