Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
209 weergaven
18-5-2026
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Dit is gewoon jouw mening, niets meer en niets minder.
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad mijn mening, die tevens wordt ondersteund door de peilingen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
@ljuv, dank je wel voor de tijd die je hebt genomen om duidelijk, inhoudelijk en vriendelijk te reageren 😘
Klik om te vergroten...
Jij ook Zeehondje❤️
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Nou, ik ben heel blij voor je, top!
Vreemde toon heb je, maar kan ook aan mij liggen.
Verkiezingen zijn spannend voor veel mensen.
Klik om te vergroten...
Mee eens, ik zie vooral veralgemeniseren en een ietwat hautaine houding.
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Nou, ik ben heel blij voor je, top!
Vreemde toon heb je, maar kan ook aan mij liggen.
Verkiezingen zijn spannend voor veel mensen.
Klik om te vergroten...
Ok.
DjYella zei:
Mee eens, ik zie vooral veralgemeniseren en een ietwat hautaine houding.
Klik om te vergroten...
Fijn dat jullie vooral een mening over mij hebben en ik niet direct over jullie.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
SandervG zei:
Ok.

Fijn dat jullie vooral een mening over mij hebben en ik niet direct over jullie.
Klik om te vergroten...
Wellicht is het je stijl van schrijven die bepaalde associaties oproept. Ik zocht enkel bevestiging.
Excuus als ik je ermee gekwetst heb.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Hahaha misschien ga ik mijn werkprinter wel misbruiken indd. Ik ga er erg goed op iig😂
Klik om te vergroten...
Had je dat fragment gezien van dat ze van "BBBeter" "BBBloed" gemaakt hadden en dat Caroline zei dat ze zich daardoor bedreigd voelde? Ik dacht toen echt: "Jij voelt je bedreigd? Kan je nagaan hoe alle dieren zich voelen, die dagelijks op brute wijze gedood worden, in de megastallen waar JIJ een directe vertegenwoordiger van bent. Je bent letterlijk het gezicht van de vleesindustrie!" :expressionless: Echt deze vrouw wejow wejow...
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweevteev zei:
Dit vind ik wel interessant, ik vind juist dat Timmermans het best wel goed doet namelijk! Waarom vind jij dat hij het verprutst?
Klik om te vergroten...
Zijn debatstijl valt naar mijn mening niet bijster sterk uit. Hij mist een zekere flair, een vorm van charisma. Timmermans kiest Wilders als zijn tegenstander voor deze verkiezingen. In mijn ogen is Wilders een straatvechter die zichzelf prima redt in dergelijke situaties. Over het algemeen komt Wilders als de "winnaar" uit de bus, waarbij de uiteindelijke winnaar vaak niet wordt bepaald op basis van de inhoud van het debat. Timmermans probeert het gesprek vaak op een redelijke manier te voeren, maar bij een persoon als Wilders lijkt dit niet te werken. Naar mijn mening heeft Klaver meer charisma. Hij weet arrogant rechts gepraat regelmatig doeltreffend te pareren.

Zweevteev zei:
Ik ook niet, maar wat lijkt jou dan het best om in Nederland te doen om voor groene energie? Juist omdat Nederland helemaal geen grote vervuiler is t.o.v. vele andere landen lijkt dat me juist een goede reden om hier niet aan het bouwen van meer kerncentrales te beginnen.
Klik om te vergroten...
Ik ben voorstander van kerncentrales. Zelfs bepaalde linkse partijen lijken het erover eens te zijn dat kernenergie een relatief duurzame optie is. Op deze manier kunnen we Nederland verzekeren van betaalbare energie en ons minder afhankelijk maken van externe bronnen. Het recente voorbeeld van de gevolgen van een gaskraan die wordt dichtgedraaid, zoals bijvoorbeeld in het geval van Rusland, benadrukt het belang van een meer stabiele energievoorziening. Dit kan directe invloed hebben op onze energierekeningen, iets wat we kunnen vermijden door te investeren in kernenergie.

