#1
Je moet niks...je hebt een recht, geen plicht.
Ik stemde zelf jarenlang niet, omdat ik voor mijn gevoel te weinig wist om er een voldoende onderbouwde mening over te kunnen vormen.
Het vergt zelf moeite en motivatie om 'het' wat beter te begrijpen. Probeer daarin zelf ze ontdekken wat werkt en niet werkt voor je.
Ik stemde zelf jarenlang niet, omdat ik voor mijn gevoel te weinig wist om er een voldoende onderbouwde mening over te kunnen vormen.
Het vergt zelf moeite en motivatie om 'het' wat beter te begrijpen. Probeer daarin zelf ze ontdekken wat werkt en niet werkt voor je.























