#1
Das wel het idee ja😂elke 4 jaar weer hetzelfde liedje
Das wel het idee ja😂elke 4 jaar weer hetzelfde liedje
😍Bekijk bijlage 54916
Dit is mijn meest linkse/progressieve uitkomst van alle stemwijzers vgm (en die motie-dinges die @ljuv hierboven ergens al weergegeven heeft. Kwam daar nou iets socialistisch naar voren?) Verder komen die drie partijen rechtsonderin het hoekje overal het meest naar boven. Ik ben wel tegendraads, dus in dat kader zou ik bijvoorbeeld op de dierenpartij stemmen. Maar tegendraads zal ik dan weer het tegenovergestelde doen. En zo zit je in de paradox.
Pvdd heb ik 10 jaar geleden wel eens bij de gemeenteraadsverkiezingen gestemd. Omdat het me leuk leek als het gemeentehuis een dierentuin werd. Dat bleek dus heel anders in elkaar te zitten.
Schitterend debat. Was heel fijn om te zien hoe coöperatief Timmermans en Omtzigt zich opstellen. Ben er inmiddels wel over uit dat ik op GL-PvdA ga stemmen.Oja - gisteren deze gekeken:
Geen tijd en puf en zin om mijn gedachten hierover op te schrijven, maar het is wel het kijken waard.
Dit zijn de resultaten van mijn stemwijzer:
Top 5
Bottom 5
- 79% PvdD
- 79% BIJ1
- 74% LEF (nooit van gehoord)
- 72% GL-PvdA
- 72% Splinter (nooit van gehoord)
Hoewel ik graag op PvdD of BIJ1 zou willen stemmen, denk ik dat het beter is om strategisch te stemmen en voor GL-PvdA te gaan + ik heb eigenlijk best wel veel vertrouwen in Frans Timmermans als premier, maar wie weet verander ik nog van gedachten (denk het echter niet).
- 19% BBB (Caroline is een vieze, onbekwame populist, R.I.P. de Eerste Kamer)
- 19% JA21
- 21% FvD
- 25% VVD (weet niet meer hoe ze heet, maar ik kan dat wijf die lijsttrekker is echt niet uitstaan)
- 27% SGP

Het is in ieder geval wel beter als @Vincent A niet op mijn politieke kennis vertrouwd. We kunnen wel samen darten op het stembiljet?Misschien krijgt vincent dan wel weer vertrouwen…
Ik las eerst: Als je strak in het stemlokaal komt rook je een spliff en blijf je op de grond zittenAls je straks in het stemlokaal komt maak je een split en blijf je op de grond zitten
Ja om de beurt een dart pijltje gooien met de ogen dichtHet is in ieder geval wel beter als @Vincent A niet op mijn politieke kennis vertrouwd. We kunnen wel samen darten op het stembiljet?
Ik heb het idee dat de lijntjes toch door Europa en globalisten zijn uitgezet en dat wat je ook kiest zij slechts tussen die lijntjes inkleurenHangt van je argumentatie af🤷🏻♀️
Misschien krijgt vincent dan wel weer vertrouwen…
Wel met rode potloodjes hè!Ik heb het idee dat de lijntjes toch door Europa en globalisten zijn uitgezet en dat wat je ook kiest zij slechts tussen die lijntjes inkleuren
Met de ogen dicht, niet links,niet rechts niet strategish gewoon recht door het middenJa om de beurt een dart pijltje gooien met de ogen dicht
Haha wit mag ook😉Wel met rode potloodjes hè!
Als je bedoelt dat we ons te houden hebben aan inter- en supranationale regels en wetgeving, dan ja… Als je het hebt over ‘agenda 2030’ verhalen dan zou ik het houden bij verhalen.Ik heb het idee dat de lijntjes toch door Europa en globalisten zijn uitgezet en dat wat je ook kiest zij slechts tussen die lijntjes inkleuren
Yesilgöz is voor mij gewoon oude wijn in nieuwe kruiken dus die gaat het nooit wordenSuper smash politici bros🤙🏻
Nee ik bedoel meer de eu maar ook de invloed van multinationals en lobbyistenAls je bedoelt dat we ons te houden hebben aan inter- en supranationale regels en wetgeving, dan ja… Als je het hebt over ‘agenda 2030’ verhalen dan zou ik het houden bij verhalen.
Maar goed dat maakt niet zo heel veel uit natuurlijk. Wat heb jij nodig om weer vertrouwen terug te krijgen? En: is de afwezigheid van dat vertrouwen een reden voor jou om niet te gaan stemmen?
Vrouw of man zou niet uit moeten maken en migratie-achtergron? Why?Is het gek dat ik stiekem heel erg graag een vrouwelijke premier wil? De migratieachtergrond is ook wel een plus vind ik.
Of ze moeten Aboutaleb uit Rotterdam als premier presenteren, dan stem ik 100% op hem.
Omdat ik het wel eens tijd vindt worden voor een vrouw aan het stuur, na zo veel jaar een stijve stugge single man.Vrouw of man zou niet uit moeten maken en migratie-achtergron? Why?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."