Wat betreft het klimaat kom ik terug op mijn eerdere standpunt.
Zweevteev zei:
Heb je toevallig het kieskompas ingevuld? Ben wel benieuwd waar jij terecht komt. Weet niet of je het al eerder hier genoemd had, maar waar ga je dan deze verkiezingen op stemmen en waarom? :)
Klik om te vergroten...
Vermoedelijk NSC.

(Ik vraag me af wanneer dit evolueert naar NSB, wellicht wanneer hij onpopulaire en/of inconsistente maatregelen begint te nemen.:mouthzip:)

Ik zal direct eens een stemwijzer invullen, tho.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Dankjewel, ga ik dat wel doen. Heb vanmiddag ook nog cursus nl, dus ook niet de hele dag de tijd 🙈
Maar ben normaal gesproken qua normen en waarden wel "links en sociaal". Alleen dat mn vriend al 14 jaar in een dorp op een huis moet wachten als Nederlander vind ik gewoon belachelijk. Ik vind niet dat wij als klein landje Nederland al die asielzoekers op moeten vangen en hier laten blijven, zeker niet als het veilig is in hun eigen land weer. En ze niet allemaal voorrang geven op een huis waardoor je als NLer achteraan staat.

En ik vind milieu heus wel belangrijk, maar daar vind ik de PvdA/GL ook weer te ver in doorslaan nu. En zo'n oude Sinterklaas als een Timmermans vind ik ook gewoon geen goede zet. Heb geen sympathie voor hem. Hij is wel deskundig, maar ik heb geen sympathie/vertrouwen in hem.

Als de PvdA niet met GroenLinks was samengegaan was het een stuk makkelijker geweest, dan had ik wel gewoon daar op gestemd.
Maar zij zijn nog linkser geworden nu terwijl ik zelf meer naar rechts ben gegaan op sommige punten. Dus dat maakt het opeens na 18 jaar stemmen opeens zo lastig. Want PVV is qua asielbeleid dan wel extreem rechts, verder heeft hij best veel linkse/sociale standpunten ook.
Klik om te vergroten...
Ja mja tsja. Lastig… Klinkt een beetje tegenstrijdig ook.

Ik wil geen stemadvies meer geven op de laatste dag, maar wel even wat feitjes over asiel en de woningnood benoemen:
Realiseer je goed dat de cijfers en verhalen over migratie heel vaak niet waar zijn. Zo krijgen statushouders inderdaad voorrang op sociale huur, maar asiel is maar een heel klein deel van migratie. Het is een NOG kleiner deel van de mensen die een sociale huurwoning krijgen (ik dacht 7,5%). Dus: asielzoekers tegenhouden om NL binnen te komen gaat niet de migratieproblemen oplossen, slechts een klein deel ervan. En daarbinnen gaat het een NOG kleiner deel van de woningcrisis tegen.
Problematischer in de woningcrisis is dat er heel weinig is bijgebouwd, vooral in de sociale huur. Het zijn niet de rechtse partijen die dat met hun programma’s willen aanpakken (tuurlijk, iedereen wil bouwen, maar sommige partijen willen dat een stuk sociaal rechtvaardiger). Het waren wél de rechtse partijen die dat beleid van te weinig sociaal bouwen uitvoerden, het was de VVD die het ministerie van wonen opdoekte en particuliere markt onbetaalbaar maakte.
Er zijn ook veel wetenschappers en beleidsmakers die hierover hebben geschreven, maar dit is misschien een makkelijker beginnetje:

