#1
Ik hoop dat Geert Wilders gewoon zelf premier wordt ooit
Ik hoop dat Geert Wilders gewoon zelf premier wordt ooit
PVV, VVD en BBB willen ondanks negatief advies snel verder met asielwetten - https://nos.nl/l/2555279
En dan ?En alweer een dreiging van onze Geert:
Als hij ballen heeft trekt hij de stekker er ook uit.
Dit is zo niet werkbaar. Voor geen enkele partij.
En dan ?
Dat is het toch al dit werkt ook nietIs het land weer stuurloos.
Tot er een nieuw kabinet is.
Denk ik.
Ja, goed idee maar niet hier in Nederland. @MR_CHIP Je wilt van je Wajong af en ter werk gesteld in ƩƩn of ander straf/werkkamp?Ik hoop dat Geert Wilders gewoon zelf premier wordt ooit
Niet alles draait om uitkeringenJa, goed idee maar niet hier in Nederland. @MR_CHIP Je wilt van je Wajong af en ter werk gesteld in ƩƩn of ander straf/werkkamp?
Ik hoop dat we een beetje liever voor elkaar zijn, dat zou pas helpenIk hoop dat Geert Wilders gewoon zelf premier wordt ooit
Uiteraard alles negeren. Goed voor betrouwbaar bestuur.PVV, VVD en BBB willen ondanks negatief advies snel verder met asielwetten - https://nos.nl/l/2555279
Dan kun je weer als fan op Geert stemmen die o.a. jouw uitkering gaat verlagen.En dan ?
Geert maakt jouw leven in ieder geval niet beter.Niet alles draait om uitkeringen
Je hoeft niet persee alles goed te vinden van 1 partij om er wel/niet op te stemmen
Ach de politiek is toch een wasse neus ze brullen een hoop tijdens campagnes maar er komt weinig van terechtDan kun je weer als fan op Geert stemmen die o.a. jouw uitkering gaat verlagen.
Geert maakt alles beter, ik weet alleen niet wat.
Puur spelen op de emotie en chaos veroorzaken.
Uiteraard, maar als @MR_CHIP het zo nutteloos vindt dan hoeft hij dat niet te doen.Als kabinet valt is het toch altijd stemmen?
En dan�Ik hoop dat Geert Wilders gewoon zelf premier wordt ooit
Dat kan zeker, en dat is in het verleden ook wel eens gebeurt. Maar dat leidt Ôltijd tot vragen⦠Omdat je er als volksvertegenwoordiger er dan ook heel erg makkelijk vanuit kunt gaan dat de wet niet goed genoeg is.Kunnen ze dat zomaar naast zich neerleggen
Maar je stemt wel op Geert, ik neem aan bewust.Ach de politiek is toch een wasse neus ze brullen een hoop tijdens campagnes maar er komt weinig van terecht
ZekerMaar je stemt wel op Geert, ik neem aan bewust.
Even op een serieuzere noot:
Het is wel degelijk een heel heftige en ondermijnende uitspraak van Wilders, en dan doel ik op āniet luisteren naar de ongekozen democraten van de Raad van Statenā.
De RvS is letterlijk opgericht TER BESCHERMING van de democratische rechtsstaat.
Mocht je twijfelen waarom die zo belangrijk is⦠Hier een makkelijke uitleg over wat een (democratische) rechtsstaat nou allemaal inhoudt: https://prodemos.nl/kennis/informatie-over-politiek/wat-is-een-rechtsstaat/
De RvS en zijn functie staat in onze GRONDWET. Het is daarmee al democratisch⦠Iets komt niet zomaar in de Grondwet.
De RvS kijkt of voorstellen onze rechtsstaat niet ondermijnen⦠We hebben āafgesprokenā dat iedereen zich aan wetten en regelgeving moet houden, ook het bestuur en de politiek. De RvS is er om te kijken of ze dit ook daadwerkelijk doen. Dus: gaan de voorstellen die de politiek doet niet in tegen de rechten en plichten die we (democratisch) hebben afgesproken.
Edit: ook nog interessant https://prodemos.nl/kennis/kijk-en-...k/aflevering-22-de-rol-van-de-raad-van-state/
Met het ondermijnen van de RvS, ondermijn je dus ook onze rechtsstaat en val je de democratie aan. Echt Trumpiaanse uitspraken⦠En heel bizar dat we daar zo gemakkelijk overheen stappen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."