Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
205 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Maar goed, het ging over politiek. (Ik begrijp wel dat je reactie niet helemaal serieus was, trouwens. Althans, daar ging ik vanuit.)
Klik om te vergroten...
Natuurlijk was mijn reactie niet serieus. Fijn dat je dat begrijpt. Maar ik moet misschien niet klakkeloos typen wat ik denk. Daar gaan mensen over struikelen. Dat was niet mijn bedoeling, excuus.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Dat is een illusie, net zoals Belgiƫ of/en Nederland klimaatopwarming kunnen tegen gaan.

Zolang landen als China, India, Rusland of USA geen maatregelen nemen heeft dat 0.0 zin.

Leuk die "het begint met 1" ingesteldheid, maar daar alleen red je het niet mee.

*Ik vermijd bewust politiek getinte topic's. Was enkel ter illustratie.
Klik om te vergroten...
Het ging nu niet over "opwarming" maar over dat onze aarde te vol zou zijn.

Maar als je het "vermijd" waarom reageer je er dan op? ( Niet dat het niet mag ofzo)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Het ging nu niet over "opwarming" maar over dat onze aarde te vol zou zijn.
Klik om te vergroten...
Ik wou gewoon aantonen dat je stelling "het begint bij 1 een illusie is".
Opwarming was het eerste voorbeeld waar ik aan dacht.
N3K0 zei:
Maar als je het "vermijd" waarom reageer je er dan op? ( Niet dat het niet mag ofzo)
Klik om te vergroten...
Omdat ik toevallig je post zag. šŸ˜†
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Het begint bij 1 een illusie is
Klik om te vergroten...
Als je geld wil sparen begin het ook bij 1euro..
Als je iets wil veranderen begint het ook bij de eerste stap.
Als je wil stoppen met drugs gebruiken begint het ook bij het eerste uur (eerste dag) (eerste moment)
Een huis bouwen (of wat anders) begint bij 1 steen.

En zo zijn er vast nog wel dingen dat bij 1 begint (alles is 1 er is niks anders dan 1 :lolol: jaja die is flauw I know)

Ik zie het dus een beetje anders of ik begrijp je niet.
CuriousExplorer zei:
Omdat ik toevallig je post zag
Klik om te vergroten...
Nou, oke dan :smirk:
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Als je geld wil sparen begin het ook bij 1euro..
Als je iets wil veranderen begint het ook bij de eerste stap.
Als je wil stoppen met drugs gebruiken begint het ook bij het eerste uur (eerste dag) (eerste moment)
Een huis bouwen (of wat anders) begint bij 1 steen.
Klik om te vergroten...
Absolutely!

Maar dat van Japan is wel interessant trouwens. Niet dat ik zoiets wil, maar ik vind het wel bijzonder dat een maatschappij zich zo kan vormen dat de kinderwens flink daalt.

Anyway.. ik snapte je punt nog niet helemaal. Waarom vond je het klimaat nou onzinnig?

Ik heb geen mensen in mijn omgeving die zoiets zegt, dus ik vind het wel verfrissend om eens een ander geluid te horen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
1700816667539.png
Wie had dat nou kunnen bedenken!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
En, eindelijk IETS van goed nieuws:
1700817389089.png

Ik had dit eigenlijk niet meer gedacht gezien hun opstelling (en: moet nog blijken natuurlijk). Maar als ik iets wel goed vond aan de campagne van Timmermans, was het wel zijn ā€˜reservebankje’ frame naar de VVD. Was ook een schoffering van de kiezers geweest als ze wel bleven kwijlen om in het kabinet te komen.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
En, eindelijk IETS van goed nieuws:
Bekijk bijlage 55451

Ik had dit eigenlijk niet meer gedacht gezien hun opstelling (en: moet nog blijken natuurlijk). Maar als ik iets wel goed vond aan de campagne van Timmermans, was het wel zijn ā€˜reservebankje’ frame naar de VVD. Was ook een schoffering van de kiezers geweest als ze wel bleven kwijlen om in het kabinet te komen.
Klik om te vergroten...
In plaats van een keer het belang van de burger en het land voorop te stellen is het politieke ego spelletje alweer begonnen.
Zo jammer dit, neem je verlies en kijk waar je nog wel een nuttige bijdrage kunt geven aan de democratie.
Maar van te voren alweer dit soort uitspraken doen om de ander de pas af te snijden is gewoon sneu aan het worden.

