#1
Het is inderdaad mijn mening, die tevens wordt ondersteund door de peilingen.Dit is gewoon jouw mening, niets meer en niets minder.
Het is inderdaad mijn mening, die tevens wordt ondersteund door de peilingen.Dit is gewoon jouw mening, niets meer en niets minder.
Jij ook Zeehondje❤️@ljuv, dank je wel voor de tijd die je hebt genomen om duidelijk, inhoudelijk en vriendelijk te reageren 😘
Mee eens, ik zie vooral veralgemeniseren en een ietwat hautaine houding.Nou, ik ben heel blij voor je, top!
Vreemde toon heb je, maar kan ook aan mij liggen.
Verkiezingen zijn spannend voor veel mensen.
Ok.Nou, ik ben heel blij voor je, top!
Vreemde toon heb je, maar kan ook aan mij liggen.
Verkiezingen zijn spannend voor veel mensen.
Fijn dat jullie vooral een mening over mij hebben en ik niet direct over jullie.Mee eens, ik zie vooral veralgemeniseren en een ietwat hautaine houding.
Wellicht is het je stijl van schrijven die bepaalde associaties oproept. Ik zocht enkel bevestiging.Ok.
Fijn dat jullie vooral een mening over mij hebben en ik niet direct over jullie.
Had je dat fragment gezien van dat ze van "BBBeter" "BBBloed" gemaakt hadden en dat Caroline zei dat ze zich daardoor bedreigd voelde? Ik dacht toen echt: "Jij voelt je bedreigd? Kan je nagaan hoe alle dieren zich voelen, die dagelijks op brute wijze gedood worden, in de megastallen waar JIJ een directe vertegenwoordiger van bent. Je bent letterlijk het gezicht van de vleesindustrie!"Hahaha misschien ga ik mijn werkprinter wel misbruiken indd. Ik ga er erg goed op iig😂
Zijn debatstijl valt naar mijn mening niet bijster sterk uit. Hij mist een zekere flair, een vorm van charisma. Timmermans kiest Wilders als zijn tegenstander voor deze verkiezingen. In mijn ogen is Wilders een straatvechter die zichzelf prima redt in dergelijke situaties. Over het algemeen komt Wilders als de "winnaar" uit de bus, waarbij de uiteindelijke winnaar vaak niet wordt bepaald op basis van de inhoud van het debat. Timmermans probeert het gesprek vaak op een redelijke manier te voeren, maar bij een persoon als Wilders lijkt dit niet te werken. Naar mijn mening heeft Klaver meer charisma. Hij weet arrogant rechts gepraat regelmatig doeltreffend te pareren.Dit vind ik wel interessant, ik vind juist dat Timmermans het best wel goed doet namelijk! Waarom vind jij dat hij het verprutst?
Ik ben voorstander van kerncentrales. Zelfs bepaalde linkse partijen lijken het erover eens te zijn dat kernenergie een relatief duurzame optie is. Op deze manier kunnen we Nederland verzekeren van betaalbare energie en ons minder afhankelijk maken van externe bronnen. Het recente voorbeeld van de gevolgen van een gaskraan die wordt dichtgedraaid, zoals bijvoorbeeld in het geval van Rusland, benadrukt het belang van een meer stabiele energievoorziening. Dit kan directe invloed hebben op onze energierekeningen, iets wat we kunnen vermijden door te investeren in kernenergie.Ik ook niet, maar wat lijkt jou dan het best om in Nederland te doen om voor groene energie? Juist omdat Nederland helemaal geen grote vervuiler is t.o.v. vele andere landen lijkt dat me juist een goede reden om hier niet aan het bouwen van meer kerncentrales te beginnen.
Vermoedelijk NSC.Heb je toevallig het kieskompas ingevuld? Ben wel benieuwd waar jij terecht komt. Weet niet of je het al eerder hier genoemd had, maar waar ga je dan deze verkiezingen op stemmen en waarom?![]()
Ja mja tsja. Lastig… Klinkt een beetje tegenstrijdig ook.Dankjewel, ga ik dat wel doen. Heb vanmiddag ook nog cursus nl, dus ook niet de hele dag de tijd 🙈
Maar ben normaal gesproken qua normen en waarden wel "links en sociaal". Alleen dat mn vriend al 14 jaar in een dorp op een huis moet wachten als Nederlander vind ik gewoon belachelijk. Ik vind niet dat wij als klein landje Nederland al die asielzoekers op moeten vangen en hier laten blijven, zeker niet als het veilig is in hun eigen land weer. En ze niet allemaal voorrang geven op een huis waardoor je als NLer achteraan staat.
