#1
Je pleurt bijna het kwadrant uit...!Bekijk bijlage 54960
Wat een verrassing.
Je pleurt bijna het kwadrant uit...!Bekijk bijlage 54960
Wat een verrassing.
Hahahaha maar echt.Je pleurt bijna het kwadrant uit...!
Rechts progressief is wel een eenzaam vlak, past goed bij hoe ik me voel!Als je zo hard linksaf gaat kom je vanzelf rechts uit.

Wow heb je zonet op basis van hun namen hun geslacht ingevuld dat kan echt niet in 2023Nu nog even opzoeken wie dit in hemelsnaam zijn. En waarom zijn het allemaal mannen? đ€
Omdat ik het wel eens tijd vindt worden voor een vrouw aan het stuur, na zo veel jaar een stijve stugge single man.Vrouw of man zou niet uit moeten maken en migratie-achtergron? Why?
Eens. Ook wel grappig dat ze zelf tegen migratie isIs het gek dat ik stiekem heel erg graag een vrouwelijke premier wil? De migratieachtergrond is ook wel een plus vind ik.
Of ze moeten Aboutaleb uit Rotterdam als premier presenteren, dan stem ik 100% op hem.
'het tijd vinden voor' is in 't geheel geen argument - wat is wel je argument? Verandering om verandering an sich is niets.Omdat ik het wel eens tijd vindt worden voor een vrouw aan het stuur, na zo veel jaar een stijve stugge single man.
Ik heb er geen argumenten voor, het is een gevoel wat ik heb.'het tijd vinden voor' is in 't geheel geen argument - wat is wel je argument? Verandering om verandering an sich is niets.
Hahahaha ik moet wel een beetje lachen van je klaagzang en kan me je frustratie goed inbeelden. Maar hier moet ik je toch ongelijk geven⊠ze krijgen er meer zetels bij dan dat het cda of d66 overhouden, terwijl hun speerpunt en bestaanrecht totaal geen relevant thema meer blijkt te zijn (stikstof). Ik ben en blijf onder de indruk van Caroline en haar partij.
Ik vind yesilgöz gewoon een vervanger van Rutte, dus geen vernieuwing wat we wel nodig hebbenIk heb er geen argumenten voor, het is een gevoel wat ik heb.
Er zijn meer partijen dan de vvd met vrouwelijke kandidaten. Ja het wordt een verkiezing waar we nog steeds niet helemaal duidelijk weten waar we aan toe zijn. En als ze aan de macht zijn moeten ze het eerst ook nog eens waarmaken...Ik vind yesilgöz gewoon een vervanger van Rutte, dus geen vernieuwing wat we wel nodig hebben
Omtzicht wil mischien helemaal geen premier worden wel de stemmen
al met al I donât know
In de laatste prognoses zijn dat er 8, en twee jaar geleden hadden ze 1 zetel in de TK en 0 in de provincies/EK. En een week geleden waren het er nog een stuk meer. Maar goed, Wouter Bos peilde een half jaar voor de verkiezingen van 2006 ook 60 zetels waar hij er maar 33 haalde⊠en de week/de weken voor de verkiezingen wordt het pas echt spannend. Dus mijn punt hier: peilingen worden pas interessant een week of twee van de voren omdat met uitstek de meeste mensen dan pas bedenken waar ze eventueel op willen stemmen en zelfs dan zijn er nog gigantische verschillen tov de resultaten want men kiest écht heel vaak pas in het stemhokje. Dus hierEchter, ze zullen aanzienlijke verliezen lijden als je het vergelijkt met de provinciale statenverkiezingen, en je merkt gewoon dat de flair er bij Caroline en haar partij wel vanaf is. De prognose is dat ze slechts ongeveer 8 zetels zullen halen, terwijl ze twee jaar geleden nog de grootste partij waren.
kan ik me ontzettend in vinden.Strategisch stemmen overweeg ik ook niet, alsof ik kan voorspellen wat de andere <_o-fip-hl id="_o-fip-hl-focus">debielen in dit land op 't laatste moment gaan inkleuren in het hokje...
Het is niet alsof stikstof geen thema meer is he, of dat het onbelangrijk is. Het is geen verkiezingsthema, maar dat is omdat de media, de partijen en de inwoners daarvoor hebben gekozen en is daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. En vooral: events, my dear boy, events. Brabant zit daarentegen nogsteeds op slot, de natuur in NL gaat nogsteeds achteruit waardoor we hoge boetes vanuit Europa kunnen verwachten, en de boeren hebben nogsteeds nul duidelijkheid.Er zijn inderdaad belangrijkere thema's dan stikstof; daarom verwacht ik dat linkse partijen het zwaar te verduren zullen krijgen bij de aankomende verkiezingen.
Dit vind ik ook een heel interessante aanname en ik ben heel benieuwd waar je die op baseertâŠWel cute dat de Pvda en GL zo weinig vertrouwen hadden in hun stootkracht dat ze de krachten maar gebundeld hebben. De arbeiderspartij en de juppenpartij samenklonterend ten onder, denk ik...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."