De gehele oude garde heeft verloren, als ze nu een nieuwe kabinetsvorming gaan dwarsbomen vrees ik voor nog meer onvrede onder een bepaald deel van het electoraat.
Er staan ons turbulente tijden te wachten vrees ik.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Moeten de zwarte pieten nu extra oppassen in Nederland, of mag het juist weer?
In Spanje hebben we een knappert aan de leiding. Pedro!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
DjYella zei:
En Tequila
Klik om te vergroten...
En tetrahydrocannabinol

Excuus voor de spam
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Ze bomen het juist niet dwars he… Ze willen het gedogen. Maw: we nemen niet de leiding, we gaan niet eens dingen eisen, maar als jullie onze zetels nodig hebben in de formatie willen we wel in een gedoogconstructie. Niet onvoorwaardelijk natuurlijk, maar dat kan ook niet. Echt NIEMAND gaat zeggen: hey joh Geertje doe lekker wat je wil ik steun je wel joh (zou ook heul gek zijn naar alle mensen die op de VVD ipv PVV hebben gestemd, toch?). Dat hadden ze overigens tegen niemand gezegd, wie daar ook zou hebben gestaan.

Edit:
Nou heb ik echt een teringhekel aan de VVD natuurlijk… maar ik vind het verwijt ā€˜egospelletje’ hier wel erg misplaatst eigenlijk heheh. Ze ziet juist af van een ego spelletje namelijk. Ze zegt: de kiezer heeft laten zien niet blij te zijn met ons, ik kan me wel weer op een ministerspost wurmen, maar dat zou onterecht zijn. Ik wil best helpen om de NSC en de PVV aan de macht te krijgen, maar ik ben niet meer die macht. Dat is een behoorlijk kwetsbare positie waar je jezelf als partij dan in zet. En ā€˜van te voren uitspraken doen’? De formatie is juist net begonnen haha, een uur geleden kwamen de fractieleiders bij elkaar om er over te praten. Dit ziin de uitspraken die bij deze fase horenšŸ¤·šŸ»ā€ā™€
Betekent overigens NIET dat dit de VVD niet goed uitkomt: hun partij is erg verdeeld, onder andere als het op het gebied van samenwerken met de PVV aankomt. Op deze manier kunnen ze de kiezers die het heel graag en kiezers die het heel graag niet willen allemaal semi-tevreden houden. Maar persoonlijk denk ik vooral: dit is een goede manier om met je verlies om te gaan. Zou heel gek zijn geweest om na deze uitslag heel makkelijk te doen van ā€˜hihi o joh boeie we gaan gewoon door waar we gebleven waren hihi’.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je zegt. En ik klan er heel ver in mee gaan. Alleen interpreteer ik hun knieval meer als een signaal naar Wilders toe dat ze niet mee willen regeren en dus een kabinet over rechts lastiger wordt.
Vandaar mijn gevoel dat ze hem indirect dwarsbomen.

Nu denk ik dat ze te zelfingenomen zijn om een kabinet te weigeren onder het mom van, landsbelang.

ljuv zei:
Zou heel gek zijn geweest om na deze uitslag heel makkelijk te doen van ā€˜hihi o joh boeie we gaan gewoon door waar we gebleven waren hihi’.
Klik om te vergroten...
Ze hebben gekkere dingen laten zien in de afgelopen decennia :tilttearlaugh:

Achter iedere uitspraak van een politicus zit een verborgen agenda en met een beetje overzicht pik je die er wel snel uit. Ik ben absoluut geen complot denker maar ik zie hier wel weer een spelletje wat gespeeld wordt. Of het moet aan mij liggen, maar politici die de media opzoeken willen iets bereiken. Spijt tonen doen ze zo goed als nooit, tenzij het niet anders kan omdat hun positie in het geding is.