Nee, wachtlijsten voor woningen zijn er niet omdat statushouders voorgaan

Volgens Annabel Nanninga, statenlid en lijsttrekker van JA21, zijn er wachtlijsten voor woningen omdat statushouders voorrang krijgen. Dit blijkt onwaar.||Volgens Annabel Nanninga, statenlid en lijsttrekker van JA21, zijn er wachtlijsten voor woningen omdat statushouders voorrang krijgen...
pointer.kro-ncrv.nl pointer.kro-ncrv.nl
Daarnaast, zoals ik ook eerder in dit topic al gedeeld heb, mág je dit beleid niet zomaar uitvoeren. Maar das weer een ander verhaal.
En let wel: ook linkse partijen willen werken aan het migratie vraagstuk. Maar wel binnen de kaders van de wet en binnen de geest van sociale rechtvaardigheid. Een kanttekening die ik vind dat links te weinig benoemt: asielmigratie zijn wél de migranten die ook het vaakst blijven in Nederland. Dus dat kleine deel, maakt gemiddeld wel iets meer impact. Maargoed: niet genoeg om al onze problemen op te lossen als we ze zouden weren.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
SandervG zei:
(Ik vraag me af wanneer dit evolueert naar NSB, wellicht wanneer hij onpopulaire en/of inconsistente maatregelen begint te nemen.:mouthzip:)
Klik om te vergroten...
Aina, niet zo toch. :tearsofjoy: 😭

SandervG zei:
Zijn debatstijl valt naar mijn mening niet bijster sterk uit. Hij mist een zekere flair, een vorm van charisma.
Klik om te vergroten...
Dat is juist hetgeen wat ik heel fijn aan hem vindt. Hij is letterlijk de eerste politicus waarbij ik niet het gevoel heb dat hij er een onnodig showtje van maakt en het echt bij de feiten houdt, maar ik denk wel dat je gelijk hebt over dat hij voor veel mensen een bepaald charisma mist om het interessant te houden om naar hem te luisteren. Mensen kunnen veel dingen zeggen over Wilders, maar oncharismatisch is hij zeker niet. Ik vind hem de leukste politicus om fragmenten of debatten van te bekijken. Hoewel Wilders' debateerstijl vrij theatraal kan zijn, denk ik wel dat hij integer is in de boodschap die hij overbrengt. Dat vind ik ook van Sylvana Simons (love her, ik vind haar echt een geweldige debater), Pieter Omtzigt, Esther Ouwehand en heel af en toe ook Thierry Baudet als 'ie even vastloopt in een autistische obsessie van 'm, zoals tijdens het debat over migratie met DENK en JA21. Ik ging hé-le-maal stuk om hoe Thierry volledig opging in zijn persoonlijke missie om Edward Snowden en Julian Assange te bevrijden en compleet negeerde wat de rest zei tijdens het debat. Ik vind Baudet echt een kwal, maar hier vond ik 'm heel aandoenlijk.
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweevteev zei:
. Dat vind ik ook van Sylvana Simons (love her, ik vind haar echt een geweldige debater)
Klik om te vergroten...
Eens.

Ik zou nooit op haar stemmen, maar vurig in het debat is ze zeker! Laatst had ze Rutte nog een keer tuk waar ik wel van kon genieten:
Zweevteev zei:
Ik ging hé-le-maal stuk om hoe Thierry volledig opging in zijn persoonlijke missie om Edward Snowden en Julian Assange te bevrijden en compleet negeerde wat de rest zei tijdens het debat. Ik vind Baudet echt een kwal, maar hier vond ik 'm heel aandoenlijk.
Klik om te vergroten...
Hahaha, ja. Ook wil hij Ross Ulbricht bevrijden. Die gast heeft Silkroad uit de lucht gestampt en is verantwoordelijk voor het grootste particuliere drugsnetwerk ooit.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweevteev zei:
Ik wilde eerst strategisch links gaan stemmen, maar inmiddels heb ik totaal geen vertrouwen meer in dat GL-PvdA een deel gaat uitmaken van de coaltie, laat staan dat het de grootste wordt, dus ik ga denk ik toch maar PvdD of BIJ1 stemmen. Ik weet alleen nog niet welke van die 2 het wordt.
Klik om te vergroten...
Hmmmmm zou ik nog niet zo snel vanuit gaan hoor! Kan nog alle kanten op… D66 had bij de vorige TK verkiezingen in de peilingen de dag voor de verkiezingen 6 zetels minder dan ze uiteindelijk haalden. En vorig weekeind wist maar 10% van de mensen die zeiden op Omtzigt te stemmen dat zeker te weten. Heb een heel drukke werkweek gehad dus weet niet hoe de cijfers er nu uit zien, maar het zou dus zomaar kunnen dat de meer linkse omtzigtstemmers nog veranderen omdat ook heel duidelijk is geworden dat nsc liever over rechts wil gaan regeren. En dat het daarmee ook nog eens heel snel extreem rechts wordt met de sgp en pvv. Plus d66 is ook nog een groot vraagteken… daar kan ook nog wel wat naar GL-PvdA verdwijnen.

