Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsy-fi gecanceld

Psy-fi gecanceld

113 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Klik om te vergroten...
Ik stuur wel een zegeltje op de post naar de rechter.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Godverdomme.
Drie jaar na elkaar zal het einde van het festival zijn.

Kut Friesland.
Klik om te vergroten...
🥰😜Friesland is best leuk hoor, maar dit is balen, ken al wat boze bezoekers, balen dus..

ik woon er en we hebben ook mooie evenementen gehad (paar jaar terug,)? Had je wel willen rondleiden #culturelehoofdstad2018 . Met reuzen, was 3 dagen magisch, mooi verhaal ...🪄🔮💫😎🥳
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus je koopt een kaartje terwijl je weet dat het misschien gecanceld wordt? Ik zou dat nooit kunnen. Die spanning! Ik zou binnen drie dagen al mijn plinten kapot gekauwd hebben, puur van de zenuwen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Ik heb geen kaartjes en toch vind ik dit maar erg kut nieuws en dan ook nog zo kort dag. Vooral erg jammer voor de mensen die kaartjes hadden en er zo naar uit aan het kijken waren. Hier een dikke knuffel voor jullie :blushing:......

Maar echt wat een prutsers hoor... zo kort van te voren afzeggen echt ongelofelijk!
Klik om te vergroten...

Ik had m’n ticket voor dit festival drie jaar geleden al. Het zou ook m’n enige festival en vakantie (als in even ‘weg’) zijn dit jaar. Dus ja, ‘t is echt jammer. Ik verheugde me erop na alle goede verhalen. Maar ik heb nog veel meer te doen met al die mensen die vanuit het (verre) buitenland vliegtickets, treintickets en campings of hotels hadden geboekt en die (los van hun ticket) nu gewoon al dat geld en hun tijd kwijt zijn. Zo kort dag - bizar dat dit kan gebeuren.

Wat een zure lul die van Gelder zeg, en dan doen alsof het hem om de natuur te doen is. Dit is zoals @Neo-Shulginist zegt gewoon een vent die procedeert om het procederen. Ik hoop dat-ie lekker heeft kunnen fappen op zijn ‘overwinning’ waarmee hij vele duizenden mensen een mooi, liefdevol en duurzaam festival door de neus geboord heeft.

Sorry, voel af en toe nog even een agressievlaag naar boven komen hierover. 😊🫢
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Klik om te vergroten...
Oh ik zou er een tweede kaartje voor kopen als dat is wat er nodig is.

Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn. Als de festival goden psyfi dan wél goedgezind zijn.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
voel af en toe nog even een agressievlaag naar boven komen hierover.
Klik om te vergroten...
Ik leef met je mee... ik snap dat je zeer gefrustreerd bent door deze teleurstellingj....

Dit is natuurlijk voor iedereen die in psy-fi was geïnteresseerd een enorme domper vervelend maar voor jou dubbel zo kut....

Ik hou nog een klein beetje hoop dat het verplaatst wordt naar een nieuwe plek, maar om in zo'n korte tijd het hele psy-fi evenement te verhuizen gaat wel lastig worden.



Ennnnnn,, mocht het definitief niet meer doorgaan dit jaar hoop ik dat je een ander leuk evenement/festival kunt vinden wat binnen je planning valt.... en mocht dit ook niet lukken dan volgend jaar dubbel en dwars goedmaken!! 🙏🏼
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Dus je koopt een kaartje terwijl je weet dat het misschien gecanceld wordt? Ik zou dat nooit kunnen. Die spanning! Ik zou binnen drie dagen al mijn plinten kapot gekauwd hebben, puur van de zenuwen.
Klik om te vergroten...
Hehe voelt net als raven in corona tijd!

'Normaal' is dit niet de gang van zaken voor psyfi. T/m 2019 is het altijd prima gegaan volgens mij, ondanks de vele rechtzaken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Oh ik zou er een tweede kaartje voor kopen als dat is wat er nodig is.

Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn. Als de festival goden psyfi dan wél goedgezind zijn.
Klik om te vergroten...
Ik had inderdaad in coronatijd een donatie van 150 euro gedaan omdat ik Psy-Fi nog graag zag terugkeren.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
En dan nog was er niets aan de hand geweest als de stichting de groene ster de vergunning niet had aangevochten. Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)
Klik om te vergroten...

Nee, zit niets in, het is gewoon een zuur persoon die plezier van andere mensen haat. Het is hem niet écht om natuurbelangen te doen.

Neo-Shulginist zei:
Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Klik om te vergroten...

Nee, dat soort type krijgt niets van mij.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cerberus zei:
Nee, zit niets in, het is gewoon een zuur persoon die plezier van andere mensen haat. Het is hem niet écht om natuurbelangen te doen.
Klik om te vergroten...
Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.
Dat die persoon misschien zuur is en de reden met twijfelachtige intenties aandraagt, maakt niet de gehele stelling lariekoek.

Neo-Shulginist zei:
Ik had inderdaad in coronatijd een donatie van 150 euro gedaan omdat ik Psy-Fi nog graag zag terugkeren.
Klik om te vergroten...
Same here! Het is echt by far de mooiste gathering die ik ooit gezien heb. Dus ik zie het ook heel graag wél doorgaan volgend jaar.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.
Dat die persoon misschien zuur is en de reden met twijfelachtige intenties aandraagt, maakt niet de gehele stelling lariekoek.
Klik om te vergroten...
Hij is inderdaad echt heel creatief met het bedenken van legitieme bezwaren. Maar de natuur is niet de reden waarom Psy-Fi gecancelled is. Het is omdat de gemeente na de verplaatsing de plannen niet ter inzage heeft aangeboden waardoor er voor dezelfde meneer Van Gelder geen tijd was om nog meer bezwaar te maken. En daar heeft 'ie nu handig gebruik van gemaakt want hij maakt tegen alles bezwaar waartegen bezwaar valt te maken.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.
Dat die persoon misschien zuur is en de reden met twijfelachtige intenties aandraagt, maakt niet de gehele stelling lariekoek.
Klik om te vergroten...

Heeft Psy-Fi niet het festival verplaatst omdat dat een van de talloze argumenten was die die Van Gelder gooide in zijn rechtzaken? Eerder dan dat het écht daarom verplaatst is. Maar als je niet weet wat de gevolgen zijn, hoe kun je dan claimen dat de natuur er last van heeft? Gaat de Groene Ster erop achteruit jaar naar jaar door Psy-Fi? Ik betwijfel het.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cerberus zei:
Heeft Psy-Fi niet het festival verplaatst omdat dat een van de talloze argumenten was die die Van Gelder gooide in zijn rechtzaken? Eerder dan dat het écht daarom verplaatst is. Maar als je niet weet wat de gevolgen zijn, hoe kun je dan claimen dat de natuur er last van heeft? Gaat de Groene Ster erop achteruit jaar naar jaar door Psy-Fi? Ik betwijfel het.
Klik om te vergroten...
Gewoon een kwestie van de rommel naderhand goed opruimen lijkt me en de natuur waar nodig beschermen met afzettingen of weet ik veel.

Ik vind het echt dom... Leeuwarden wil al jaren meer als een hippe stad overkomen. Iedereen (ook hier in Friesland) weet dat Groningen veel cooler is. En dan heb je zo'n populair festival naast je stad en dan cancel je het... Hoe dom kun je zijn... En dat was dan culturele hoofdstad 2018...

Ik begrijp niet waarom er geen andere optie is. Zo uit de mouw geschudt: bouw een grote groene geluidswal naast Camminghaburen (wijk naast de Groene Ster). Zo zijn er vast nog meer dingen te bedenken.