Wordt interessant!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjYella zei:
In plaats van een keer het belang van de burger en het land voorop te stellen is het politieke ego spelletje alweer begonnen.
Zo jammer dit, neem je verlies en kijk waar je nog wel een nuttige bijdrage kunt geven aan de democratie.
Maar van te voren alweer dit soort uitspraken doen om de ander de pas af te snijden is gewoon sneu aan het worden.

De gehele oude garde heeft verloren, als ze nu een nieuwe kabinetsvorming gaan dwarsbomen vrees ik voor nog meer onvrede onder een bepaald deel van het electoraat.
Er staan ons turbulente tijden te wachten vrees ik.
Klik om te vergroten...
Ze bomen het juist niet dwars he… Ze willen het gedogen. Maw: we nemen niet de leiding, we gaan niet eens dingen eisen, maar als jullie onze zetels nodig hebben in de formatie willen we wel in een gedoogconstructie. Niet onvoorwaardelijk natuurlijk, maar dat kan ook niet. Echt NIEMAND gaat zeggen: hey joh Geertje doe lekker wat je wil ik steun je wel joh (zou ook heul gek zijn naar alle mensen die op de VVD ipv PVV hebben gestemd, toch?). Dat hadden ze overigens tegen niemand gezegd, wie daar ook zou hebben gestaan.

Edit:
Nou heb ik echt een teringhekel aan de VVD natuurlijk… maar ik vind het verwijt ā€˜egospelletje’ hier wel erg misplaatst eigenlijk heheh. Ze ziet juist af van een ego spelletje namelijk. Ze zegt: de kiezer heeft laten zien niet blij te zijn met ons, ik kan me wel weer op een ministerspost wurmen, maar dat zou onterecht zijn. Ik wil best helpen om de NSC en de PVV aan de macht te krijgen, maar ik ben niet meer die macht. Dat is een behoorlijk kwetsbare positie waar je jezelf als partij dan in zet. En ā€˜van te voren uitspraken doen’? De formatie is juist net begonnen haha, een uur geleden kwamen de fractieleiders bij elkaar om er over te praten. Dit ziin de uitspraken die bij deze fase horenšŸ¤·šŸ»ā€ā™€
Betekent overigens NIET dat dit de VVD niet goed uitkomt: hun partij is erg verdeeld, onder andere als het op het gebied van samenwerken met de PVV aankomt. Op deze manier kunnen ze de kiezers die het heel graag en kiezers die het heel graag niet willen allemaal semi-tevreden houden. Maar persoonlijk denk ik vooral: dit is een goede manier om met je verlies om te gaan. Zou heel gek zijn geweest om na deze uitslag heel makkelijk te doen van ā€˜hihi o joh boeie we gaan gewoon door waar we gebleven waren hihi’.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben altijd een Partij voor de Dieren/ GroenLinks kiezer geweest, maar ben ook opgeschoven naar rechts (kom nu in het midden uit).

Persoonlijk ben ik er blij mee dat er met het komende kabinet verandering in beleid zal komen mbt migratie. Ik ben er niet 100% zeker van, maar ik denk toch dat het uiteindelijk beter is als hier niet te veel mensen naar toe komen.

Ben benieuwd hoe anderen dat zien.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
DjYella zei:
Ik snap wat je zegt. En ik klan er heel ver in mee gaan. Alleen interpreteer ik hun knieval meer als een signaal naar Wilders toe dat ze niet mee willen regeren en dus een kabinet over rechts lastiger wordt.
Vandaar mijn gevoel dat ze hem indirect dwarsbomen.

Nu denk ik dat ze te zelfingenomen zijn om een kabinet te weigeren onder het mom van, landsbelang.