En het kan ook allllllemaal nog naar de PVV gaan… Moraal van het verhaal: peilingen geven een indicatie maar in die laatste dagen, uren zelfs, maken mensen vaak pas echt de balans op dus ik zou niet te veel hiervan uitgaan. Daarom is tactisch stemmen dus ook niet altijd… tactisch heheh.

SandervG zei:
Timmermans lijkt alleen bereid deel te nemen als hij de dominante positie kan innemen, wat naar mijn mening vrij arrogant is.
Klik om te vergroten...
Yesilgoz zei exact hetzelfde? En zo meer lijsttrekkers. Ik vind het juist wel veelzeggend dat ze liever de kamer ingaan als ze niet de meeste stemmen krijgen🤷🏻‍♀️

SandervG zei:
Ik denk ook niet dat wij vanuit Nederland het natuur en klimaat probleem gaan oplossen. Als er landen als China, Rusland en de VS zijn die geen fuck geven, dan vraag ik me af of het Überhaupt wel zin heeft. Klinkt een beetje cynisch, maar waarom zou je onnodig geld uit de zakken kloppen van mensen als het een druppel op een gloeiende plaat is? Nogmaals, misschien klink ik cynisch, maar naar mijn mening is dit pure symboolpolitiek met een vals randje.
Klik om te vergroten...
Naja hier zijn natuurlijk hele onderzoeken en rapporten over geschreven, die zou je kunnen lezen.
En klimaatbeleid in alleen NL lijkt misschien uit verhouding, maar niet zo als geschetst wordt. Per hoofd stoten we nogsteeds 4 keer zo veel uit als per hoofd in India. Daar zijn wel meer hoofden: dat klopt, en daardoor absoluut gezien meer uitstoot. Maar percentueel gezien dus hillemoal nie en per hoofd minder uitstoten levert dus wel degelijk veel op. Daarbij: wij als westen hebben de middelen hierin te investeren, landen in ontwikkeling veel minder. Zonnepanelen zijn nu alleen zo succesvol omdat Duitsland er ooit miljarden inpompte. Ik vind het niet cynisch, want ik snap wel dat het op de oppervlakte overkomt alsof het bs is. Maar als je ietsje dieper kijkt, zit het dus wel heel anders.

Edit: overigens wordt het niet voor niets samenwerking in EU verband gezocht. Door vooral Timmermans🤷🏻‍♀️

Zweevteev zei:
Had je dat fragment gezien van dat ze van "BBBeter" "BBBloed" gemaakt hadden en dat Caroline zei dat ze zich daardoor bedreigd voelde? Ik dacht toen echt: "Jij voelt je bedreigd? Kan je nagaan hoe alle dieren zich voelen, die dagelijks op brute wijze gedood worden, in de megastallen waar JIJ een directe vertegenwoordiger van bent. Je bent letterlijk het gezicht van de vleesindustrie!" :expressionless: Echt deze vrouw wejow wejow...
Klik om te vergroten...
Ah nee gemist! Hebbie een linkie?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Another stemwijzer: https://paxvoorvrede.nl/acties/vredeswijzer/

Pax is een ngo die onder andere probeert te lobbyen voor vrede en heeft op t gebied van vrede, veiligheid en buitenlandbeleid een stemwijzer gemaakt met heeeel fijne toelichting.
Klik om te vergroten...
Bij mij komt er Christen Uni en CDA uit.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Bij mij komt er Christen Uni en CDA uit.
Klik om te vergroten...
Interessant! Is het een belangrijk onderwerp voor je?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Ik heb nu 16 stemhulpen bij elkaar hahahaha dus de keuze is reuze.
Klik om te vergroten...
Heb je dan 16 verschillende soort van kieswijzers ingevuld?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Interessant! Is het een belangrijk onderwerp voor je?
Klik om te vergroten...
Heb Uhm eigenlijk aan gedaan omdat je hem adviseerde. :lolol:
Ik had tot nu alleen de stemwijzer ingevuld en daar kwam totaal iets anders uit. Was wel benieuwd of dat hetzelfde zou zijn.

