Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
137 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
F36F024E-EDA8-42B5-A28C-A5AA097AAAAA.png
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Nog veel desastreuzer: BBB is vóór een harde aanpak van drugs(criminelen) 😨

Bekijk bijlage 53249
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Maar! BBB is voor legalisering van 'softdrugs' (dus ook 3-MMC 😜)

Bekijk bijlage 53250
Klik om te vergroten...
Heel goede illustratie van geen idee hebben wat je standpunten of ideologie zijn. Probeer hier maar eens beleid van te maken zegmaar…🤡

Vooral de redenering: meer geld en capaciteit naar politie om drugscriminaliteit tegen de gaan maar de politie moet het geld beter besteden dan aan drugscriminaliteit. Girl, whaaaaat?!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Ik herken dit gevoel wel regelmatig ja. Dit houdt me op de klimaatstrijdvaardige been:

Bekijk bijlage 53251
Klik om te vergroten...
Deze is ook goed!

S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Ik herken dit gevoel wel regelmatig ja. Dit houdt me op de klimaatstrijdvaardige been:

Bekijk bijlage 53251
Klik om te vergroten...
Ja, mooi overzicht. Je kunt ook hierin zien waarom het zo lastig is om met z'n allen die verandering te maken, zoveel excuus. Ik heb wel goede hoop op zonneenergie in gebieden rondom de evenaar en waterstof daar maken, omzetten en transporteren. Naar verwachting binnen enkele jaren concurrerend ten opzichte van fossiel (dankzij CO2 heffingen) in Europa.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De SGP. Nog steeds.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
En ook interessant: waarom heeft een eenmanspartij dat NAUWELIJKS iets heeft bereikt SINDS 2006 nog zoveel stemmers🤔
Klik om te vergroten...
Juist omdat de PVV niks bereikt heeft.

Want de PVV wil vooral dingen die niet kunnen: grenzen dicht, minder Marokkanen, de Koran verbieden, en een joods-christelijke identiteit verplichten.

Al die zaken zijn juridisch, politiek, sociaal en praktisch onhaalbaar.

Dus is de PVV-stemmer chronisch ontevreden over het landsbestuur, waarom ze dan maar een proteststem uitbrengen op de PVV omdat Den Haag niks klaarspeelt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Juist omdat de PVV niks bereikt heeft.

Want de PVV wil vooral dingen die niet kunnen: grenzen dicht, minder Marokkanen, de Koran verbieden, en een joods-christelijke identiteit verplichten.

Al die zaken zijn juridisch, politiek, sociaal en praktisch onhaalbaar.

Dus is de PVV-stemmer chronisch ontevreden over het landsbestuur, waarom ze dan maar een proteststem uitbrengen op de PVV omdat Den Haag niks klaarspeelt.
Klik om te vergroten...
Welbeschouwd is de PVV dus eigenlijk de pepetuum mobile van de politiek.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Σανσα zei:
. En ljuvie gaat me bijna in likes voorbij, dus doe maar lachebekkies op mn reply🤪
Klik om te vergroten...
Screenshot_2023-08-18-19-31-01-404-edit_com.android.chrome.jpg
Bijna?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 53258
Bijna?
Klik om te vergroten...
Mag ik een ban?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Σανσα zei:
Mag ik een ban?
Klik om te vergroten...
Nee.

Wat bied je?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Nee.

Wat bied je?
Klik om te vergroten...

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Nee.

Wat bied je?
Klik om te vergroten...
Nog 1 goal aub. Tenminste. Wel in het goede netje aub
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
StraffeNeel zei:
Ja, mooi overzicht. Je kunt ook hierin zien waarom het zo lastig is om met z'n allen die verandering te maken, zoveel excuus. Ik heb wel goede hoop op zonneenergie in gebieden rondom de evenaar en waterstof daar maken, omzetten en transporteren. Naar verwachting binnen enkele jaren concurrerend ten opzichte van fossiel (dankzij CO2 heffingen) in Europa.
Klik om te vergroten...
Mja je kunt het zien als excuses, maar tegelijkertijd zijn het dus ook allemaal drogredenen… Bovendien vaak door zeker industrieën succesvol de wereld ingeslopen om te kunnen blijven uitstoten.
Bijvoorbeeld India (cijfers van china heb ik niet paraat): ja, absoluut gezien stoten zij veul meer uit. En als we in Europa alles op alles zetten om onze uitstoot te verminderen, stoten zij nogsteeds veel uit. Maar toch: Één Nederlander stoot gemiddeld 4 keer meer uit dan één Indier. We hebben dus gewoon geluk dat we klein zijn, maar daarmee hoeven we niet minder de hand in eigen boezem te steken.

Neo-Shulginist zei:
Juist omdat de PVV niks bereikt heeft.

Want de PVV wil vooral dingen die niet kunnen: grenzen dicht, minder Marokkanen, de Koran verbieden, en een joods-christelijke identiteit verplichten.

Al die zaken zijn juridisch, politiek, sociaal en praktisch onhaalbaar.

Dus is de PVV-stemmer chronisch ontevreden over het landsbestuur, waarom ze dan maar een proteststem uitbrengen op de PVV omdat Den Haag niks klaarspeelt.
Klik om te vergroten...
Naja los van dat wat zie willen niet haalbaar is: ze hebben ook nooit serieuze pogingen gedaan in de buurt van het hoogsthaalbare te komen. Dan zou ik me als kiezer eigenlijk gewoon goed genaaid voelen wel… Maar goed dat hebben ze natuurlijk prachtig geframed naar de elite macht die niet met ze wil werken.
Neo-Shulginist zei:
Welbeschouwd is de PVV dus eigenlijk de pepetuum mobile van de politiek.
Klik om te vergroten...
🤮

Σανσα zei:
Mag ik een ban?
Klik om te vergroten...
Je laat het! Wat krijg ik van je omdat ik gewonnen heb, schatje?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Je laat het! Wat krijg ik van je omdat ik gewonnen heb, schatje
Klik om te vergroten...
Je zegt het en je krijgt het
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Σανσα zei:
Je zegt het en je krijgt het
Klik om te vergroten...
Wereldvrede?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Wereldvrede?
Klik om te vergroten...
Daar kan ik niet voor zorgen in mijn eentje. Zoek iets wat meer haalbaar en realistisch voor me is
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Σανσα zei:
Daar kan ik niet voor zorgen in mijn eentje. Zoek iets wat meer haalbaar en realistisch voor me is
Klik om te vergroten...
:brokenheart:☹️
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
:brokenheart:☹️
Klik om te vergroten...
Knuffelen dan? Kleine stap naar wereldvrede
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Σανσα zei:
Knuffelen dan? Kleine stap naar wereldvrede
Klik om te vergroten...
*teleurgestelde kaasgeluiden*
Dit kan echt niet in campagne tijd, Zanz.
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh er zit ook poll bij dit topic. Ga jij stemmen? Nee, nog nooit gedaan, het is één grote farce. Een klucht. Een schertsvertoning. Schijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."