Ze hebben gekkere dingen laten zien in de afgelopen decennia :tilttearlaugh:

Achter iedere uitspraak van een politicus zit een verborgen agenda en met een beetje overzicht pik je die er wel snel uit. Ik ben absoluut geen complot denker maar ik zie hier wel weer een spelletje wat gespeeld wordt. Of het moet aan mij liggen, maar politici die de media opzoeken willen iets bereiken. Spijt tonen doen ze zo goed als nooit, tenzij het niet anders kan omdat hun positie in het geding is.

Wordt interessant!
Klik om te vergroten...
Naja, de formatie is ook een spelletje… En dat spelletje noemen we polderen. We hebben een heel verdeeld land. Altijd al gehad, maar dat is wel meer dan ooit. En tuurlijk hebben al die politieke partijen een eigen agenda. Daar is ook voor gestemd. De meeste Nederlanders kozen voor Wilders (ik wilde eerst schrijven, voor het programma van Wilders, maar dat is in dit geval complete bs haha), maar de meerderheid van Nederland koos daar niet voor. Dus de grootste worden betekent gewoon niet dat je ook al je plannen kan uitvoeren en dat iedereen maar naar je moet luisteren. Zo heeft het nog nooit gewerkt. We formeren, en maken een coalitieakkoord. Hierin neemt de grootste partij het voortouw, en in het akkoord drukken ze meestal ook wel de dikste stempel. Maar het zijn juist afspraken tussen twee of meer partijen waar iedereen aan- maar ook inlevert op haar politieke standpunten. Daarom vind ik ook; als je nu al weet dat je er met Wilders niet uit komt, wat voor de meeste linkse partijen het geval zal zijn, dan kun je maar beter ook meteen zeggen dat je dat ook niet gaat doen. Scheelt weer een paar maanden/weken bullshit gesprekken in de formatie ook :wink:
Door een kabinet te gedogen, lever je dus HEEL veel macht in dat proces in. Want: een kabinet over rechts blijft juist mogelijk (nou hebben ze sowieso de VVD niet nodig als ze alle kleintjes zoals Ja21 enzo meenemen). De VVD geeft steun aan het kabinet of minstens een deel van het akkoord, maar ze leveren geen ministers e.d. Voor de partij die het kabinet gedoogt betekent dit dat je jezelf niet kan profileren als regeerpartij, en dus ook geen ministers een stempel kunt laten drukken op beleid, maar ook dat je geen geen sterke oppositie kunt voeren. Dat is natuurlijk electoraal niet zo handig. Tenzij de hele boel in elkaar dondert: in dat geval ben je namelijk ook niet een van de (directe) verantwoordelijken. Dat laatste kan een verwachting en daarmee deel van de overweging van de VVD zijn, maar dat denk ik zelf eigenlijk niet. De VVD heeft er ook niet zo heel veel meer aan een rechts kabinet met Wilders pertinent te dwarsbomen. Een deel van hun achterban wil dat graag, en een groter deel van van hun electoraat ook. Maar ja hoe dan ook: hiermee dwarsbomen ze helemaal niks. Ze maken het eigenlijk nog veel makkelijker voor de PVV en NSC.
Ze hebben overigens de media ook niet per se opgezocht, dit bericht kwam naar buiten vlak voor de eerste gesprekken waar ik het net over had: de media heeft Yesilgoz opgezocht haha. En dat blijft wel meer gebeuren de komende tijd. Denk maar aan functie elders: Ollongren zocht de media ook niet op, zij vonden haar. Dat vind ik eigenlijk best schadelijk voor het formatieproces maak okay so be it.

Zoals eerder benoemd, een derde van NL wil HEEL graag een kabinet met de PVV. Een derde andere kiezers wil ABSOLUUT GEEN kabinet met de PVV. Een extreem rechts kabinet is daarom helemaal niet zo voor de handliggend, ook al zijn er dikke verkiezingswinst en geboekt. Maar ā€˜Pietje is de grootste dus iedereen moet voor hem buigen’ is wel een behoorlijke versimplificering van ons politieke model.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gemberthee zei:
Ik ben altijd een Partij voor de Dieren/ GroenLinks kiezer geweest, maar ben ook opgeschoven naar rechts (kom nu in het midden uit).

