#1
Een één mans partij zonder enige bestuurservaring echt wat Nederlan nodig heeft 😂
Kun je idd vraagtekens bij zitten.
Feit is wel dat een groot deel op hem stemt. Fors meer zetels dan de nr 2.
In een democratisch land kun je daar mijn inziens niet om heen.