Ik ben natuurlijk wel een voorstander voor world peace :twohearts:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Heb Uhm eigenlijk aan gedaan omdat je hem adviseerde. :lolol:
Ik had tot nu alleen de stemwijzer ingevuld en daar kwam totaal iets anders uit. Was wel benieuwd of dat hetzelfde zou zijn.

Ik ben natuurlijk wel een voorstander voor world peace :twohearts:
Klik om te vergroten...
Jaaaa precies, daarom vroeg ik het. Zou er niet te veul waarde aan hechten als je andere onderwerpen belangrijker vindt heur. Voor mij zijn het wel belangrijke standpunten bij partijen en een belangrijke reden voor mijn stem.

Ik heb nu 16 stemhulpen bij elkaar hahahaha dus de keuze is reuze.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
D2103640-155B-4C8D-B0F7-311380F6FA2E.jpeg
Heel gekke krantenkop wel gisteren🤔😂
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Jack heeft een uitgesproken mening:

www.skoften.net

Jack van Gelder hekelt "vals mannetje" Jesse Klaver en Frans Timmermans

In de zomerbreak van Vandaag Inside mag De Oranjezomer met vaste analist Jack van Gelder het stokje overnemen. Dat doet 'ie met verve, want ook Jack ste...
www.skoften.net www.skoften.net

Ik ga er wel een stuk in mee.
Klik om te vergroten...
Oeh. Ik kon het niet meer met je oneens zijn. Heb het zelfs afgezet toen het op tv kwam, zo tenenkrommend vond ik het interviewtje van Jack.
Deze mening kan en mag je hebben natuurlijk, maar een paar dingen kloppen gewoon niet.

