Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
163 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vincent A zei:
Een één mans partij zonder enige bestuurservaring echt wat Nederlan nodig heeft 😂
Klik om te vergroten...

Kun je idd vraagtekens bij zitten.
Feit is wel dat een groot deel op hem stemt. Fors meer zetels dan de nr 2.
In een democratisch land kun je daar mijn inziens niet om heen.
I
Immersive.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gaat erom of hij ook kan waarmaken wat die steeds zegt, en dat die echt die kunde heeft waar hij over opschept.
Zo moeilijk zou t niet moeten zijn goeie keuzes te maken.

Want tot nu toe werkte hij met shock en "alternatieve" ideeen om aandacht te krijgen.

Zal nu toch echt anders moeten
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Immersive. zei:
Gaat erom of hij ook kan waarmaken wat die steeds zegt, en dat die echt die kunde heeft waar hij over opschept.
Zo moeilijk zou t niet moeten zijn goeie keuzes te maken.

Want tot nu toe werkte hij met shock en "alternatieve" ideeen om aandacht te krijgen.

Zal nu toch echt anders moeten
Klik om te vergroten...
hij wordt tegengewerkt door de formatie die nu niet rond te krijgen is imho
weg met die omtzigt
I
Immersive.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, ik vindt t ook erg kinderachtig.

Maar ze zijn blijkbaar allemaal jalloers?

Misschien is die man ook gek, aant ze X posts zijn wel heel raar geworden, dacht dat die gehackt was
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Kun je idd vraagtekens bij zitten.
Feit is wel dat een groot deel op hem stemt. Fors meer zetels dan de nr 2.
In een democratisch land kun je daar mijn inziens niet om heen.
Klik om te vergroten...

Ze gaan er toch niet omheen?

Ik snap ook niet hoe mensen die actief zijn in de wereld van de "illegale substanties" ook maar iets van sympathie kunnen hebben voor die man. Zelfs cannabis vindt hij al des duivels. Het valt me ook op hoe mensen denken dat ze op regeringen stemmen. Nee, we stemmen voor parlementen. Als het na pakweg meer dan een half jaar nog niet lukt, mja, dan is het tijd voor iets anders. Natuurlijk zullen Wilders en zijn debiele fans dat dan zo draaien tot "ze willen hem er niet bij!".
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
Ze gaan er toch niet omheen?

Ik snap ook niet hoe mensen die actief zijn in de wereld van de "illegale substanties" ook maar iets van sympathie kunnen hebben voor die man. Zelfs cannabis vindt hij al des duivels. Het valt me ook op hoe mensen denken dat ze op regeringen stemmen. Nee, we stemmen voor parlementen. Als het na pakweg meer dan een half jaar nog niet lukt, mja, dan is het tijd voor iets anders. Natuurlijk zullen Wilders en zijn debiele fans dat dan zo draaien tot "ze willen hem er niet bij!".
Klik om te vergroten...
lol dus omdat sommige users waaronder ik
tegen het rc verbod zijn, moeten we maar niet voor de pvv stemmen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
lol dus omdat sommige users waaronder ik
tegen het rc verbod zijn, moeten we maar niet voor de pvv stemmen
Klik om te vergroten...

Zeg het ons eens, wat vind jij zo fantastisch aan die vent. En waar heb ik het over het RC verbod, ik zeg letterlijk dat hij ook tegen cannabis is.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lemmy zei:
Zeg het ons eens, wat vind jij zo fantastisch aan die vent. En waar heb ik het over het RC verbod, ik zeg letterlijk dat hij ook tegen cannabis is.
Klik om te vergroten...
okee hij is tegen drugs in het algemeen


stop op immigratie
minder azc's
makkelijker mensen wegsturen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
okee hij is tegen drugs in het algemeen


stop op immigratie
minder azc's
makkelijker mensen wegsturen
Klik om te vergroten...

Je bent "tes allemoale de skuld van den Ieslam" nog vergeten.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lemmy zei:
Je bent "tes allemoale de skuld van den Ieslam" nog vergeten.
Klik om te vergroten...
Iedereen weet dat het de schuld van de rabobank is
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeebats zei:
Iedereen weet dat het de schuld van de rabobank is
Klik om te vergroten...

Ja die ook! :rage:
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#12
1cf3938b2f_80ee8c3062_AB7F8E4D-8F80-4FB8-A2E1-065EE23BAF8C.jpeg
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#13
- het blijft verboden drugs te bezitten, verkopen of produceren.

Lekker vaag. Maar we weten allemaal dat PVV bijvoorbeeld geen onderscheid tussen soft- en harddrugs maken en dat samen met BBB en NSC een nare zure bijsmaak zal gaan krijgen voor veel bezoekers van dit forum.

Dus voor de stemmers op één van deze bovenstaande partijen… Bedankt hè. Welkom in het nieuwe fascistische NL!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
lol alsof als je op een van die partijen stemt alles wat die partij goed vindt of regelt het er ook maar gelijk mee eens bent
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
lol alsof als je op een van die partijen stemt alles wat die partij goed vindt of regelt het er ook maar gelijk mee eens bent
Klik om te vergroten...
Dat geldt natuurlijk ook voor de stop migratie. Dat gaat nooit en te nimmer gebeuren. De gulden terug is ‘t ook niet geworden. Nexit ditto. We zitten nu met een gemankeerd rechts kabinet opgescheept dat van een landje nu een mooie politiestaat kan gaan maken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
VJ_LSD72 zei:
Dat geldt natuurlijk ook voor de stop migratie. Dat gaat nooit en te nimmer gebeuren. De gulden terug is ‘t ook niet geworden. Nexit ditto. We zitten nu met een gemankeerd rechts kabinet opgescheept dat van een landje nu een mooie politiestaat kan gaan maken.
Klik om te vergroten...
ik zie het wel gebeuren met die stop migratie maar goed tijd zal het leren
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
ik zie het wel gebeuren met die stop migratie maar goed tijd zal het leren
Klik om te vergroten...
Als dat een reden is om rechts te stemmen dan wens ik iedereen die drugs gebruikt en betrapt wordt en opgesloten veel sterkte in de bak met al die opgesloten migranten…
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
1743620356433.png
dit dus beetje
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
VJ_LSD72 zei:
Als dat een reden is om rechts te stemmen dan wens ik iedereen die drugs gebruikt en betrapt wordt en opgesloten veel sterkte in de bak met al die opgesloten migranten…
Klik om te vergroten...
dat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
F36F024E-EDA8-42B5-A28C-A5AA097AAAAA.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."