Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFnea stopt weer met heroïne-cocaïne

Fnea stopt weer met heroïne-cocaïne

131 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
Solidius zei:
@ fneawognfkgln, probeer je niet zoveel aan te trekken van nieuwsberichten en alle ellende in de wereld, accepteer het feit dat alles is zoals het is en zo heeft moeten zijn. De onvoorspelbaarheid des levens heeft ook zo z'n charme. Waarom laat je jou geluk afhangen van wat er in de media wordt gepubliceerd? Geluk moet je zelf kweken, onderneem dingen waarvan JIJ gelukkig wordt.
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel wat egoïstisch niet?
Klik om te vergroten...

Hoezo egoïstisch? Het nieuws is slechts een bron van objectieve informatie. Wat een mens daar vervolgens mee doet kan onmogelijk als egoïstisch worden bestempeld. De een lacht om een artikel, de ander huilt erom, en een derde interesseert het werkelijk geen <censuur>. Het is gewoon een kwestie van hoe je zelf emotioneel inelkaar zit wat uiteindelijk bepaald hoe je reageert op het nieuws. Voor Fnea zijn welzijn kan hij er beter niet teveel waarde aan hechten, want zelfmoord is het toppunt van egoïsme, niet?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solidius zei:
Saivy zei:
Solidius zei:
@ fneawognfkgln, probeer je niet zoveel aan te trekken van nieuwsberichten en alle ellende in de wereld, accepteer het feit dat alles is zoals het is en zo heeft moeten zijn. De onvoorspelbaarheid des levens heeft ook zo z'n charme. Waarom laat je jou geluk afhangen van wat er in de media wordt gepubliceerd? Geluk moet je zelf kweken, onderneem dingen waarvan JIJ gelukkig wordt.
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel wat egoïstisch niet?
Klik om te vergroten...

Hoezo egoïstisch? Het nieuws is slechts een bron van objectieve informatie. Wat een mens daar vervolgens mee doet kan onmogelijk als egoïstisch worden bestempeld. De een lacht om een artikel, de ander huilt erom, en een derde interesseert het werkelijk geen <censuur>. Het is gewoon een kwestie van hoe je zelf emotioneel inelkaar zit wat uiteindelijk bepaald hoe je reageert op het nieuws. Voor Fnea zijn welzijn kan hij er beter niet teveel waarde aan hechten, want zelfmoord is het toppunt van egoïsme, niet?
Klik om te vergroten...

De één huilt d'r om, en dat is blijkbaar hoe Fnea dan emotioneel in elkaar zit volgens jou. Maar toch kan hij er maar beter niet teveel waarde aan hechten, voor z'n welzijn.

Is toch 'n ietwat scheve redenering naar mijn mening.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solidius zei:
probeer je niet zoveel aan te trekken van nieuwsberichten en alle ellende in de wereld,
accepteer het feit dat alles is zoals het is en zo heeft moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Dus jij vind het normaal dat wij hier in ons luxeleventje gaan toekijken hoe vele mensen de dag van vandaag nog steeds gediscrimineerd worden, doodgaan van de honger, verkracht en misbruikt worden,vermoord worden zonder enige reden, dat kinderen opeens zonder moeder of vader zitten door een nutteloze bomaanslag,
dat kleine jongetjes opgeleid worden tot zelfmoordterroristen en het enige wat men er aan doet, is nog meer bommen gooien en mensen afslachten,
dat een moeder haar vijf kinderen gaat doden, dat jonge meisjes en jongens zichzelf moeten prostitueren om aan geld voor lijm te komen, enz..

Fnea wordt daar emotioneel en depressief van en dan zeg jij dat hij dat gewoon moet accepteren en niet veel waarde moet aan hechten.
Dat zou ik wel wat egoïstisch vinden ja.

Solidius zei:
Voor Fnea zijn welzijn kan hij er beter niet teveel waarde aan hechten, want zelfmoord is het toppunt van egoïsme, niet?
Klik om te vergroten...


Wat kan hij eraan doen dat ie emotioneel wordt van al die berichten te lezen, je kan er gewoon niet meer naast kijken, de wereld is totaal naar de kl*ten.
Ik zeg niet dat hij daarom een reden heeft om zelfmoord te plegen, maar kan je hem het kwalijk nemen dat ie toch wat enige interesse en emotie toont voor wat er zich afspeelt in de wereld? Men kiest toch zelf niet waar men ongelukkig van wordt?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ignorance is bliss.. Doe wat er nodig is om er bovenop te komen Fnea, of dat geen nieuws meer bekijken inhoud of een huisdier nemen is. Go easy on the Prozac, het duurt eventjes voordat het echt inkickt. Wees sterker dan je verslaving en grijp niet alles aan om weer te mogen shotten.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
fneawognfkgln zei:
Die nieuwe afkickmethode, ik heb inmiddels in de krant aardig wat kritiek erover gelezen. Het zou niet echt iets nieuws zijn, vooral veer verkooppraat.
Klik om te vergroten...