Persoonlijk ben ik er blij mee dat er met het komende kabinet verandering in beleid zal komen mbt migratie. Ik ben er niet 100% zeker van, maar ik denk toch dat het uiteindelijk beter is als hier niet te veel mensen naar toe komen.

Ben benieuwd hoe anderen dat zien.
Klik om te vergroten...
Overal waar te voor staat is niet goed voor je behalve te vrede🤪

Linkse partijen willen ook werken aan de migratiecrisis. De manier waarop wordt alleen anders ingevuld (namelijk: zonder uitsluiting, met respect voor internationale afspraken, etc.). Volgens mij is het wel duidelijk hoe ik het zelf zie en dat doet er ook niet echt toe, maar ik vraag me vooral af:

- Hoeveel is te veel voor je?
- Welke verandering wil je graag zien?
- Hoe denk je dat migratie er nu uit ziet en waar denk je dat de problemen vandaan komen? (Hier zit natuurlijk ook de impicite vraag in: 'en hoe verhoudt dat zich tot de werkelijkheid?' - want veel mensen hebben een compleet verkeerd beeld over migratieproblemen in NL omdat mensen als Yesilgoz op de nationale tv een vrijbrief krijgen hier leugens over te verspreiden… zoals bijvoorbeeld met de nareizigers: klopte gewoon geen kut van).
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Daarom vind ik ook; als je nu al weet dat je er met Wilders niet uit komt, wat voor de meeste linkse partijen het geval zal zijn, dan kun je maar beter ook meteen zeggen dat je dat ook niet gaat doen. Scheelt weer een paar maanden/weken bullshit gesprekken in de formatie ook :wink:
Klik om te vergroten...
Ik vind het persoonlijk een ontzettend zwaktebod en symboolpolitiek als je van te voren al afhaakt. Er zijn echt wel meer overlappende punten dan men zou vermoeden.
Dat er fundamentele extreme verschillen van mening zijn op een aantal punten is ook zeker waar. Maar probeer dan toch de verbinding te blijven zoeken, daar kun je altijd nog meer mee bereiken dan als een kniesoor oppositie te gaan voeren.

Wilders speelt het spel slim en deed meteen al een knieval. Dat was een ontzettende slimme zet want zo heeft hij de wind uit de zeilen gehaald van zijn opponenten. Ik ben het op veel punten absoluut niet met Wilders eens maar hij is geen domme man en ik ben oprecht benieuwd of hij er iets moois van kan boetseren met Omtzigt.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#17
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Overal waar te voor staat is niet goed voor je behalve te vrede🤪
Klik om te vergroten...
En Tequila :innocent:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
DjYella zei:
Ik vind het persoonlijk een ontzettend zwaktebod en symboolpolitiek als je van te voren al afhaakt.
Klik om te vergroten...
Maar hoezo?
Kijk: als de VVD nu had gezegd ā€œwe doen het niet helemaal niks nada stik erin met je kopvoddentaxā€. Dan had ik wel gedacht van, ja maar ho eens even jullie hebben 15 jaar lang dit land klaar gemaakt voor en gesmeekt om rechtse kabinetten en dit is heel gek want jullie hebben het vorige kabinet laten vallen op migratie en nu ligt er een oplossing voor je neus die jullie bevalt EN JE NEGEERT KIEZERS.
Nu zegt ze: kiezers hebben gesproken, en we gaan dat volledig faciliteren zonder zelf onze zin door te drukken.

Maar in het geval van bijvoorbeeld D66 of de PvdA: als zij hadden gezegd ā€˜Tuurlijk zijn we bereid verantwoordelijkheid te pakken en te praten over een akkoord met Wilders’ terwijl ze al lang en breed weten dat er geen akkoord kĆ”n komen, dan is dat toch JUIST een symbolische bs uitspraak die de formatie alleen maar kan vertragen?

