Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MestV zei: Klopt, die 5 MEO maakt er wel iets helemaal anders van, veel sterker en dus te sterk voor mij heb ik ondervonden. bij de shop stond die wel naast 3meopcp en andere trippertjes. Ze zien die blijkbaar als in dezelfde categorie. 5 meo dmt en andere, 3meo etc…. Klik om te vergroten... Slecht gecategoriseerde vendor dan als ze stoffen groeperen op basis van methoxygroepen. Uiteindelijk gaat het om de stof waar het een derivaat van is, dus in dit geval N,N-DMT en PCP. Op basis van een methoxygroep alleen kun je iets niet indelen qua effecten. Als een vendor ze dan wel samen categoriseert wordt er wel de indruk gewekt dat ze op elkaar zouden lijken of bij elkaar zouden horen."
"Ik kan je niet helpen met je vragen, maar misschien is het handig je profiel anoniem te maken i.p.v. je volledige naam te gebruiken. Als Google deze pagina indexeert, stuiten mensen door je naam te googlen anders zo op je medische situatie."
"ljuv zei: NUMMEROS UNO IS BEKEND Werk = overload deze week dus zeker geen tijd het al te lezen of te duiden maar wellicht jullie wel. Het verkiezingsprogramma van de VVD! Samenvatting Hele programma drugsies: *knip want anders erg lange reply* + gevangenisstraffen voor rijden onder invloed + terugdringen dumpingen Klik om te vergroten... Stap 1: creeër een ongrijpbare vijand: de drugscriminaliteit. Stap 2: frame privacy, wat een essentieel recht is voor een functionerende democratische rechtsstaat, als hetgeen wat deze vijand in stand houdt. Stap 3: verhef privacy zodoende tot vijand. Stap 4: bouw verder aan je autoritaire regime - een die tot het eind toegejuicht zal worden door de vrees aangejaagde, 'niets verbergende' achterban. Variatietip! Mocht drugscriminaliteit als boeman nou niet het gewenste effect bereiken, schroom dan niet om in stap 1 de vijand af te wisselen met terrorisme of schuif het af op het beschermen van kinderen. Met laatsgenoemde zijn ze in het VK en de VS ook goed bezig met respectievelijk de Online Safety Bill en de KOSA."
"Dirkjan zei: Hm, ik denk dat ik het zonder google ook iets te lastig vind. Ik kan de meeste wel plaatsen maar weet niet altijd welke het precies is. Dus je kan wel googelen, alleen dan idd niet reverse image search. Die ik stuurde was btw morfine. Als het heroine was zaten er twee diacetylgroepen aan de linkerkant (diacetylmorfine) en als het oxycodone, hydrocodone of codeine was dan waren de groepen aan de linkerkant iets anders. Bekijk bijlage 20799 Goed kijken naar de O, het lijkt namelijk op een hele bekende partydrug maar hij verschilt iets. Klik om te vergroten... Beetje mierenneuken, maar heroïne heeft natuurlijk twee acetylgroepen en niet twee diacetylgroepen, wat twee keer zo veel zou zijn"
"Goed dat je het hebt laten testen; zo zie je gelijk de noodzaak er van in. Dealers kun je nooit echt vertrouwen. Zelfs als ze goede kwaliteit (lijken te) leveren, kunnen ze van de een op de andere dag toch rotzooi gaan verkopen. Ik zou maar op zoek gaan naar een ander en niet geloven dat de 'andere' speed die hij nu zegt te hebben wel goed is. Er lopen nog genoeg dealers rond die normale kwaliteit verkopen, maar aantallen/procenten over de inhoud zou ik van geen enkele dealer geloven. Zo'n slechte kwaliteit speed zou ik persoonlijk niet proberen te 'redden' met wat aceton, maar gewoon weggooien. Je weet immers niet waar die overige 33% uit bestaat, als ze de hoeveelheid amfetamine al niet kunnen meten."
