Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
144 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
SandervG zei:
Wil je het erover hebben?
Klik om te vergroten...
Nee met jou niet, thanks.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zweevteev zei:
Certified FVD-moment:
Klik om te vergroten...
Tegelijkertijd is dat een tamelijk gratuite motie.
Vanavond was ik bij vrienden met familie in Isreal [edit: Israel]: ik hoorde zo heel direct [edit: binnenkomend telefoongesprek] hoe verscheurend dit is.
Gelukkig had ik net voldoende kennis van de situatie en geschiedenis om een gesprek hierover te voeren.
Tot zover ... vanuit een verre veilige afstand. [toevoeging]: Vooral ook een dosis geluk dat ik niet in Gaza geboren ben.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Another stemwijzer: https://paxvoorvrede.nl/acties/vredeswijzer/

Pax is een ngo die onder andere probeert te lobbyen voor vrede en heeft op t gebied van vrede, veiligheid en buitenlandbeleid een stemwijzer gemaakt met heeeel fijne toelichting.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste verkiezingstrend wel, die eerlijke campagne posters
715C8C16-C388-48BE-B767-BCF5F4267535.jpeg7F5CADBF-6F00-4673-B4E0-64DF08D1FA42.jpegC770DEE7-1527-4EF1-A398-CD22B00AF84F.jpeg2BC3150C-00ED-423F-A8FF-F1F6C1F6643E.jpeg
Gemiste kans wel voor:
De naam is Bont
Bontebal.

46E14DAB-8C9F-4F84-BA24-DF07CE904270.jpegA67B939C-07D0-472A-B1BD-9BC9B553EBA4.jpeg271E1078-4CE0-4EF6-9B12-CE92F953F2DE.jpeg6ABD3180-3E23-42DE-A588-EF26EAC93B32.jpeg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Favorietjes van de dag:9382FFB9-35EE-434D-89E0-2954FFC94F93.jpegEC0298FF-17FD-434B-8C9B-8EB5F3BA22F3.jpeg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ronde verder.
Ben eens benieuwd wie de nieuwe premierskandidaat gaat worden.
Wie heeft hierin de beslissende rol. BBB NSC PVV en VVD samen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Red de kinderen stemwijzer + video’s: https://www.savethechildren.nl/actueel/nieuws/2023/sta-op-voor-kinderen-op-22-november

7DF1AC7A-4331-4507-93B0-B500E5A05780.jpeg
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Screenshot_20231117_192322_Instagram.png

Stuur me maar een berichtje. :kissingheart:
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#11
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lemmy zei:
Daarnet Omtzigt op tv hier. Wat een saaie kloot.

En nee, die partij wordt écht niet zo groot, volgens mij.
Klik om te vergroten...

Hij vertoont enigszins autistische trekken, maar dit maakt hem in mijn ogen wel authentiek. Ondanks zijn mindere prestaties tijdens recente debatten, heb ik niet het gevoel dat hij heel veel inlevert: hoewel de peilingen wel aangeven dat hij enkele zetels heeft verloren.

Ik vermoed dat naast NSC, de PVV de grote verrassing wordt van deze verkiezingen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
SandervG zei:
Hij vertoont enigszins autistische trekken, maar dit maakt hem in mijn ogen wel authentiek. Ondanks zijn mindere prestaties tijdens recente debatten, heb ik niet het gevoel dat hij heel veel inlevert: hoewel de peilingen wel aangeven dat hij enkele zetels heeft verloren.

Ik vermoed dat naast NSC, de PVV de grote verrassing wordt van deze verkiezingen.
Klik om te vergroten...

We zullen zien. Partijen die op zo'n korte tijd ineens groot worden zijn gedoemd om snel weer te verdwijnen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
SandervG zei:
Klik om te vergroten...
Doe je ook drugs?
Kun je ons daar eens iets over vertellen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Heb je dan 16 verschillende soort van kieswijzers ingevuld?
Klik om te vergroten...
Ik heb ze wel allemaal even uitgeprobeerd ja😂

Maar ik weet allang tussen welke paar partijen ik twijfel, dus ik gebruik ze überhaupt niet om mijn stem te bepalen. Vind ik gewoon leuk, en interessant om te zien wat partijen als argumentatie geven enzo.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zweevteev zei:
Certified FVD-moment:

Bekijk bijlage 55245
Klik om te vergroten...
Die heeft mijn stem. Geert loopt al jaren te zeiken over de Islamisering van Nederland ... vind ik compleet onder vrijheid van meningsuiting vallen maar als het over joden gaat moeten we ons opeens schuldig voelen en doen alsof ze boven de maatschappij staan. Thierry is zeker een wappie maar we kunnen niet doen alsof dat de enige clown is in de tweede kamer.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
JanDeBrandweerman zei:
Die heeft mijn stem. Geert loopt al jaren te zeiken over de Islamisering van Nederland ... vind ik compleet onder vrijheid van meningsuiting vallen maar als het over joden gaat moeten we ons opeens schuldig voelen en doen alsof ze boven de maatschappij staan. Thierry is zeker een wappie maar we kunnen niet doen alsof dat de enige clown is in de tweede kamer.
Klik om te vergroten...

Men mag stilaan gaan ophouden met dat gezeik over de tweede wereldoorlog. We mogen het niet vergeten en ik zal de holocaust NOOIT ontkennen, laat dat duidelijk zijn, maar dit alles geeft Netanyahu en co niet het recht om te doen wat zij al sinds 1948 doen.

Zo.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
JanDeBrandweerman zei:
Die heeft mijn stem. Geert loopt al jaren te zeiken over de Islamisering van Nederland ... vind ik compleet onder vrijheid van meningsuiting vallen maar als het over joden gaat moeten we ons opeens schuldig voelen en doen alsof ze boven de maatschappij staan. Thierry is zeker een wappie maar we kunnen niet doen alsof dat de enige clown is in de tweede kamer.
Klik om te vergroten...
Heh. Dus je stemt FvD ondanks dat je het een wappie partij vindt omdat zij vinden dat je Joden wel degelijk mag haten? Of begrijp ik je nu fout?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Laten we gewoon niemand haten 😭😭😭
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh er zit ook poll bij dit topic. Ga jij stemmen? Nee, nog nooit gedaan, het is één grote farce. Een klucht. Een schertsvertoning. Schijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."