En ik vind milieu heus wel belangrijk, maar daar vind ik de PvdA/GL ook weer te ver in doorslaan nu. En zo'n oude Sinterklaas als een Timmermans vind ik ook gewoon geen goede zet. Heb geen sympathie voor hem. Hij is wel deskundig, maar ik heb geen sympathie/vertrouwen in hem.
Als de PvdA niet met GroenLinks was samengegaan was het een stuk makkelijker geweest, dan had ik wel gewoon daar op gestemd.
Maar zij zijn nog linkser geworden nu terwijl ik zelf meer naar rechts ben gegaan op sommige punten. Dus dat maakt het opeens na 18 jaar stemmen opeens zo lastig. Want PVV is qua asielbeleid dan wel extreem rechts, verder heeft hij best veel linkse/sociale standpunten ook.
Aina, niet zo toch.(Ik vraag me af wanneer dit evolueert naar NSB, wellicht wanneer hij onpopulaire en/of inconsistente maatregelen begint te nemen.)
Dat is juist hetgeen wat ik heel fijn aan hem vindt. Hij is letterlijk de eerste politicus waarbij ik niet het gevoel heb dat hij er een onnodig showtje van maakt en het echt bij de feiten houdt, maar ik denk wel dat je gelijk hebt over dat hij voor veel mensen een bepaald charisma mist om het interessant te houden om naar hem te luisteren. Mensen kunnen veel dingen zeggen over Wilders, maar oncharismatisch is hij zeker niet. Ik vind hem de leukste politicus om fragmenten of debatten van te bekijken. Hoewel Wilders' debateerstijl vrij theatraal kan zijn, denk ik wel dat hij integer is in de boodschap die hij overbrengt. Dat vind ik ook van Sylvana Simons (love her, ik vind haar echt een geweldige debater), Pieter Omtzigt, Esther Ouwehand en heel af en toe ook Thierry Baudet als 'ie even vastloopt in een autistische obsessie van 'm, zoals tijdens het debat over migratie met DENK en JA21. Ik ging hé-le-maal stuk om hoe Thierry volledig opging in zijn persoonlijke missie om Edward Snowden en Julian Assange te bevrijden en compleet negeerde wat de rest zei tijdens het debat. Ik vind Baudet echt een kwal, maar hier vond ik 'm heel aandoenlijk.Zijn debatstijl valt naar mijn mening niet bijster sterk uit. Hij mist een zekere flair, een vorm van charisma.
Eens.. Dat vind ik ook van Sylvana Simons (love her, ik vind haar echt een geweldige debater)
Hahaha, ja. Ook wil hij Ross Ulbricht bevrijden. Die gast heeft Silkroad uit de lucht gestampt en is verantwoordelijk voor het grootste particuliere drugsnetwerk ooit.Ik ging hé-le-maal stuk om hoe Thierry volledig opging in zijn persoonlijke missie om Edward Snowden en Julian Assange te bevrijden en compleet negeerde wat de rest zei tijdens het debat. Ik vind Baudet echt een kwal, maar hier vond ik 'm heel aandoenlijk.
Hmmmmm zou ik nog niet zo snel vanuit gaan hoor! Kan nog alle kanten op… D66 had bij de vorige TK verkiezingen in de peilingen de dag voor de verkiezingen 6 zetels minder dan ze uiteindelijk haalden. En vorig weekeind wist maar 10% van de mensen die zeiden op Omtzigt te stemmen dat zeker te weten. Heb een heel drukke werkweek gehad dus weet niet hoe de cijfers er nu uit zien, maar het zou dus zomaar kunnen dat de meer linkse omtzigtstemmers nog veranderen omdat ook heel duidelijk is geworden dat nsc liever over rechts wil gaan regeren. En dat het daarmee ook nog eens heel snel extreem rechts wordt met de sgp en pvv. Plus d66 is ook nog een groot vraagteken… daar kan ook nog wel wat naar GL-PvdA verdwijnen.Ik wilde eerst strategisch links gaan stemmen, maar inmiddels heb ik totaal geen vertrouwen meer in dat GL-PvdA een deel gaat uitmaken van de coaltie, laat staan dat het de grootste wordt, dus ik ga denk ik toch maar PvdD of BIJ1 stemmen. Ik weet alleen nog niet welke van die 2 het wordt.