Nee is niks. Het is allemaal niks. en zolang je dat blijft zeggen komt er geen verandering....succes
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ DreamWeaver, jij snapt het. Chapeau.

MetaalKonijn zei:
De één huilt d'r om, en dat is blijkbaar hoe Fnea dan emotioneel in elkaar zit volgens jou. Maar toch kan hij er maar beter niet teveel waarde aan hechten, voor z'n welzijn.

Is toch 'n ietwat scheve redenering naar mijn mening.
Klik om te vergroten...
Waar staat dat Fnea erom huilt? Zo direct als jij nu impliceert met 'blijkbaar' heb ik de link niet gelegd. En voor zijn welzijn kan hij voorlopig beter de krant helemaal niet lezen. Noem het egoïstisch als je wilt, maar het moge duidelijk zijn dat die knul er mentaal nog niet aan toe is om er op een 'normale' manier mee om te gaan c.q. te verwerken.

Saivy zei:
Men kiest toch zelf niet waar men ongelukkig van wordt?
Klik om te vergroten...
Nee, maar wel waar men gelukkig van wordt :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Ignorance is bliss.. Doe wat er nodig is om er bovenop te komen Fnea, of dat geen nieuws meer bekijken inhoud of een huisdier nemen is. Go easy on the Prozac, het duurt eventjes voordat het echt inkickt. Wees sterker dan je verslaving en grijp niet alles aan om weer te mogen shotten.
Klik om te vergroten...

net wat ik allemaal bedoelde... :wink:
@DreamWeaver : quote je ook The Limp??? :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
Ignorance is bliss.. Doe wat er nodig is om er bovenop te komen Fnea, of dat geen nieuws meer bekijken inhoud of een huisdier nemen is. Go easy on the Prozac, het duurt eventjes voordat het echt inkickt. Wees sterker dan je verslaving en grijp niet alles aan om weer te mogen shotten.
Klik om te vergroten...

net wat ik allemaal bedoelde... :wink:
@DreamWeaver : quote je ook The Limp??? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik quote alleen mezelf :wink:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom voelen mensen zich soms zo superieur in hun misere? Alsof niemand anders het zo voelt of ervaart. Voor iedereen is het t zelfde: de wereld is onrechtvaardig, accept. Doe je ding; verplichte zaken en zaken om van te genieten. doordraaien zonder door te draaien.....Het leven is voor een belangrijk deel keuzes maken. maak je keuze; wat WIL je?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
Ignorance is bliss.. Doe wat er nodig is om er bovenop te komen Fnea, of dat geen nieuws meer bekijken inhoud of een huisdier nemen is. Go easy on the Prozac, het duurt eventjes voordat het echt inkickt. Wees sterker dan je verslaving en grijp niet alles aan om weer te mogen shotten.
Klik om te vergroten...

net wat ik allemaal bedoelde... :wink:
@DreamWeaver : quote je ook The Limp??? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik quote alleen mezelf :wink:
Klik om te vergroten...

wijze kerel :hearteyes: :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
:mrgreen:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Methadon is gwn Shit

Gwn de oude hollandse manier om ze af te kicken ..
en een andere drug gefen
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel succes! :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel veel succes en sterkte toegewenst
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik denk dat hij dat afkick centrum in het buitenland bedoelt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
waarom ga je niet gewoon een paar maand op reis naar één of ander land buiten Europa en doe daar vrijwilligerswerk voor een goed doel..

dan ben je weg van alles wat slecht voor je is en heb je tijd om te bezinnen en af te kicken
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Proef ik weerstand? waarom? was goed bedoelde reactie. iets te belerend? of confronterend?
Zonder valse bescheidenheid: ik weet zelf ook waar ik het over heb. :wave:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou, het is echt moeilijker dan ik had gedacht.

Het is verschrikkelijk moeilijk.

Maar ik blijf strijden hoor.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zat weer aan dagelijks heroïne en bijna-dagelijks cocaïne.

IK WIL STOPPEN.

Net m'n laatste beetje smack opgerookt, nu ga ik proberen, heel hard proberen, om geen nieuwe meer te halen!

Ik ben het gewoon zo zat met spul. Je geld gaat er aan, je eigenwaarde, je familiebanden, je sociale contacten, je mentale gezondheid, etc. Alles gaat naar de klote ervan.

En IK wil dat niet meer.

In dit topic mijn vooruitgang.

XXX
FNEA
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel veel sterkte en succes.
Ik hoop dat je het lukt. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."