Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kan aan alle nieuwsartikelen (bij de grote kranten) duidelijk zien dat dit in de media breed wordt uitgesmeerd. Koren op de molen van anti-drugs typetjes."
"Lemmy zei: Dilan for MP. Klik om te vergroten... Waar komt jouw profielfoto eigenlijk vandaan? Gephotoshopped, of echt?"
"Eigenlijk wel een fijne service van zo'n restaurant. Echt heel vervelend dat de politie weer eens roet in het eten moest gooien. Conservatieve k*tpolitiek."
"Onderstaande nieuwsberichten kwam ik 20 december tegen. Kijk, met dealers kan ik me (heel platgezegd) voorstellen dat die makkelijk(er) vervangbaar zijn en dat arrestaties op dat vlak al van te voren zijn ingecalculeerd door de rest van zo'n drugsnetwerk en -markt. Maar een cocaïnewasserij lijkt mij een belangrijker onderdeel in dat geheel, want wellicht moeilijker te vervangen en is een belangrijker knooppunt in de logistiek. Geen idee of deze arrestaties gerelateerd is aan die coke die de laatste weken aan de kust aanspoelden. Dus gaan coke-gebruikers in Nederland hier veel van merken denken jullie? Wat verwachten jullie? 20 december NOS: https://nos.nl/artikel/2549183-poli...cainewassers-op-in-oude-melkfabriek-friesland AD: https://www.ad.nl/den-haag/grote-co...ljoenen-aan-drugs-bij-tien-invallen~a459b4cf/"
"Neo-Shulginist zei: 8 mensen is ook niks. Die zijn inderdaad zo vervangen. Zeker mensen op deze plek. Lees anders het boek De Schiedamse Cocaïne Maffia van Jan Meeus nog eens. Dat is een aardig inkijkje in de rollen van cocaïnesmokkel en hoe alle ketens op elkaar ingrijpen. Je zult dan zien dat hoofdpersonen worden doodgeschoten maar dat heeft voor de totale aanlevering van cocaïne niet zoveel uitgemaakt. Klik om te vergroten... Thanks voor de boekentip! Dat is goed om te weten."
"Dat wordt hamsteren geslagen. Deze conservatieve wetgeving is ZO dom en kost klauwen met geld van onze belastingcenten!!!"
"Wederom de schuld van conservatieve stemmers."
"Bedankt dat je hier en elders dit onder de aandacht brengt. Wordt erg gewaardeerd."
"ljuv zei: Edit: het hele idee achter de wet is dat het niet meer dweilen met de kraan open is. Cannabinoïden, fenetyoamines en aminopiperidines worden als stofgroep verboden. Dat betekent dus dat ook met een vervorming en molecuul meer of minder, het middel verboden is. Een nieuwe variant is dan ook niet meer legaal. Andere stofgroepen, zoals lysergamides waar 1D-LSD onder valt, staan nog niet in de lijst. Maar deze stofgroepen kunnen dus wel worden toegevoegd hieraan als daar een Kamermeerderheid voor is. Voorlopig sowieso nog niet. LSD-achtigen zijn nog niet opgenomen als groep voor het verbod. Staat in de stukken maar dit is wel overzichtelijker: https://www.changingperspective.info/nieuws/lijst-stoffen-verboden/ Klik om te vergroten... Wel apart eigenlijk dat 'LSD-achtigen' dan juist niet onder dit sleepnetverbod vallen. Want dat zijn (al was het maar als afgeleiden) toch klassieke psychedelica. Of zie ik hier iets over het hoofd?"
"God, wat een lekker nummer 😍: F*ck man!"