#1
Eh. Ja… zou wel gek zijn als je elke vier jaar helemaal opnieuw moet beginnen met de inrichting van een land, denk je niet?Wat ik bedoel te zeggen is dat de gekozen regeringen zich steeds meer moeten conformeren naar overeenkomsten en regels die eerder zijn bepaald of aangegaan door eerdere regeringen
Of wacht: hoe zou je het anders voor je zien dan, Vincent?