"Tripkonijntje zei: Ik weet van tenminste 2 gevallen, die het een keer wilde proberen en die daarna in het ziekenhuis zijn beland, die voor de rest van hun leven moeten worden beademd. Ik heb hun niet gevraagd hoeveel ze hebben gebruikt en of zij ook denken dat ik overdrijf? 😉 maar ik kan me voorstellen dat je er anders over denkt als het jou overkomt. Nou is n=2 geen echte goede meting, maar het komt dus wel voor. Voor mij voldoende reden om er vanaf te blijven. Ik denk daarnaast niet dat je lachgas met alcohol kunt vergelijken, zover ik weet krijg je van sporadisch enkele wijntjes geen demyelinisatie i.t.t. lachgas? Klik om te vergroten... Ik vind het onwaarschijnlijk wat je vertelt en het klinkt allemaal meer als een persoonlijk vendetta tegen lachgas. Dat lachgas ervoor zorgt dat vitamine B12 tijdelijk zijn werk niet meer goed kan doen is bekend. Dat vitamine B12 belangrijk is voor o.a. de bescherming van myeline is ook bekend. Waar ik dan weer nooit van gehoord heb—maar wat jij nu als feit oppert—is dat eenmalig gebruik voor acute ademhalingsproblemen of andere gezondheidsproblemen zou zorgen. Als dat zo zou zijn, dan lijkt het me sterk dat daar na honderden jaren als medische toepassing nog steeds voor gekozen wordt. Als ik gevallen opzoek in medische literatuur van gezondheidsproblemen na misbruik van lachgas komt telkens eenzelfde beeld terug: gebruik van erg veel lachgas over een langere tijd. "Having initially, in the presence of her father, denied substance use, she later reported inhaling 25–200 ‘nang’ canisters daily for approximately six months." (https://www1.racgp.org.au/ajgp/2021/november/recreational-nitrous-oxide-neurotoxicity). Of "However, over the last 2 years, he had inhaled approximately 500 to 750 cartridges of nitrous oxide–filled balloons during 5- to 6-hour sessions, which had occurred two to three times per week." (http://www.ajnr.org/content/ajnr/19/5/894.full.pdf). Ook lees ik terug dat er vaak al een tekort aan B12 was. Maar als jij dit weet te onderbouwen naast een verhaaltje over twee gevallen waarvan je niet weet wat ze precies hebben gebruikt, dan ben ik een en al oor. Mocht lachgas in verantwoorde doses namelijk echt gevaarlijk zijn, zou ik dat graag willen weten. Daar lijkt dit wetenschappelijk artikel het in ieder geval niet mee eens te zijn: "Exposure to higher doses for less than 6 hours, as in clinical anaesthesia, are considered harmless." (https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1521689602902648)."
"Dit is een gevaarlijke, onvoorspelbare combinatie en is daarom sterk af te raden. De werkzame stof in lean is codeïne (waarvan overigens een deel gemetaboliseerd wordt in morfine): een opiaat. Als je GHB combineert met opioïden, versterken de twee elkaars effecten en kun je snel out gaan. Over het algemeen geldt het om GHB niet met downers te combineren, vandaar dat het dus inderdaad ook niet aan te raden is om GHB te combineren met alcohol of benzodiazepines."
"Neo-Shulginist zei: Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet). Klik om te vergroten... Maar kan het ook geen kwaad als je oxalaat of het reactieproduct bij verhitting/verbranding hiervan in je longen krijgt? Ik zie vaak dat stoffen als freebase gerookt worden, is dat bij deze stof ook niet beter?"
"Hebbenzekezine? zei: Laat het testen. 3mmc is er al tijden niet meer dus kans dat je t hebt is klein Klik om te vergroten... Het is vrij zeldzaam, maar het bestaat wel nog en wordt ook gewoon in Nederland geproduceerd. Van een aantal samples van deze 'nieuwe lading' 3-MMC weet ik dat er een bijproduct in zit, wat ook een synthetische cathinone is. Hiervan komt de structuur overeen met die van 2-MMC, maar het is voor zover ik weet geen bekende stof. Ik weet niet hoe de synthese gaat en of het mogelijk zou zijn, maar ik zou er niet raar van opkijken als deze stof per ongeluk gemaakt wordt als gevolg van een slecht productieproces. Ik vraag me af of de hoeveelheid echte 3-MMC gaat stijgen als over een tijdje de voorraden van het nu verboden 3-CMC op beginnen te raken. Dan blijft er voornamelijk 2-MMC en de (weer) geproduceerde 3-MMC over op de markt."
"Bruine 4-MMC komt gewoon voor. Die kleur zou te kunnen maken hebben met een andere zuurtegraad tijdens het productieproces. Goed om skeptisch te zijn en het te laten testen, want de 3- en 4-MMC die rondgaat is niet te vertrouwen."