#1
Blitzkrieg is strategischIk ben net links progressief volgens het kieskompas, maar wat strategisch slim is ben ik nog niet uit.
Blitzkrieg is strategischIk ben net links progressief volgens het kieskompas, maar wat strategisch slim is ben ik nog niet uit.
En buiten je twijfels en negativisme om, waar neig je naar en waarom?Van Timmermans krijg ik jeuk, Yeşilgöz wil te graag, Bontebal heeft wat mij betreft wel de gunfactor, maar ik heb niets met het CDA, Omtzigt, de messias, kan het nu al niet aan, Geert blijft schreeuwen vanaf de zijlijn, Jetten houdt zich bezig met progressief gezever en van der Plas blijkt een eendagsvlieg.
Wat me tevens irriteert: het niveau van het debat. Stelletje achterlijke kleuters die elkaar voortdurend vliegen afvangen.
Toekomstperspectief: ze dronken een glas, ze deden een plas en alles bleef zoals het was.
Ik ben er inmiddels uit. Het gaat Bij1 worden. Vermoedelijk blijven ze te klein voor een zetel maar ik ben geen fan van tactisch stemmen. Ik stem op de principes die mij het best liggen. Ja, toch nog eigenwijs heEigenlijk is dit alles @GasErOp12
Bekijk bijlage 55050Dus
1. Welk ontbijt ben jij?
2.
3 en 4. Ff googelen of terugscrollen. Begin bij de eerste pagina en je komt langs de verkiezingsprogramma’s van alle partijen en ik denk dat je er nog om moet lachen ook want politiek kan ook leuk zijn. Hoor. Oja en ik heb alle standpunten over drugs gehighlight toegevoegd: een van de velen mogelijke resultaten van dit stappenplan✨
@dupont @Kwarkman @DjYella @Le Duc misschien helpt jullie dit ook? Of zijn jullie er al uit?
En iedereen die er nog niet uit is op wie zoals @Σανσα hoeft alleen stapje 3 en 4 nog uit te voeren.
Hahahaha ik moet wel een beetje lachen van je klaagzang en kan me je frustratie goed inbeelden. Maar hier moet ik je toch ongelijk geven… ze krijgen er meer zetels bij dan dat het cda of d66 overhouden, terwijl hun speerpunt en bestaanrecht totaal geen relevant thema meer blijkt te zijn (stikstof). Ik ben en blijf onder de indruk van Caroline en haar partij.en van der Plas blijkt een eendagsvlieg.
Woehoeeee!Ik ben er inmiddels uit. Het gaat Bij1 worden. Vermoedelijk blijven ze te klein voor een zetel maar ik ben geen fan van tactisch stemmen. Ik stem op de principes die mij het best liggen. Ja, toch nog eigenwijs he![]()
Jaaaaa!Ik ben blij vandaag met de politieke en enthousiaste hulplijn van @ljuv. Eens kijken of ik het stemmen dit jaar uiteondelijk als minder overweldigend ga ervaren.

Er zijn aardig wat representatieve polls al dus een redelijke inschatting is er wel te maken denk ik.Een aantal partijprogramma's verder, en NSC valt af en D66 is opeens een optie...maar een zwevende kiezer blijf ik vooralsnog.
Strategisch stemmen overweeg ik ook niet, alsof ik kan voorspellen wat de andere debielen in dit land op 't laatste moment gaan inkleuren in het hokje...
Als je straks in het stemlokaal komt maak je een split en blijf je op de grond zittenVier verschillende kieswijzers gedaan en ik ben vervolgens beland in een identititeitscrisis. Nieuwe partij oprichten dan maar?
"Vrouw bezweken onder de druk in keuzes van de Tweede Kamerverkiezing".Als je straks in het stemlokaal komt maak je een split en blijf je op de grond zitten
Nee, ik praat in het algemeen. Er is gewoon minder draagvlak voor dit onderwerp. Het lukt PvdA/GL ook niet om dit thema tot prioriteit te maken. Mensen zijn momenteel meer bezig met bestaanszekerheid en hun eigen portemonnee en juist dit zorgt ervoor dat rechts op meer draagvlak kan rekenen dan links.Praat je nou voor jezelf of voor anderen?
Dit is gewoon jouw mening, niets meer en niets minder.Nee, ik praat in het algemeen. Er is gewoon minder draagvlak voor dit onderwerp. Het lukt PvdA/GL ook niet om dit thema tot prioriteit te maken. Mensen zijn momenteel meer bezig met bestaanszekerheid en hun eigen portemonnee en juist dit zorgt ervoor dat rechts op meer draagvlak kan rekenen dan links.
Nou, ik ben heel blij voor je, top!Het is inderdaad mijn mening, die tevens wordt ondersteund door de peilingen.
Het is inderdaad mijn mening, die tevens wordt ondersteund door de peilingen.Dit is gewoon jouw mening, niets meer en niets minder.
Jij ook Zeehondje❤️@ljuv, dank je wel voor de tijd die je hebt genomen om duidelijk, inhoudelijk en vriendelijk te reageren 😘
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."