#1
Kanker grappig"Omdat je nóóit geen geld hebt, Kankerboef!"
Kanker grappig"Omdat je nóóit geen geld hebt, Kankerboef!"
Het is een krachtig woord, waar vaak veel emotie achterzit, wat los staat van de ziekte zelf, maar het weerspiegelt de ernst.Wat hebben Nederlanders toch met kanker?
Zeg dan "naar de kloten".
Hoef je je nadien niet te excuseren.
Weird people. 🤣
Wat hebben Amerikanen met shit?Wat hebben Nederlanders toch met kanker?
Zeg dan "naar de kloten".
Hoef je je nadien niet te excuseren.
Weird people. 🤣
Jeetje, ik lees deze nu pas.Dat zei ik ook niet.
Maar vliegen? Vind ik echt bullshit. Ook best wel behoorlijk zielig voor de kinderen (en hun oortjes, etc). Waarom zou je niet met de auto of trein kunnen?
Daar ben ik het helemaal mee eens en moeten alle papa’s en mama’s ook vooral blijven doen. Bij voorkeur niet alleen als het vakantie is maar ik begrijp ook dat dat lastig is. Maar… mijn mentale gesteldheid en welzijn dan? En die van al die anderen om mij heen die weet ik het wat hebben betaald voor zo’n ticket en bewust of onbewust kindloos op vakantie zijn? Erop uit gaan hoeft echt niet met het vliegtuig als je kinderen zo klein en zo onvoorspelbaar zijn.
Ik ook… dus: waarom zet je je onhandelbare en onvoorspelbare peuterpuber op nog geen halve vierkante meter als je ook op vakantie met de auto en trein kan en zij dat onderscheid nooit zullen herinneren? Wanneer zijn we überhaupt begonnen met vliegvakanties zo enorm normaliseren dat kinderen eerder dat meemaken dan dat ze tanden hebben? Kun je niet een paar jaartjes ergens anders erop uit tot ze meer begrijpen en anderen minder tot last zijn als je zó lang zó dicht op een ander moet zitten? Ik mag mijn stinkende kwijlende blaffende hond toch ook niet zomaar meenemen?! En als ik dat wel wil (voor mijn mentale gesteldheid, want dat kan!) dan betaal ik extra. Prima kindtax dus.
Maar daarmee zeg je het toch eigenlijk zelf al? Het is “te lang” voor een kind. Vliegen is niet “voor” kinderen.
Ja dat gebeurde hier dus ook echt niet. Maar owee als je er dan zelf iets van zegt natuurlijk.
Overigens: het had al geholpen als de ouders niet zulke enorme eikels waren en iets aardiger voor de mensen om hun heen waren. Het was echt kei aso nu. Ik dacht echt: wat doe je jezelf en je kinderen aan en waarom ballast je daar zo veel anderen mee. Maar in het algemeen blijf ik bij mijn standpunt. Familiebezoeken vind ik echt andere koek, maar voor vakanties: heel egocentrisch, heel onnodig.
Het mag ook gewoon he, gratis en shit. Ik, ongehuwde kindloos vrouwmens, vind dat er te gemakkelijk over vliegen gedacht wordt, en al helemaal over vliegen met kinderen. Maar bovenal was ik er gefrustreerd over mijn vlucht en had ik niet zo veel serieuze reacties verwacht.Jeetje, ik lees deze nu pas.
Ik ben het gewoon totaal niet eens met jouw mening (en oordelen) over het vliegen met kinderen.
Geen discussie, maar ik vind dat vliegen met kinderen op jonge leeftijd prima kan.
Wel heb je als ouders een verantwoordelijkheid om te corrigeren. Het blijven kinderen en opvoeden is niet altijd gezellig.
Gewoon mijn mening (van een vader).
Wat haha?ben benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren qua verkiezingen , datum oid ??
er komen nieuwe verkiezingen als goed is omdat kabinet demissionar isWat haha?
Zie hier de trends:ben benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren qua verkiezingen , datum oid ??
Haha daarom toch ook dit topic zonnestraal. De campagne is al even bezig.er komen nieuwe verkiezingen als goed is omdat kabinet demissionar is
22 november dus.Hier dus een topic om samen naar 22 november 2023 toe te leven.
Top dat je dan toch even hier komt voor meer informatie. 👍ik houd me er niet zoveel meer mee bezig 🤣 , excuus 😅
yes my queen 🤣Heren, let op: thats how I like my men
Heren, let op: thats how I like my mentuurlijk ik haal mijn informatie mede uit dit topic ga niet blindelings stemmen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."