Ik hoop dat we een beetje liever voor elkaar zijn, dat zou pas helpenIk hoop dat Geert Wilders gewoon zelf premier wordt ooit
Uiteraard alles negeren. Goed voor betrouwbaar bestuur.PVV, VVD en BBB willen ondanks negatief advies snel verder met asielwetten - https://nos.nl/l/2555279
Dan kun je weer als fan op Geert stemmen die o.a. jouw uitkering gaat verlagen.En dan ?
FyiAls je kunt werken heb je geen Wajong meer nodig.
En alles wat je daarboven verdient trekken ze af van je Wajong toch?Fyi
Met de oude wajong mag je wel bijverdienen tot 150 per maand
JepEn alles wat je daarboven verdient trekken ze af van je Wajong toch?
Rutte ging voor de klas staan was er bedoeling. Maar even serieus. Iemand die uit zijn functie komt zou niet direct na vertrek moeten kunnen solliciteren bij een baan in de EU.Die ging ook wel weg als jij op een partij met echte plannen had gestemd hoor.
Wat bedoel je precies…?Rutte ging voor de klas staan was er bedoeling. Maar even serieus. Iemand die uit zijn functie komt zou niet direct na vertrek moeten kunnen solliciteren bij een baan in de EU.
In het normale bedrijfsleven mag dit voor sommige functie al niet. Laat staan voor dit soort mensen. Want hoe je het went of keert. Je gaat je eigen glazen natuurlijk nooit ingooien.
Het valt me op dat je altijd naar anderen wijst.Dat had ik ook gezien ik baseerde mij op advies vanduit curator maar goed das ook alweer 2 jaar geleden
Ja oké klopt 🙂Wat bedoel je precies…?
Rutte werkt niet in/voor de EU.
Om enige vorm van belangenverstrengeling te voorkomen. Zou het mooi zijn dat dit soort functies minstens 5 jaar op zich moeten laten wachten.Bij de nato is de hoogste leider altijd iemand met heel veel bestuurlijke ervaring, het gros ervan was oud-regeringsleider. Omdat je dus ook heel goed moet zijn in bestuurlijke leiding geven.
Ik die al veel zelf gelukkig doe ik dingen heel anders dan 2 maanden geleden verder is dit beter te bespreken in mijn eigen topicHet valt me op dat je altijd naar anderen wijst.
De Wajong, de politiek, de curator, het systeem en weet ik veel wat.
Zie je dit patroon zelf ook?
Probeer eens te kijken wat je zelf kunt doen om zaken in je leven te verbeteren. Genoeg te doen lijkt me.
Dat is fantastisch…Ik die al veel zelf gelukkig doe ik dingen heel anders dan 2 maanden geleden verder is dit beter te bespreken in mijn eigen topic![]()
Ik volg je nogsteeds niet helemaal. Wat voor belangenverstrengeling denk je aan?Om enige vorm van belangenverstrengeling te voorkomen. Zou het mooi zijn dat dit soort functies minstens 5 jaar op zich moeten laten wachten.
Helemaal als je minister president bent geweest. Als jij weet dat je termijn ten einde komt en graag een baantje in Brussel wilt hebben dan heeft dit altijd enige invloed op je keuzes.
Ik woon dichtbij Ter Apel. Dus mijn mening over asielzoekers/ immigranten is een beetje gekleurd
Tsja scheen een leuke oplossing voor te zijn bedacht maar die ligt in Fabers prullenbak.Ik woon dichtbij Ter Apel. Dus mijn mening over asielzoekers/ immigranten is een beetje gekleurd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."