Maar nee... Leeuwarden: het is het net niet en met deze mentaliteit zal het het ook nooit worden. Dan kun je nog zoveel reuzen van hout neerzetten in de stad, maar als je een hippe stad wilt, moet je de jeugd meekrijgen en dat begrijpen ze hier niet. En in bijvoorbeeld Groningen wel.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cerberus zei:
Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi :)
Klik om te vergroten...
Oké ik had het misschien anders moeten formuleren:

"Privé naaktzwemmen in 'zijn' achtertuin zonder 15.000 pottenkijkers of te willen uitwijken naar het nabijgelegen naaktstrand."

Cerberus zei:
Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.
Klik om te vergroten...

Hmm de line-up ziet er best goed uit tbh.
Ik kom 2 september net terug van vakantie. Nu ga ik straks twijfelen om toch even te komen kijken daar 😂
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Let wel dat er enkel weekendtickets zijn. Maar als je natuurlijk met je auto rechtstreeks vanuit je vakantieplek naar daar rijdt kan het wel :grin:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psy-Fi Festival 2024

We are thrilled to share some incredibly joyful news with you!
After a hiatus of 4 years without a Psy-Fi festival (time truly does fly), and a search spanning 8 years,we are bursting with excitement to announce that Psy-Fi has discovered its new home. But it’s not just any home; it’s an exquisitely splendid one. For the time being, we’ll keep the location of our new haven a secret. Picture in your mind vast serene lakes, picturesque islands, lush forests, sandy beaches—essentially, an amplified version of all the wonders we’ve known so far, yet even more resplendent.

Our new sanctuary boasts ample room to accommodate 25,000 eager souls and comes with remarkable enhancements, including on-site parking and camping facilities, rendering shuttle buses a thing of the past. In the upcoming weeks, we’ll unveil all the details, so be sure to stay tuned for further revelations.

Embarking on this new chapter provides our organization with an extraordinary opportunity to reimagine our festival, elevating it to unprecedented heights. Brace yourselves for Psy-Fi 2.0 and take the first step by pre-registering for your tickets on our website www.psy-fi.nl

Once again, we extend our heartfelt gratitude for your unwavering support. We’ve navigated through challenges with your steadfast backing, and our determination has never been more resolute. We pledge to deliver nothing short of excellence!

Stay connected for more updates.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cerberus zei:
Psy-Fi Festival 2024

We are thrilled to share some incredibly joyful news with you!
After a hiatus of 4 years without a Psy-Fi festival (time truly does fly), and a search spanning 8 years,we are bursting with excitement to announce that Psy-Fi has discovered its new home. But it’s not just any home; it’s an exquisitely splendid one. For the time being, we’ll keep the location of our new haven a secret. Picture in your mind vast serene lakes, picturesque islands, lush forests, sandy beaches—essentially, an amplified version of all the wonders we’ve known so far, yet even more resplendent.

Our new sanctuary boasts ample room to accommodate 25,000 eager souls and comes with remarkable enhancements, including on-site parking and camping facilities, rendering shuttle buses a thing of the past. In the upcoming weeks, we’ll unveil all the details, so be sure to stay tuned for further revelations.

Embarking on this new chapter provides our organization with an extraordinary opportunity to reimagine our festival, elevating it to unprecedented heights. Brace yourselves for Psy-Fi 2.0 and take the first step by pre-registering for your tickets on our website www.psy-fi.nl

Once again, we extend our heartfelt gratitude for your unwavering support. We’ve navigated through challenges with your steadfast backing, and our determination has never been more resolute. We pledge to deliver nothing short of excellence!

Stay connected for more updates.
Klik om te vergroten...

Ah je was me voor haha

Ik ben héél erg benieuwd waar het plaats gaat vinden!
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Ik ben héél erg benieuwd waar het plaats gaat vinden!
Klik om te vergroten...
Ik ook!
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klopt! Vorige editie was het rond de 15k inderdaad. Flinke uitbreiding. Als het uitverkoopt is het meteen het derde grootste psytrance festival van Europa, na Boom en Ozora.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik verschiet trouwens van dat getal 25000. Waren vorige edities niet 15000? Da's wel heel veel groter plots.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."