Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
140 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
"Omdat je nóóit geen geld hebt, Kankerboef!"
Klik om te vergroten...
Kanker grappig
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screenshot_20231101_181732_Chrome.jpg

OK, duidelijk: ik ga blijkbaar Christen Unie stemmen. 😆
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Wat hebben Nederlanders toch met kanker?
Zeg dan "naar de kloten".
Hoef je je nadien niet te excuseren.


Weird people. 🤣
Klik om te vergroten...
Het is een krachtig woord, waar vaak veel emotie achterzit, wat los staat van de ziekte zelf, maar het weerspiegelt de ernst.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik hier ooit loop te kankeren krijg ik alleen maar waarschuwingen. 🙄
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Wat hebben Nederlanders toch met kanker?
Zeg dan "naar de kloten".
Hoef je je nadien niet te excuseren.


Weird people. 🤣
Klik om te vergroten...
Wat hebben Amerikanen met shit?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Dat zei ik ook niet.
Maar vliegen? Vind ik echt bullshit. Ook best wel behoorlijk zielig voor de kinderen (en hun oortjes, etc). Waarom zou je niet met de auto of trein kunnen?


Daar ben ik het helemaal mee eens en moeten alle papa’s en mama’s ook vooral blijven doen. Bij voorkeur niet alleen als het vakantie is maar ik begrijp ook dat dat lastig is. Maar… mijn mentale gesteldheid en welzijn dan? En die van al die anderen om mij heen die weet ik het wat hebben betaald voor zo’n ticket en bewust of onbewust kindloos op vakantie zijn? Erop uit gaan hoeft echt niet met het vliegtuig als je kinderen zo klein en zo onvoorspelbaar zijn.


Ik ook… dus: waarom zet je je onhandelbare en onvoorspelbare peuterpuber op nog geen halve vierkante meter als je ook op vakantie met de auto en trein kan en zij dat onderscheid nooit zullen herinneren? Wanneer zijn we überhaupt begonnen met vliegvakanties zo enorm normaliseren dat kinderen eerder dat meemaken dan dat ze tanden hebben? Kun je niet een paar jaartjes ergens anders erop uit tot ze meer begrijpen en anderen minder tot last zijn als je zó lang zó dicht op een ander moet zitten? Ik mag mijn stinkende kwijlende blaffende hond toch ook niet zomaar meenemen?! En als ik dat wel wil (voor mijn mentale gesteldheid, want dat kan!) dan betaal ik extra. Prima kindtax dus.


Maar daarmee zeg je het toch eigenlijk zelf al? Het is “te lang” voor een kind. Vliegen is niet “voor” kinderen.


Ja dat gebeurde hier dus ook echt niet. Maar owee als je er dan zelf iets van zegt natuurlijk.

Overigens: het had al geholpen als de ouders niet zulke enorme eikels waren en iets aardiger voor de mensen om hun heen waren. Het was echt kei aso nu. Ik dacht echt: wat doe je jezelf en je kinderen aan en waarom ballast je daar zo veel anderen mee. Maar in het algemeen blijf ik bij mijn standpunt. Familiebezoeken vind ik echt andere koek, maar voor vakanties: heel egocentrisch, heel onnodig.
Klik om te vergroten...
Jeetje, ik lees deze nu pas.
Ik ben het gewoon totaal niet eens met jouw mening (en oordelen) over het vliegen met kinderen.
Geen discussie, maar ik vind dat vliegen met kinderen op jonge leeftijd prima kan.
Wel heb je als ouders een verantwoordelijkheid om te corrigeren. Het blijven kinderen en opvoeden is niet altijd gezellig.
Gewoon mijn mening (van een vader).
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het klopt dat veel volwassenen als kind inderdaad zeer slecht opgevoed zijn door hun ouders.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Jeetje, ik lees deze nu pas.
Ik ben het gewoon totaal niet eens met jouw mening (en oordelen) over het vliegen met kinderen.
Geen discussie, maar ik vind dat vliegen met kinderen op jonge leeftijd prima kan.
Wel heb je als ouders een verantwoordelijkheid om te corrigeren. Het blijven kinderen en opvoeden is niet altijd gezellig.
Gewoon mijn mening (van een vader).
Klik om te vergroten...
Het mag ook gewoon he, gratis en shit. Ik, ongehuwde kindloos vrouwmens, vind dat er te gemakkelijk over vliegen gedacht wordt, en al helemaal over vliegen met kinderen. Maar bovenal was ik er gefrustreerd over mijn vlucht en had ik niet zo veel serieuze reacties verwacht.
Sorry, ouders. De meesten van jullie doen ook maar je best. Ik ook.

Nou ben ik wel echt klaar over dit onderwerp, mijn aandacht ligt ergens anders🕊️💕
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
https://www.vvd.nl/wp-content/uploads/2023/10/Verkiezingsprogramma-VVD-2023-2027.pdf
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
ben benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren qua verkiezingen , datum oid ??
Klik om te vergroten...
Wat haha?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren qua verkiezingen , datum oid ??
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Wat haha?
Klik om te vergroten...
er komen nieuwe verkiezingen als goed is omdat kabinet demissionar is
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
ben benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren qua verkiezingen , datum oid ??
Klik om te vergroten...
Zie hier de trends:

www.ioresearch.nl

Politieke voorkeur - Ipsos I&O Publiek

Onderstaand dashboard geeft de stemintentie van de Nederlandse bevolking weer sinds april 2021, vlak na de Tweede Kamerverkiezingen van 2021. Om uitsplitsing naar leeftijdsgroep en opleidingsniveau mogelijk te maken is gekozen voor weergave in procenten in plaats van zetels. Onder “Partij” kunt...
www.ioresearch.nl www.ioresearch.nl


En hier nog wat meer informatie enzo over de datum van de verkiezingen:

www.kiesraad.nl

Tweede Kamerverkiezing | Kiesraad.nl

De laatste Tweede Kamerverkiezing vond plaats op 29 oktober 2025. Normaal gesproken vindt de Tweede Kamerverkiezing om de 4 jaar plaats. De volgende reguliere Tweede Kamerverkiezing is op 15 mei 2030. Als een kabinet valt, kunnen er eerder...
www.kiesraad.nl www.kiesraad.nl
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
er komen nieuwe verkiezingen als goed is omdat kabinet demissionar is
Klik om te vergroten...
Haha daarom toch ook dit topic zonnestraal. De campagne is al even bezig.
ljuv zei:
Hier dus een topic om samen naar 22 november 2023 toe te leven.
Klik om te vergroten...
22 november dus.
De meeste verkiezingprogramma’s kun je in dit topic teruglezen.

en zet 6 juni ook maar vast in je agenda😘
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik houd me er niet zoveel meer mee bezig 🤣 , excuus 😅
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
ik houd me er niet zoveel meer mee bezig 🤣 , excuus 😅
Klik om te vergroten...
Top dat je dan toch even hier komt voor meer informatie. 👍
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Heren, let op: thats how I like my men
Klik om te vergroten...
yes my queen 🤣
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
tuurlijk ik haal mijn informatie mede uit dit topic ga niet blindelings stemmen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
tuurlijk ik haal mijn informatie mede uit dit topic ga niet blindelings stemmen
Klik om te vergroten...
Heren, let op: thats how I like my men
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus Christus wat komt die Yesilgöz zwak over in het EenVandaag Verkiezingsdebat. Wat mij betreft stegen Omtzigt, van der Plas en Jetten er boven uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."