1. “Hij [Timmermans] roept alleen maar wat over dat Wilders dit nog niet heeft gedaan en dat nog niet heeft gedaan en ik heb nog niets van hem gezien.” Ja duhuh. Zo werkt oppositie en coalitie. Wilders moet nu eerst wat laten zien, daar is hij al meer dan een half jaar niet toe in staat. Als coalitie ben je verantwoordelijk voor het maken van goede plannen voor NL maar we staan al mega lang stil omdat híj het niet voor elkaar kan krijgen 3 andere partijleiders aan zich te binden. Terwijl om ons heen crisis na crisis zich ontvouwt. Dat is Wílders verantwoordelijkheid, die van niemand anders, en zeker niet die van Timmermans. Sterker nog, het is de verantwoordelijkheid van de oppositie ze daarop te wijzen. En zo lang er nog geen enkel concreet plan is voorgesteld door een regering, kan de oppositie ook geen concrete tegenvoorstellen doen.
Eigenlijk sluit die deepfake die @LucidLucy hiervoor deelde er naadloos op aan. Als het Rutte ipv Wilders in exáct deze situatie was geweest, was de wereld te klein voor Wilders. Maar some how vergeven types als Jack het hem met twee keer knipperen.
2. “Het enige dat ik heb gehoord is ‘ik wil er voor alle Nederlanders zijn’ en dan wil ik graag weten voor welke Nederlanders en hoe.” Nee onzin: dat wil je van Wilders horen, niet van Timmermans. Alleen al omdat Wilders dus de gene is met de touwtjes in handen nu, maar ook omdat het een van de weinige politici is die aan die discriminerende wens van Jack wil voldoen (ik schreef eerst kan, maar op veel vlakken kán het ook niet eens. Hoe graag Jack en Wilders dat zouden willen.) En blijkbaar schuwt Jack discriminatie helemaaaaal niet, zoals hij enkele minuten daarvoor wel durfde te beweren.
3. Vervolgens een hele pseudo analyse hoe Timmermans en Klaver elkaar gegijzeld hebben, en dat Timmermans liever pvda leider was geweest en zo meer kans had gemaakt. Wat een onzin haha… Timmermans was een van de eerste PvdAers die het groene geluid vertolkte, nog ver voor de fusie. Een van de eerste PvdAers die zich uitsprak voor een fusie/samenwerking. Hij is nota bene mister Green van Europa geweest… Gewoon allemaal aannames die niet kloppen. Jack is het er gewoon niet mee eens, dat het groener moet. Maar in plaats van dat te zeggen, doettie er alles aan om twee politici te diskwalificeren en demoniseren. “Toevallig” precies op de manier waarop zijn verkozen leiders dat ook altijd doet, bijvoorbeeld:
4. “Vals mannetje die Klaver” > gewoon letterlijke taal overgenomen van Wilders gebaseerd op niks. Ja, een mening misschien, want Jack vindt links vals omdat hij linkse thema’s niet belangrijk vindt. Das prima, maar maakt een politicus of een standpunt niet vals. En dan “oke nee vals mag ik niet meer zeggen, tuinkaboutertje ook niet meer. Maar ik vind het niet netjes dat ze alleen maar zeggen wat zij moeten doen.” Djiezus fuck. Zal nogmaar eens herhalen dat Jack discriminatie niet zo schuwt als hij wil doen lijken? En daarnaast, Wilders deed jaar in jaar uit niets anders dan heel hard roepen en niks voorstellen en werd door de Jacks in Nederland geprezen?! Want dat is oppositie, Timmermans en Klaver hadden veel liever aan de andere kant gestaan en gedegen beleid gevoerd maar ze kúnnen nu niet zomaar shit (laten) uitvoeren, want ze zitten niet in de regering. Maar ik kan je beloven dat als er een Kabinet is en er een regeerprogramma ligt, er meer haalbare moties binnen een jaar van GL-PvdA ligt dan de PVV sinds hun bestaan heeft ingediend (dat is gelukkig ook niet zo moeilijk🙃).
5. Eerder in de uitzending heeft Jack het over dat hij niet snapt dat mensen na de overwinning van Wilders bang waren niet meer welkom te zijn. “Ik haat iedere vorm van racisme. En ik hoop dat hij dat ook doet. Ik vind ook dat hij verplicht is om dat te doen. Ik vond het alleen ontzettend overdreven dat bijvoorbeeld Marokkanen na zijn overwinning vonden dat ze het land werden uitgejaagd. No way!” Hij spreekt dit zelfs uit nadat hij het over de “minder Marokanen uitspraak” had van Wilders?! Sorry maar ben je dom ofzo?! Je kunt niet verwachten dat als je 20 jaar lang van 1 man hoort dat je moet opdonderen, dat je geloof niet mag bestaan, dat je ondergeschikt bent als inwoner van Nederland, etc, dat je je dan ineens veilig voelt als die man de macht krijgt. Ook niet als die specifieke punten in de ijskast zijn gezet. Want, lieve Jack, dat betekent dat die punten ook weer uit de ijskast kunnen. En zelfs met de punten in de ijskast heeft Wilders al lang een breed laten weten dat hij racisme en discriminatie niet “haat”.

Natúúrlijk komt deze frustratie ook voort uit het feit dat ik me volledig aan de andere zijde van zijn mening bevindt. Maar los daarvan hoor ik iemand lullen die de ballen van politiek begrijpt en 1 op 1 de retoriek overneemt van zijn gekozen leider. Komt geen greintje kritisch denken aan te pas en het is heel doorzichtig dattie zich heeft laten beïnvloeden door polulistische uitspraken zoals “vals mannetje”.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweevteev zei:
Als onze printer het deed dan had ik deze een paar keer uitgeprint en buiten opgehangen.
Klik om te vergroten...
Ik vond die "OnlyFrans" ook wel erg sterk, en het kost inderdaad moeite om nu niet de printer aan te slingeren met deze plaatjes. 😂
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Heb je dan 16 verschillende soort van kieswijzers ingevuld?
Klik om te vergroten...
Ik heb ze wel allemaal even uitgeprobeerd ja😂

Maar ik weet allang tussen welke paar partijen ik twijfel, dus ik gebruik ze überhaupt niet om mijn stem te bepalen. Vind ik gewoon leuk, en interessant om te zien wat partijen als argumentatie geven enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."