Yesilgoz zei exact hetzelfde? En zo meer lijsttrekkers. Ik vind het juist wel veelzeggend dat ze liever de kamer ingaan als ze niet de meeste stemmen krijgen🤷🏻♀️Timmermans lijkt alleen bereid deel te nemen als hij de dominante positie kan innemen, wat naar mijn mening vrij arrogant is.
Naja hier zijn natuurlijk hele onderzoeken en rapporten over geschreven, die zou je kunnen lezen.Ik denk ook niet dat wij vanuit Nederland het natuur en klimaat probleem gaan oplossen. Als er landen als China, Rusland en de VS zijn die geen fuck geven, dan vraag ik me af of het Überhaupt wel zin heeft. Klinkt een beetje cynisch, maar waarom zou je onnodig geld uit de zakken kloppen van mensen als het een druppel op een gloeiende plaat is? Nogmaals, misschien klink ik cynisch, maar naar mijn mening is dit pure symboolpolitiek met een vals randje.
Ah nee gemist! Hebbie een linkie?Had je dat fragment gezien van dat ze van "BBBeter" "BBBloed" gemaakt hadden en dat Caroline zei dat ze zich daardoor bedreigd voelde? Ik dacht toen echt: "Jij voelt je bedreigd? Kan je nagaan hoe alle dieren zich voelen, die dagelijks op brute wijze gedood worden, in de megastallen waar JIJ een directe vertegenwoordiger van bent. Je bent letterlijk het gezicht van de vleesindustrie!"Echt deze vrouw wejow wejow...
Bij mij komt er Christen Uni en CDA uit.Another stemwijzer: https://paxvoorvrede.nl/acties/vredeswijzer/
Pax is een ngo die onder andere probeert te lobbyen voor vrede en heeft op t gebied van vrede, veiligheid en buitenlandbeleid een stemwijzer gemaakt met heeeel fijne toelichting.
Interessant! Is het een belangrijk onderwerp voor je?Bij mij komt er Christen Uni en CDA uit.
Heb je dan 16 verschillende soort van kieswijzers ingevuld?Ik heb nu 16 stemhulpen bij elkaar hahahaha dus de keuze is reuze.
Heb Uhm eigenlijk aan gedaan omdat je hem adviseerde.Interessant! Is het een belangrijk onderwerp voor je?
Jaaaa precies, daarom vroeg ik het. Zou er niet te veul waarde aan hechten als je andere onderwerpen belangrijker vindt heur. Voor mij zijn het wel belangrijke standpunten bij partijen en een belangrijke reden voor mijn stem.Heb Uhm eigenlijk aan gedaan omdat je hem adviseerde.
Ik had tot nu alleen de stemwijzer ingevuld en daar kwam totaal iets anders uit. Was wel benieuwd of dat hetzelfde zou zijn.
Ik ben natuurlijk wel een voorstander voor world peace![]()
Oeh. Ik kon het niet meer met je oneens zijn. Heb het zelfs afgezet toen het op tv kwam, zo tenenkrommend vond ik het interviewtje van Jack.Jack heeft een uitgesproken mening:
![]()
Jack van Gelder hekelt "vals mannetje" Jesse Klaver en Frans Timmermans
In de zomerbreak van Vandaag Inside mag De Oranjezomer met vaste analist Jack van Gelder het stokje overnemen. Dat doet 'ie met verve, want ook Jack ste...www.skoften.net
Ik ga er wel een stuk in mee.
Ik vond die "OnlyFrans" ook wel erg sterk, en het kost inderdaad moeite om nu niet de printer aan te slingeren met deze plaatjes. 😂Als onze printer het deed dan had ik deze een paar keer uitgeprint en buiten opgehangen.
Ik heb ze wel allemaal even uitgeprobeerd ja😂Heb je dan 16 verschillende soort van kieswijzers ingevuld?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."