Heel goede illustratie van geen idee hebben wat je standpunten of ideologie zijn. Probeer hier maar eens beleid van te maken zegmaar…🤡
Deze is ook goed!Ik herken dit gevoel wel regelmatig ja. Dit houdt me op de klimaatstrijdvaardige been:
Bekijk bijlage 53251
Ja, mooi overzicht. Je kunt ook hierin zien waarom het zo lastig is om met z'n allen die verandering te maken, zoveel excuus. Ik heb wel goede hoop op zonneenergie in gebieden rondom de evenaar en waterstof daar maken, omzetten en transporteren. Naar verwachting binnen enkele jaren concurrerend ten opzichte van fossiel (dankzij CO2 heffingen) in Europa.Ik herken dit gevoel wel regelmatig ja. Dit houdt me op de klimaatstrijdvaardige been:
Bekijk bijlage 53251
Juist omdat de PVV niks bereikt heeft.En ook interessant: waarom heeft een eenmanspartij dat NAUWELIJKS iets heeft bereikt SINDS 2006 nog zoveel stemmers🤔
Welbeschouwd is de PVV dus eigenlijk de pepetuum mobile van de politiek.Juist omdat de PVV niks bereikt heeft.
Want de PVV wil vooral dingen die niet kunnen: grenzen dicht, minder Marokkanen, de Koran verbieden, en een joods-christelijke identiteit verplichten.
Al die zaken zijn juridisch, politiek, sociaal en praktisch onhaalbaar.
Dus is de PVV-stemmer chronisch ontevreden over het landsbestuur, waarom ze dan maar een proteststem uitbrengen op de PVV omdat Den Haag niks klaarspeelt.
Mag ik een ban?
Nog 1 goal aub. Tenminste. Wel in het goede netje aubNee.
Wat bied je?
Mja je kunt het zien als excuses, maar tegelijkertijd zijn het dus ook allemaal drogredenen… Bovendien vaak door zeker industrieën succesvol de wereld ingeslopen om te kunnen blijven uitstoten.Ja, mooi overzicht. Je kunt ook hierin zien waarom het zo lastig is om met z'n allen die verandering te maken, zoveel excuus. Ik heb wel goede hoop op zonneenergie in gebieden rondom de evenaar en waterstof daar maken, omzetten en transporteren. Naar verwachting binnen enkele jaren concurrerend ten opzichte van fossiel (dankzij CO2 heffingen) in Europa.
Naja los van dat wat zie willen niet haalbaar is: ze hebben ook nooit serieuze pogingen gedaan in de buurt van het hoogsthaalbare te komen. Dan zou ik me als kiezer eigenlijk gewoon goed genaaid voelen wel… Maar goed dat hebben ze natuurlijk prachtig geframed naar de elite macht die niet met ze wil werken.Juist omdat de PVV niks bereikt heeft.
Want de PVV wil vooral dingen die niet kunnen: grenzen dicht, minder Marokkanen, de Koran verbieden, en een joods-christelijke identiteit verplichten.
Al die zaken zijn juridisch, politiek, sociaal en praktisch onhaalbaar.
Dus is de PVV-stemmer chronisch ontevreden over het landsbestuur, waarom ze dan maar een proteststem uitbrengen op de PVV omdat Den Haag niks klaarspeelt.
🤮Welbeschouwd is de PVV dus eigenlijk de pepetuum mobile van de politiek.
Je laat het! Wat krijg ik van je omdat ik gewonnen heb, schatje?Mag ik een ban?
Je zegt het en je krijgt hetJe laat het! Wat krijg ik van je omdat ik gewonnen heb, schatje
Wereldvrede?Je zegt het en je krijgt het
Daar kan ik niet voor zorgen in mijn eentje. Zoek iets wat meer haalbaar en realistisch voor me isWereldvrede?
Daar kan ik niet voor zorgen in mijn eentje. Zoek iets wat meer haalbaar en realistisch voor me is
Knuffelen dan? Kleine stap naar wereldvrede
*teleurgestelde kaasgeluiden*Knuffelen dan? Kleine stap naar wereldvrede
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."