#1
Ik stuur wel een zegeltje op de post naar de rechter.Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Ik stuur wel een zegeltje op de post naar de rechter.Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
🥰😜Friesland is best leuk hoor, maar dit is balen, ken al wat boze bezoekers, balen dus..Godverdomme.
Drie jaar na elkaar zal het einde van het festival zijn.
Kut Friesland.
Ik heb geen kaartjes en toch vind ik dit maar erg kut nieuws en dan ook nog zo kort dag. Vooral erg jammer voor de mensen die kaartjes hadden en er zo naar uit aan het kijken waren. Hier een dikke knuffel voor jullie......
Maar echt wat een prutsers hoor... zo kort van te voren afzeggen echt ongelofelijk!
Oh ik zou er een tweede kaartje voor kopen als dat is wat er nodig is.Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Ik leef met je mee... ik snap dat je zeer gefrustreerd bent door deze teleurstellingj....voel af en toe nog even een agressievlaag naar boven komen hierover.
Hehe voelt net als raven in corona tijd!Dus je koopt een kaartje terwijl je weet dat het misschien gecanceld wordt? Ik zou dat nooit kunnen. Die spanning! Ik zou binnen drie dagen al mijn plinten kapot gekauwd hebben, puur van de zenuwen.
Ik had inderdaad in coronatijd een donatie van 150 euro gedaan omdat ik Psy-Fi nog graag zag terugkeren.Oh ik zou er een tweede kaartje voor kopen als dat is wat er nodig is.
Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn. Als de festival goden psyfi dan wél goedgezind zijn.
En dan nog was er niets aan de hand geweest als de stichting de groene ster de vergunning niet had aangevochten. Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)
Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.Nee, zit niets in, het is gewoon een zuur persoon die plezier van andere mensen haat. Het is hem niet écht om natuurbelangen te doen.
Same here! Het is echt by far de mooiste gathering die ik ooit gezien heb. Dus ik zie het ook heel graag wél doorgaan volgend jaar.Ik had inderdaad in coronatijd een donatie van 150 euro gedaan omdat ik Psy-Fi nog graag zag terugkeren.
Hij is inderdaad echt heel creatief met het bedenken van legitieme bezwaren. Maar de natuur is niet de reden waarom Psy-Fi gecancelled is. Het is omdat de gemeente na de verplaatsing de plannen niet ter inzage heeft aangeboden waardoor er voor dezelfde meneer Van Gelder geen tijd was om nog meer bezwaar te maken. En daar heeft 'ie nu handig gebruik van gemaakt want hij maakt tegen alles bezwaar waartegen bezwaar valt te maken.Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.
Dat die persoon misschien zuur is en de reden met twijfelachtige intenties aandraagt, maakt niet de gehele stelling lariekoek.
Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.
Dat die persoon misschien zuur is en de reden met twijfelachtige intenties aandraagt, maakt niet de gehele stelling lariekoek.
Gewoon een kwestie van de rommel naderhand goed opruimen lijkt me en de natuur waar nodig beschermen met afzettingen of weet ik veel.Heeft Psy-Fi niet het festival verplaatst omdat dat een van de talloze argumenten was die die Van Gelder gooide in zijn rechtzaken? Eerder dan dat het écht daarom verplaatst is. Maar als je niet weet wat de gevolgen zijn, hoe kun je dan claimen dat de natuur er last van heeft? Gaat de Groene Ster erop achteruit jaar naar jaar door Psy-Fi? Ik betwijfel het.
Oké ik had het misschien anders moeten formuleren:Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi![]()
Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.
Psy-Fi Festival 2024
We are thrilled to share some incredibly joyful news with you!
After a hiatus of 4 years without a Psy-Fi festival (time truly does fly), and a search spanning 8 years,we are bursting with excitement to announce that Psy-Fi has discovered its new home. But it’s not just any home; it’s an exquisitely splendid one. For the time being, we’ll keep the location of our new haven a secret. Picture in your mind vast serene lakes, picturesque islands, lush forests, sandy beaches—essentially, an amplified version of all the wonders we’ve known so far, yet even more resplendent.
Our new sanctuary boasts ample room to accommodate 25,000 eager souls and comes with remarkable enhancements, including on-site parking and camping facilities, rendering shuttle buses a thing of the past. In the upcoming weeks, we’ll unveil all the details, so be sure to stay tuned for further revelations.
Embarking on this new chapter provides our organization with an extraordinary opportunity to reimagine our festival, elevating it to unprecedented heights. Brace yourselves for Psy-Fi 2.0 and take the first step by pre-registering for your tickets on our website www.psy-fi.nl
Once again, we extend our heartfelt gratitude for your unwavering support. We’ve navigated through challenges with your steadfast backing, and our determination has never been more resolute. We pledge to deliver nothing short of excellence!
Stay connected for more updates.
Ik ook!Ik ben héél erg benieuwd waar het plaats gaat vinden!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."