DjYella zei:
Dat er fundamentele extreme verschillen van mening zijn op een aantal punten is ook zeker waar. Maar probeer dan toch de verbinding te blijven zoeken, daar kun je altijd nog meer mee bereiken dan als een kniesoor oppositie te gaan voeren.
Klik om te vergroten...
Als er iemand is die de verbinding heeft geprobeerd op te zoeken deze campagne, is het GL-PvdA wel. Maar als je partij gebouwd is op rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid, is het toch niet gek dat je niet samenwerkt met een partij die daar volledig tegenin druist? Het is al sinds jaar en dag duidelijk dat daar geen vruchtbare samenwerking uit komt… Het zou een middelvinger zijn naar de voltallige achterban van hun partijen en ook nog een bedrog naar de PVV kiezers die denken dat ze eruit kunnen komen.

DjYella zei:
Er zijn echt wel meer overlappende punten dan men zou vermoeden.
Dat er fundamentele extreme verschillen van mening zijn op een aantal punten is ook zeker waar. Maar probeer dan toch de verbinding te blijven zoeken, daar kun je altijd nog meer mee bereiken dan als een kniesoor oppositie te gaan voeren.
Klik om te vergroten...
Nee… er zijn heel weinig overlappende punten tussen de PVV en partijen als D66, GL-PvdA, Volt, etc. Denk dat je ze op een A4tje kwijt kunt, en daarmee kun je geen land besturen. Het gaat natuurlijk niet alleen over de radicale en discriminerende standpunten richting moslims, maar ook over vrouwenrechten, over klimaat, etc. Dit zijn fundamentele punten voor progressieve partijen. Beetje alsof je de SGP vraagt te stoppen met zeiken over God. En zelfs al zouden ze er wel 5 A4tjes mee kunnen vullen: het zijn nou precies die standpunten waar progressieve partijen ā€˜niet over hun schaduw’ heen kunnen stappen. Dat zouden ze ook helemaal niet moeten doen, want dat negeren ze een derde van de Nederlanders en hun eigen electoraat.
Waarom mag je de ene 1/3e Nederlanders wel negeren en de andere 1/3e niet, volgens jou?

DjYella zei:
Ik ben het op veel punten absoluut niet met Wilders eens maar hij is geen domme man
Klik om te vergroten...
Oneens haha. OkƩ nee trouwens ik ben het ook op heel veel punten met Wilders oneens en het ƭs geen domme man, maar hij brengt wel domme oplossingen. Hij is slim omdat hij die oplossingen weet te verkopen als goeie oplossingen, maar:
- het is heel dom om te denken dat een asielstop de woningcrisis oplost (of zelfs merkbaar verbetert)
- het is heel dom om te denken dat je als klein landje als NL uit de EU kan treden zonder grote economische gevolgen
- het is heel dom om de pensioenleeftijd naar 65 terug te draaien zonder dat je ook maar enig idee hebt hoe je dat gaat betalen, want het is een van de aller alles duurste en complexe vraagstukken in tijden. We kunnen het nu al nauwelijks betalen, zegmaar.

En zo kan ik nog wel even doorgaan… Kijk op heel veel principiĆ«le punten ben het ik echt een fervent tegenstander, maar als linkse rat geloof ik natuurlijk wel in zijn DOELEN rondom bestaanszekerheid en de zorg e.d. Alleen de manier waarop: daar geloof ik gewoon niet in. Vooral niet door wat economische doorrekeningen hierover laten zien. Dus ik ben wel blij dat de kans groot is dat we dat de komende tijd gaan meemaken, want dan zal hopelijk ook snel duidelijk worden hoe dom het programma daadwerkelijk is.

DjYella zei:
ik ben oprecht benieuwd of hij er iets moois van kan boetseren met Omtzigt.
Klik om te vergroten...
Ik ook, en ik twijfel er eigenlijk niet aan dat dit ze zal lukken MITS Wilders Milders blijft. Ook tussen NSC en PVV zijn nog heel grote verschillen te overbruggen.
Daarom: formeren is gewoon zo makkelijk niet. Wordt ook echt veel te makkelijk over gedacht: besturen is heel complex.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Worden eindelijk al die arme Nederlanders beschermt voor die verschrikkelijke mensen die vluchten voor een oorlog

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."